Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Uncharted 3: Drakes Deception


Ska vi inte ta och skapa en då, nu?

Edit: Alla som vill vara med, lägg till mig på psn. Heter jontebarca där också, men oroa er inte för att jag skulle vara någon jobbig p12a, bara namnet och min south park-avatar som är omoget, är 17

  • 0
Citerar jontebarca:
Edit: Alla som vill vara med, lägg till mig på psn. Heter jontebarca där också, men oroa er inte för att jag skulle vara någon jobbig p12a, bara namnet och min south park-avatar som är omoget, är 17


Tror inte att intresset är så stort från GR spelarna! Annars är jag nog intresserad dock har jag ingen mic till PS3 samt att jag inte alltid har tid (mycket plugg) så någon kandidat är jag kanske inte.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Citerar jontebarca:
Edit: Alla som vill vara med, lägg till mig på psn. Heter jontebarca där också, men oroa er inte för att jag skulle vara någon jobbig p12a, bara namnet och min south park-avatar som är omoget, är 17


Tror inte att intresset är så stort från GR spelarna! Annars är jag nog intresserad dock har jag ingen mic till PS3 samt att jag inte alltid har tid (mycket plugg) så någon kandidat är jag kanske inte.


Struntsamma om du inte har mic! Men nej det verkar ju inte finnas så mycket intresse som du säger. Men lägg till mig, det är en början iallafall Har också plugg och annat.
  • 0
Jag är typ medlem i 4-5 klaner xD, hoppar runt och hjälper där det behövs. Gör gärna samma med er if thats cool.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Peddi93:
Jag är typ medlem i 4-5 klaner xD, hoppar runt och hjälper där det behövs. Gör gärna samma med er if thats cool.


Självklart!
  • 0
Citerar jontebarca:
Struntsamma om du inte har mic! Men nej det verkar ju inte finnas så mycket intresse som du säger. Men lägg till mig, det är en början iallafall Har också plugg och annat.


Jag kan annars snacka på Skype om det skulle finnas intresse!
  • 0
jontebarca!!! jag är gärna med i en klan men kommer bara kunna spela varannan vecka...
You're acting like you've never seen a u-boat in the middle of the jungle before...
  • 0
Citerar nidpok:
jontebarca!!! jag är gärna med i en klan men kommer bara kunna spela varannan vecka...


Det blir bra! Nu är vi iallafall fyra stycken som kan köra ibland, det kommer säkert fler!
  • 0
Citerar jontebarca:
lla som vill vara med, lägg till mig på psn.

Jag hoppar gärna på är i princip inne varje dag!
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Citerar Ps3player4ever:
Nya Uncharted 3 DLC på onsdag

Bland annat survival mode!

http://www.naughtydog.com/site/post/co_op_shade_survival_mode
_announced_flashback_map_pack_2_available_tomorrow

Edit: srry ingen survival på onsdag men det släpps i mars!

JA!!!!!!
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
via mobil

Härligt ps3player4ever! Ett nytt map pack förhöjer verkligeb spelupplevelsen, älskar verkligen the village. Train wreck är nog den snyggaste remaken från uncharted 2 tillsammans med the cave.
  • 0
Jag är inte värst intresserad av flerspelarläget i Uncharted, det enda roliga är möjligen co op...
PSN: Snuttleo
  • 0
Citerar jontebarca:
via mobil

Härligt ps3player4ever! Ett nytt map pack förhöjer verkligeb spelupplevelsen, älskar verkligen the village. Train wreck är nog den snyggaste remaken från uncharted 2 tillsammans med the cave.


Har tyvär ingen DLC men kommer att skaffa under lovet...
You're acting like you've never seen a u-boat in the middle of the jungle before...
  • 0
Har alla lagt till mig på psn nu som vill vara med (Hittils)? "jontebarca" på psn alltså.
  • 0
Citerar jontebarca:
Har alla lagt till mig på psn nu som vill vara med (Hittils)? "jontebarca" på psn alltså.


Jag tror att jag har dig sedan innan Se ifall du hittar en Nero1884!
  • 0
Citerar jontebarca:
Har alla lagt till mig på psn nu som vill vara med (Hittils)? "jontebarca" på psn alltså.

Jag är sjukt seg och glömmer alltid bort skit..
PSN = Aldro

Vore grymt om du kunde adda mig istället XD <3
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Vad ska "klanen" heta?
You're acting like you've never seen a u-boat in the middle of the jungle before...
  • 0
Citerar Peddi93:
Citerar jontebarca:
Har alla lagt till mig på psn nu som vill vara med (Hittils)? "jontebarca" på psn alltså.

Jag är sjukt seg och glömmer alltid bort skit..
PSN = Aldro

Vore grymt om du kunde adda mig istället XD <3


Haha, då gör jag det.
Citerar nidpok:
Vad ska "klanen" heta?


Något förslag? Idétorka för min del.

Edit: Vi skulle kunna ta något citat från Uncharted, sen förkortar vi det bara.
Tex: "Greatness from small beginnings" > [GfsB], eller "This I did" > [TiD!], eller "The dusty recesses" > [TdR!]

Ni fattar
  • 0
Citerar jontebarca:
"The dusty recesses" > [TdR!]


Den röstar jag på!
  • 0
Jag nominerar:
[SPM] Sic Parvis Magna

XD
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
The dusty recesses...me gusta...TdR
You're acting like you've never seen a u-boat in the middle of the jungle before...
  • 0
Det finns dom som säger att man inte hittar några matcher när man har DLC?
You're acting like you've never seen a u-boat in the middle of the jungle before...
  • 0
via mobil

Det stämmer, har inte spelat en ena match på plaza/train wreck/villagr/temple trots att jag köpte flashback map pack igår.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!