Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Shift 2: Unleashed

Danerous
Danerous
Jag köpte inte det förra men jag måste säga att det verkar väldigt intensivt och riktigt skoj. Hoppas att detta blir ännu bättre så är det ett garanterat köp.
Här kan ni skriva vad ni vill angående spelet, vad ni förväntar er och vad ni tycker om det.
Dela med er av era tankar

Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
Mr_A
Mr_A
Jag hoppas på följande (saxat från ett inlägg jag gjorde nyss på virtualr.net):

-------
Full race weekends with practice and qualify.
Proper rules, with pit stops etc.
Larger grids, offline and online.
No input lag problems.
Sane AI.
More real world tracks (hopefully all tracks from Fia GT1 calendar at least).
-------

Utöver problemen med fördröjning i kontrollen, som Shift 1 hade, så hoppas jag på betydligt bättre FFB. Fysiken kändes även den ganska märklig i många av bilarna i Shift 1. Jag önskar överlag att körkänslan kommer vara "tightare" och mer exakt.

Danerous
Danerous
Citerar Mr_A:
Jag hoppas på följande (saxat från ett inlägg jag gjorde nyss på virtualr.net):

-------
Full race weekends with practice and qualify.
Proper rules, with pit stops etc.
Larger grids, offline and online.
No input lag problems.
Sane AI.
More real world tracks (hopefully all tracks from Fia GT1 calendar at least).
-------

Utöver problemen med fördröjning i kontrollen, som Shift 1 hade, så hoppas jag på betydligt bättre FFB. Fysiken kändes även den ganska märklig i många av bilarna i Shift 1. Jag önskar överlag att körkänslan kommer vara "tightare" och mer exakt.

Det står i GR-tidningen att de ska ha fixat både AI och fysiken. Det andra vet jag inte men Grafikmässigt ska det också ha uppgraderats. Man kommer att kunna ha en hjälmvy också, alltså att man ser genom visiret och kanterna på hjälmen.

Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
Phyreon
Phyreon
Tyckte det första shift var ett bra spel och hade bra konkurrens av GRID och ser fram emot shift 2 men imorgon ska det först spelas hot pursuit

Mr_A
Mr_A
Jag försökte verkligen tycka om det första Shift, då jag är (eller har varit) ett stort fan av utvecklingsteamet och har GTL och GTR2 som mina favoritracingspel (var även med som betatestare för GTR1 och var med och jobbade lite med dom nere vid Spa 24H en gång).

Men efter de patchar som kom och med mycket trixande med diverse moddar så lyckades jag ändå aldrig få spelet att kännas "rätt".

Jag har inte fått hem mitt ex av nya GR än, men det låter ju hoppfullt hittills i alla fall. Jag kommer dock inte köpa detta spel utan att prova det först, vilket jag gjorde med det förra.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy