Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Witcher 2: Assassins of Kings


Det jag inte gillar med the witcher är den sabla kartan som man inte vet hur man ska följa alla gånger. borde va kartor som det är i rdr och gta tycker man, att man ser så man verkligen går rätt. För ofta snurrar man bara runt och hamnar i återvändgränder trots att pilen pekar framåt.

annars är det ett toppen spel
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Tolkade lite fel, text borta.
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Så, när tror ni recensioner på konsolversionen av The Witcher 2 dyker upp? Har nämligen beställt spelet i god tro från alla fina ord av PC-folk. Spelade även det förra spelet en del.
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Så, när tror ni recensioner på konsolversionen av The Witcher 2 dyker upp? Har nämligen beställt spelet i god tro från alla fina ord av PC-folk. Spelade även det förra spelet en del.


Borde dyka upp inom kort, släpps liksom om några dagar bara liksom.
Men spelet borde inte göra dig besviken. Jag spelade det nyligen (på PC dock, såklart) och är väldigt nöjd med det
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Borde dyka upp inom kort, släpps liksom om några dagar bara liksom.
Men spelet borde inte göra dig besviken. Jag spelade det nyligen (på PC dock, såklart) och är väldigt nöjd med det


Jo, beställde det och Kingdoms of Amalur. Det blir jäkligt mycket RPG för mig. Mina spel som jag spelar blir Skyrim, FFXIII-2, ME3, Kingdoms of Amalur och The Witcher 2. Så lite tid, så mycket jag ska levla! ;)
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Jo, beställde det och Kingdoms of Amalur. Det blir jäkligt mycket RPG för mig. Mina spel som jag spelar blir Skyrim, FFXIII-2, ME3, Kingdoms of Amalur och The Witcher 2. Så lite tid, så mycket jag ska levla! ;)


Uj.. Och jag som tyckte att bara Skyrim och The Witcher 2 var mycket
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Det ska bli intressant att se hur de har anpassat stridssystem, menyer och sånt till konsolversionen. Jag litar på CD Projekt med tanke på den extra tid de lagt med spelet.
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Det ska bli intressant att se hur de har anpassat stridssystem, menyer och sånt till konsolversionen. Jag litar på CD Projekt med tanke på den extra tid de lagt med spelet.


Att spela med handkontroll fungerar redan väldigt bra i PC-versionen.
We own your fucking dreams!
  • 0
La just en beställning på spelet! Hade först tänkt vänta, vet ej varför. Sjuuuukt jävla sugen nu, verkar vara exakt min typ av spel. Rpg + cutscenes + dialog + val som betyder något. And bitches nomsayin 390~ kr från zavvi.com är inte illa pinkat de heller. Hoppas man bara att spelet kommer innan fredag!
  • 0
Citerar Nizyo:
La just en beställning på spelet!


Samma här! Längtat som fan efter det här.
Indecent exposure is fun.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Har det liggandes hemma till PC men har inte haft tid att spela klart det. Känner att jag vill spela det med hankontroll... borde väl vara kompatibelt med en 360-kontroll för PC?
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
borde väl vara kompatibelt med en 360-kontroll för PC?


Ska inte vara några problem
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Nizyo:
Ska inte vara några problem


Gött! Jag är så jävla klumpig med tangentbordet i såna här typer av spel. Spelar för lite på PC...
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Köpte nyss the Witcher 2 för alldeles urlöjliga 99 kronor. Lär ta en stund att ladda hem det på steam, dock. Men gud vad spännande det ska bli.
  • 0
Citerar Draper:
Köpte nyss the Witcher 2 för alldeles urlöjliga 99 kronor. Lär ta en stund att ladda hem det på steam, dock. Men gud vad spännande det ska bli.


Fifan va billigt!
  • 0
Citerar Nizyo:
Citerar Draper:Köpte nyss the Witcher 2 för alldeles urlöjliga 99 kronor. Lär ta en stund att ladda hem det på steam, dock. Men gud vad spännande det ska bli.

Fifan va billigt!


Fånigt billigt. 76% nerladdat!
Tur att det står en sovmorgon på schemat imorgon.
  • 0
Citerar Draper:
Fånigt billigt. 76% nerladdat!
Tur att det står en sovmorgon på schemat imorgon.


Du är ju inte vidare smart om du börjar spela imorgon istället för att vänta tills på onsdag, just sayin'.

Jag är så jävla sugen nu så att jag återskapade Geralt i Skyrim och fixade fram Raven's Armor med mods.

Bild
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Inarion:
Citerar Draper:Fånigt billigt. 76% nerladdat!
Tur att det står en sovmorgon på schemat imorgon.

Du är ju inte vidare smart om du börjar spela imorgon istället för att vänta tills på onsdag, just sayin'.

Jag är så jävla sugen nu så att jag återskapade Geralt i Skyrim och fixade fram Raven's Armor med mods.

Bild


Oj, vad händer på onsdag?

EDIT: Okej, nu förstår jag. Fan, ska alltså tvingas hålla fingrarna i styr tills onsdag...

EDIT2: Vänta nu här, onsdag? Står ju den 17e på hemsidan?
  • 0
Vet någon här om Enhanced Edition-patchen kommer kunna pre-loadas via Steam? Den som släppts för pre-load var inte för Steam-användare utan man måste vänta tills det uppdateras automatiskt (så det är snarare när detta sker som är frågan och om man får en chans att göra det tidigare än 17:e).
Bara undrar då den är så stor att jag gärna vill ha försprång. 10-11GB är inte att leka med för mitt internet
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Draper:
Oj, vad händer på onsdag?

EDIT: Okej, nu förstår jag. Fan, ska alltså tvingas hålla fingrarna i styr tills onsdag...

EDIT2: Vänta nu här, onsdag? Står ju den 17e på hemsidan?


Jag sa fel.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Humanisten:
Vet någon här om Enhanced Edition-patchen kommer kunna pre-loadas via Steam? Den som släppts för pre-load var inte för Steam-användare utan man måste vänta tills det uppdateras automatiskt (så det är snarare när detta sker som är frågan och om man får en chans att göra det tidigare än 17:e).
Bara undrar då den är så stor att jag gärna vill ha försprång. 10-11GB är inte att leka med för mitt internet


Det kommer tyvärr inte vara någon pre-load på Steam utan du får ladda ner all någon gång under tisdagen.

Tur för mig att det bara kommer ta ca en timma att få hem patchen, vill dock kunna börja spela det nu.
We own your fucking dreams!
  • 0
Fy satan va taggad jag är på detta nu!

Hoppas jag får mitt innan Fredag bara. Må spelgudarna vara på min sida då det inte skickas förrän idag från England.
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Det kommer tyvärr inte vara någon pre-load på Steam utan du får ladda ner all någon gång under tisdagen.

Tur för mig att det bara kommer ta ca en timma att få hem patchen, vill dock kunna börja spela det nu.


Attans... Men det kanske släpps i natt efter tolvslaget så jag kan börja ladda ner det och sova under tiden.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!