Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spike VGA 2010


Är det någon som vet om man kan se detta live någonstans?
Im gonna make you feel punch drunk!
  • 0
När börjar det?
  • 0
2 på natten.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
är det inatt?
  • 0
Jag vet inte varför man skulle tro att det inte skulle vara det men ja det är inatt
It's time for PS VITA!!!
  • 0
På hemsida står det att det börjar om ca 51minuter, alltså klockan 20.00
  • 0
Okej jag ska sluta att propagera runt att det är 2 på natten

Vi får hoppas att det är 20.00 då
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Aa, dock så är klockan bara 1:30PM EST och det ska ju sändas 8PM så vi får ju se vad som händer ^^
  • 0
Under titeln "VIDEO GAME AWARDS 2010" så är det en klocka som räknar ner. Det måste vara tills galan börjar, och nu är det 23 minuter kvar. Så VGA 2010 måste med stor säkerhet börja klockan åtta.

Fast jag vill egentligen bara se VGA 2010 på grund av Battlefield 3 så...
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar original:
Under titeln "VIDEO GAME AWARDS 2010" så är det en klocka som räknar ner. Det måste vara tills galan börjar, och nu är det 23 minuter kvar. Så VGA 2010 måste med stor säkerhet börja klockan åtta.

Fast jag vill egentligen bara se VGA 2010 på grund av Battlefield 3 så...


Det står ju dock också "Watch the 2010 VGA PRESHOW Live". Vet inte va dem kommer snacka om och visa på preshowen men tvivlar på att alla trailers och sånt visas där.
Själva galan ska väl börja kl 02.
  • 0
Citerar original:
Under titeln "VIDEO GAME AWARDS 2010" så är det en klocka som räknar ner. Det måste vara tills galan börjar, och nu är det 23 minuter kvar. Så VGA 2010 måste med stor säkerhet börja klockan åtta.

Testa att ändra klockan på din dator och se vad som händer. Det börjar 8pm ET, vilket är 6h skillnad, 02.00 för oss.
And the iceman cometh, Sander baby. The iceman fucking cometh.
  • 0
säker på att det börjar om 4 min?
"Yvonne? Thats a french ass name!"
  • 0
via mobil

Högst troligt att det början klockan 2 inatt
  • 0
Det är en pre-show som börjar om klockan 8 om det nu skulle vara så, det riktiga kommer börja vid 2.
We own your fucking dreams!
  • 0
Vad händer på en Pre-show?
  • 0
någon som vet var man hittar live-streamen? hoppar runt som sjutton på sidan men hittar inget (och då har timern gått ner)
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Det har nog inte börjat ännu, Pre Show kommer nog börja runt 1 på natten och klockan 2 sätts själva galan igång som sagt
  • 0
Citerar Vishni:
Det har nog inte börjat ännu, Pre Show kommer nog börja runt 1 på natten och klockan 2 sätts själva galan igång som sagt


Varför har dem en timer som räknat ner till ingenting och det var väl inte så sent förra året?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Ingen aning när det sändes förra året
Läste på ett annat forum att timern på hemsidan anpassas efter den tidszon man är i och eftersom att det börjar klockan 20.00 i USA(EST) så slog timer 00:00:00 när klockan var 20.00 här och inte i USA.
  • 0
det var den mest efterblivna timern att sätta ut någonsin egentligen :s inte ens gametrailers gör något så dumt

Men jag kommer nog ändå ihåg att det knappast var 2 eller 3 på morgonen som jag såg Reach-trailern via live stream förra året
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Men det känns väldigt konstigt att ha en pre-show i 6 timmar
  • 0
Citerar Humanisten:
det var den mest efterblivna timern att sätta ut någonsin egentligen :s inte ens gametrailers gör något så dumt

Men jag kommer nog ändå ihåg att det knappast var 2 eller 3 på morgonen som jag såg Reach-trailern via live stream förra året


Ja det var ju verkligen en riktigt dålig timer xD
  • 0
Ja, timern går efter klockan på din dator, som jag skrev tidigare.
And the iceman cometh, Sander baby. The iceman fucking cometh.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!