Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Kameo - Elements of Power - Bilder


OMG vilken härlig musik
"Save the Culture - Kill the Copyright" - DEUS
  • 0
Jag lyssnar på min favorit låt, Forest Glade. Mysigt låt.

Och Ortho's Theme,även den är en mysig låt.
  • 0
Hero's Theme låter lite som en nationalsång...
Pampigt!
"But then? No then."
  • 0
WOW verkligen bra soundtrack! Hoppas innerligt att musiken spelas hela tiden istället för bara snuttar här och där. Lätt en 10 i ljud. Orkester är vackert *snyft*
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Tycker det är bra att utvecklare fortfarande satsar på musiken i spelen. När jag fick höra att 360 klarar "custom soundtracks" i alla spel väcktes en del oroande tankar om, just det; orginalmusiken i spelen.
Förbanna den första utvecklaren som tänker "äh, de har ju custom soundtracks" och tummar på spelmusiken...
Då blir åtminstone jag besviken.
Ok, det kanske inte gäller alla spel, men i många spel är musiken faktiskt en viktig del av upplevelsen.
"But then? No then."
  • 0
Suck, man längtar inte lite alltså :/
"A black candle holds the only light.."
  • 0
LIVE Co-Op bekräftat!

http://www.planetxbox360.com /?view=article&article=329

["]

Xbox Live Enabled. In addition to playing offline split-screen co-operative mode, two players can meet up over Xbox Live and become allies in the battle against Thorn’s evil legions. Players accumulate points that are integrated into Xbox Live leaderboards for bragging rights. Downloadable content including alternative character skins, gamertiles, “Kameo” themes and more will be available after launch.

[/"]
"Clank took the Ratchet and Jacked Dax"
  • 0
jag tycker att rare hör hemma hos nintendo det känns så konstigt att nintendo och rares perfect dark kommer att finnas på xbox det tycker jag känns konstigt !!!!!
Autobahn
  • 0
Gillar musiken starkt! Just nu ligger det här bra till över spelen som ska köpas vid releasen... vid sidan av Oblivion förstås.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
  • Missing Avatar
  • Mike
Oblivion o Kameo!! Utan tvekan!!

... Helt plötsligt känns alla andra konsoller så ointressanta ...

! Bara= :!!!!
Yes, you may Worship me.
  • 0
Alltså, Kameo verkar helbra! Så snyggt!
Jag skulle nästan kunna tänka mig att köpa 360 bara för Kameo
AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!!
  • 0
Kameo och PDZ kommer lätt att hamna i min brevlåda den 2:a december
Postal Service!
  • 0
Imorgon (tisdag den 15:e Nov.) dyker de första recensionerna upp på "Kameo: Elements of Power" hos IGN och Gamespot...eventuellt andra spelsajter.
"Clank took the Ratchet and Jacked Dax"
  • 0
Glöm det förresten...
Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me let me let me. BURN YOU DOWN.
  • 0
Spelet fick 8.7 på Gamespot. De snackade en hel del om hur bra det var och vilka styrkor spelet hade. Enda sakerna som de klagade på var att spelet var lite för kort och lite andra småsaker.

Iaf, bra början för 360 iom Kameo. Keep it going.
I didn't survive Doomsday
  • 0
Mmm, tittade på video review:n, det verkar onekligen som ett bra spel...gå in på Gamespot och läs själva!
Hell yea!
  • 0
1up gav spelet en 7.
Chaos Commando
  • 0
Tycker det verkar rätt mediokert när man läser om det. Hade det kommit till dagens generation hade det inte väckt så mycket uppmärksamhet men många nästa gens spel får en överdriven positiv bild pga grafiken och nyhetens behag.
Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me let me let me. BURN YOU DOWN.
  • 0
jag gråter
LA CLAN - PEPSI SHOTGUNZ AND LOCUSTS
  • 0
8.7 av GameSpot...
www.GamesSweden.se
  • 0
Verkar väl vara ett av de bättre rarespelen som kommer nu.....Tror ni att de kanske lyckas med Perfect dark Zero ändå?Detta spel är iaf en anledning att jag sneglar lite på Xbox 360
  • 0
<uppmaning>

Nu när vi säkerligen är en del som spelat spelet så tycker jag vi kan damma av den här tråden!

</uppmaning>

Personligen har jag faktiskt lyckats radera min spar-fil. Efter det att jag klarat relativt långt in i spelet så fick jag igång mitt Live och därmed försvann allt jag hunnit göra fram till dess.
Men minnena finns kvar.
Ett väldigt snyggt spel, atmosfäriskt, fint ljud, charm, bra kontroll (även om de kunnat använda fler knappar) är några av orsakerna till att jag inte ångrar mitt köp det minsta!
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Yay, fick igår alla frukter, men pågrund av en bugg så fick jag inte riktigt den sista, så jag fick börja om och det gjorde jag idag. Efter att samlat allt igen och sedan dödat Thorn, fick jag inte bara Achiv. för Game Complete utan även en extra slutvideo för att ha 100 % innan slutbossen. Vad det var för slutvideo får ni se själva när ni kommer dit

Annars så försöker jag just nu få 'A' rank på alla banor, och lyckats på två, Thorn's Castle och Thorn's Airship, 'B' rank är det högsta på de andra banorna.

Thorn's Castle: Strax över 20 000 000
Thorn's Airship: Strac under 42 000 000

HaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!!
  • 0
Vad är bästa sättet att få rank A ?
Spela banan snabbt ?
Döda allt ?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!