Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Dragon Age 2


Avbokade spelet på zavvi nu, 400kr är bra pris men Game i Sverige har en nice deal på just de spelet. Byt in 2 spel och få 200kr rabatt. Ska byta in Dantes Inferno samt Army of Two och går något av dem två INTE bytar jag in Alan Wake.

Tjänar någon hundralapp på de. Blir av med spel jag aldrig kommer köra igen och får ett nytt spel!
  • 0
200 kr rabatt på Game:s priser ja. Bli inte förvånad om du får betala mer i slutändan.
"In nature, fathers are known to eat their young. Is it because they're delicious? No it's because they wanna give their female, bear, giraffe, what have you, the honeymoon they never had."
  • 0
Citerar Nizyo:
Avbokade spelet på zavvi nu, 400kr är bra pris men Game i Sverige har en nice deal på just de spelet. Byt in 2 spel och få 200kr rabatt. Ska byta in Dantes Inferno samt Army of Two och går något av dem två INTE bytar jag in Alan Wake.

Tjänar någon hundralapp på de. Blir av med spel jag aldrig kommer köra igen och får ett nytt spel!


Jupp, du sparar nog -100!
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Någon som vet när recensionen kommer upp på sidan?
  • 0
Citerar antilos:
Någon som vet när recensionen kommer upp på sidan?


8 mars
  • 0
Det är en sak jag inte förstår: Varför är Morrigan med i 2:an? Efter det som hände i 1:an skapar det bara en ''plot-hole''
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
Det är en sak jag inte förstår: Varför är Morrigan med i 2:an? Efter det som hände i 1:an skapar det bara en ''plot-hole''

Det har aldrig bekräftats att hon är med i tvåan. Om hon nu är med eller ej beror väll i så fall på vad BioWare själva anser vara canon eller hur man själv behandlade karaktären (om man importerar en sparfil från ettan + DLC'n Witch Hunt).
I'm Commander Shepard, and this is my favorite post on Gamereactor!
  • 0
Citerar Lizzarder:
Citerar daniel_1995:
Det är en sak jag inte förstår: Varför är Morrigan med i 2:an? Efter det som hände i 1:an skapar det bara en ''plot-hole''

Det har aldrig bekräftats att hon är med i tvåan. Om hon nu är med eller ej beror väll i så fall på vad BioWare själva anser vara canon eller hur man själv behandlade karaktären (om man importerar en sparfil från ettan + DLC'n Witch Hunt).


De vore sjukt kul om ettan på något sätt kunde påverka tvåan genom ens tidigare val

ME1/2 sägs ha den funktionen men de är väl inte mycket mer än att man importerar sin character där, eller ?
  • 0
Vill nog vara någonslags Arcane-warrior, speciellt nu när mages har så coola vapen. Kollar bara på Staff Parthalan, den som Hawk har i Destiny trailern. :3

Tillagt 2011-03-05 15:34:
Citerar Crusaderr:
ME1/2 sägs ha den funktionen men de är väl inte mycket mer än att man importerar sin character där, eller ?


Det är ingenting som ändrar storyn totalt, men dina gamla relationer förs över, ditt utseende, och folk som dog(eller överlevde) i ettan för dig kommer finnas/inte finnas i tvåan sen på något sett.

Lyckas du få grunt att överleva ettan så är han Ledare över en clan på Tchuchanka i tvåan sen, till exempel.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar Kingz:
Vill nog vara någonslags Arcane-warrior, speciellt nu när mages har så coola vapen. Kollar bara på Staff Parthalan, den som Hawk har i Destiny trailern. :3

Tillagt 2011-03-05 15:34:
Citerar Crusaderr:ME1/2 sägs ha den funktionen men de är väl inte mycket mer än att man importerar sin character där, eller ?

Det är ingenting som ändrar storyn totalt, men dina gamla relationer förs över, ditt utseende, och folk som dog(eller överlevde) i ettan för dig kommer finnas/inte finnas i tvåan sen på något sett.

Lyckas du få grunt att överleva ettan så är han Ledare över en clan på Tchuchanka i tvåan sen, till exempel.


Du menar Wrex, va?
  • 0
Citerar Crusaderr:
De vore sjukt kul om ettan på något sätt kunde påverka tvåan genom ens tidigare val


Yupp, man kommer kunna överföra sin save från ettan. Man kommer även kunna välja från 2st (I demot var det två iaf.) presets.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar Garone:
Du menar Wrex, va?


Oj. Ja. hahaha. Lite trött, sry.

Tillagt 2011-03-05 17:18:
Citerar GinTonic:
Yupp, man kommer kunna överföra sin save från ettan. Man kommer även kunna välja från 2st (I demot var det två iaf.) presets.


Jasså, tyckte jag bara kunde välja en? o:
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar GinTonic:
Citerar Crusaderr:
De vore sjukt kul om ettan på något sätt kunde påverka tvåan genom ens tidigare val


Yupp, man kommer kunna överföra sin save från ettan. Man kommer även kunna välja från 2st (I demot var det två iaf.) presets.


Sweet väl!
  • 0
Citerar Kingz:
Jasså, tyckte jag bara kunde välja en? o:


Fanns en mod till demot som lät dig använda CC, även ändra svårighetsgrad.

http://www.gamefaqs.com/boards/988968-dragon-age-ii/58294338
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar Bakabo:
200 kr rabatt på Game:s priser ja. Bli inte förvånad om du får betala mer i slutändan.


Förbokade spel kostar alltid 600kr på Game, iaf alla jag köpt. Så bara där kostar spelet 400kr. Sen lämnar jag in två spel och får det liiite billigare. Varför gör jag såhär? Jo för att jag förmodligen inte får spelet innan helgen då zavvi skickar sina spel från England. Åker till Mexico på söndag så vill hinna spela lite
  • 0
Körde DA till PC så då kan man välja mellan olika presets nu när man tar tvåan på konsoll, right ?
  • 0
Citerar Crusaderr:
Körde DA till PC så då kan man välja mellan olika presets nu när man tar tvåan på konsoll, right ?


Verkar som det. Spelar just nu DAO på min xbox för skojjs skull samt för att ha något att importera. Får se om jag orkar köra hela dock, the Fade är så förbannat tråkigt att jag nästan tror att ja skiter i det
  • 0
Citerar Nizyo:
Förbokade spel kostar alltid 600kr på Game,


Dragon age 2 kostar 449 till PC
Men om du ska ha det till konsoll har du rätt, 599kr kostar det då, dock inte alltid!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Haha, nu ska vi inte vara dumma mot varandra!

Köper aldrig spel på GAME så länge dem inte har någon deal. Denna dealen tjänar jag på. Säger bara Zavvi.com annars. Som punder ser ut nu kostar alla nya spel maximum 400kr. Det gör att jag faktiskt kan tänka mig att köpa spel vid release som inte är SJÄLVKLARA dag 1 köp i.e Fifa etc ;)

Offtopic.- Kan säga att jag tycker Mage:s magier i DA II ser MYCKET bättre ut än de lama animationerna som är i Origins
  • 0
Citerar Nizyo:
Offtopic.- Kan säga att jag tycker Mage:s magier i DA II ser MYCKET bättre ut än de lama animationerna som är i Origins


Word
  • 0
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Citerar Garone narare 349. http://www.spelbutiken.se/catalog/product/65481-dragon-age-ii-2--
for-pc
Nu snackade vi ju dock om GAME
http://www.game.se/cgi-bin/ss000001.pl?page=search&SS=dr
agon

+age+2&search.x=0&search.y=0&search=ACTION
&PR=-1&TB=A


Oh, right. Men vem är dum nog att handla på GAME såvida man inte ska byta in spel?
  • 0
Citerar Nizyo:
Offtopic.- Kan säga att jag tycker Mage:s magier i DA II ser MYCKET bättre ut än de lama animationerna som är i Origins


Now, exactly how is that offtopic, now that you are writing it in the DA2-thread.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!