Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Modern Warfare 3


Citerar Österberg:
Någon som vet om webhallen kommer ha ett release event för Mw3?


Jag skulle tippa på det. Dem har ju trots allt haft det för tidigare COD-spelen senaste åren.

Citerar TB the gr8 n3rd:
Vet ju inte hur rätt denna sida har men de verkar lägga krutet för mycket på AR's och för lite på LMG's och SMG's


Gå efter denna sida istället...

http://www.themodernwarfare3.com/mw3/weapons-list/
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
Citerar Österberg:
Någon som vet om webhallen kommer ha ett release event för Mw3?


Det har de garanterat.

Citerar Phick:
Gå efter denna sida istället...

http://www.themodernwarfare3.com/mw3/weapons-list/

I did, i min edit
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Bokat hardened edition
  • 0
Släpps MW3 den 8:e november?

Tillagt 2011-10-29 00:15:
I så fall, borde det inte vara med bland kommande releaser på GR:s förstasida?
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
Spelet släpps den 8 november och recensionen dyker upp tidigare den morgonen, ja. Nu står även spelet med bland kommande releaser.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Någon som tror MW 3 blir långt eller kommer det vara 5 timmar som max?
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Någon som tror MW 3 blir långt eller kommer det vara 5 timmar som max?


Tror vi lungt kan räkna med en kampanj som ligger på MAX 6 timmar
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Citerar HellSpawn:
Någon som tror MW 3 blir långt eller kommer det vara 5 timmar som max?

Beror väll på hur bra man är. Gamla spel kan man också speedrunna skitnsnabbt :V
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar HellSpawn:
Någon som tror MW 3 blir långt eller kommer det vara 5 timmar som max?


Det beror väl på hur mycket du gillar obalanserad MP BS gameplay, eller menar du enbart Campaign mode? Då beror det på hur bra du är.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Citerar HellSpawn:Någon som tror MW 3 blir långt eller kommer det vara 5 timmar som max?

Det beror väl på hur mycket du gillar obalanserad MP BS gameplay, eller menar du enbart Campaign mode? Då beror det på hur bra du är.



Jag klarade typ BO på typ 10 timmar på Veteran så.

Snart kommer MW 3.
Evil Is Back
  • 0
  • Missing Avatar
  • CDS
Citerar Sparda:
Det beror väl på hur mycket du gillar obalanserad MP BS gameplay, eller menar du enbart Campaign mode? Då beror det på hur bra du är.


Vi vet att du suger på COD! Det är ingenting nytt... Nu, kan du ge fan i att posta i tråden när du endå inte har något vettigt att tillföra?
  • 0
Citerar Sparda:
Det beror väl på hur mycket du gillar obalanserad MP BS gameplay, eller menar du enbart Campaign mode? Då beror det på hur bra du är.


Obalanserad gameplay (CoD?) >>>> tråkigt gameplay (BF3).
  • 0
Citerar Häxkonster:
Citerar Sparda et beror väl på hur mycket du gillar obalanserad MP BS gameplay, eller menar du enbart Campaign mode? Då beror det på hur bra du är.

Obalanserad gameplay (CoD?) >>>> tråkigt gameplay (BF3).



BF 3 är mera teamplay, MW 3 är one player.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
BF 3 är mera teamplay, MW 3 är one player.


Vad fan har det faktum att BF3 är sjukt tråkigt att spela, att göra med att det är "mer teamplay"?
  • 0
  • Fhux
  • Fhux
Ska ni alla verkligen betala 600 kronor för samma skit som ni köpte förra året, och året innan dess?
Skulle ni kunna förklara varför? :3
  • 0
Citerar Häxkonster:
Obalanserad gameplay (CoD?) >>>> tråkigt gameplay (BF3).


Åsikter, alla ser sin egen som fakta.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Häxkonster:
Obalanserad gameplay (CoD?) >>>> tråkigt gameplay (BF3).


Åsikter son, åsikter.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar Fhux:
Ska ni alla verkligen betala 600 kronor för samma skit som ni köpte förra året, och året innan dess?
Skulle ni kunna förklara varför? :3


Fan vad upprörd du verkar vara? Folk köper det för att det är kul. Det liknar MW2 väldigt mycket, det medger jag, men så länge det blir kul att spela så skiter folk i det.

Tycker inte det är särskilt konstigt att folket utanför internet inte bryr sig om grafik.
  • 0
  • Fhux
  • Fhux
Det är klart att jag blir upprörd när det spel som flest köper varje år är det sämsta jag någonsin har sett.
Ingen originell gameplay, texturer återanvända från förra spelen, bara några få nya tråkiga vapen samt några få nya killstreaks, obalanserad gameplay, extremt kort kampanj, en hemsk story, otroligt dålig community, och utgiven av de värsta utgivarna på planeten.
Hur kan något sådant tilltala någon, även om det rör sig om 70% 12-åringar?
  • 0
Citerar Fhux:
Det är klart att jag blir upprörd när det spel som flest köper varje år är det sämsta jag någonsin har sett.
Ingen originell gameplay, texturer återanvända från förra spelen, bara några få nya tråkiga vapen samt några få nya killstreaks, obalanserad gameplay, extremt kort kampanj, en hemsk story, otroligt dålig community, och utgiven av de värsta utgivarna på planeten.
Hur kan något sådant tilltala någon, även om det rör sig om 70% 12-åringar?


Handligen och kampanjen i Battlefield 3 är ungefär 70 gånger sämre, så snälla, klaga inte på sånt i CoD.

Sen har Battlefield 3 också floppat i princip överallt, så som på GR, GameSpot och Metacritic. Och Elite kommer totaläga allt som Battlefield har att komma med.

Sen är också en stor anledning till att MW3 inte ser så mycket bättre ut än MW2, att många av IW:s personal lämnade, så utvecklingen tog stopp lite och lite mindre rutinerat folk fick ersätta dem.

Jag är dock glad att grafiken är i princip densamma, då de har kunnat fokusera på gameplay till 100 %.

Man märker att DICE fokuserat på tekniken (ljud, det visuella, grafik) otroligt mycket i BF3, då des gameplay är så kasst nånting bara kan bli.
  • 0
P12 an Häxkonster har pratat hahaha.


Hoppas vi får döda Makarov.
Evil Is Back
  • 0
Citerar Häxkonster:
Citerar Fhux:
Det är klart att jag blir upprörd när det spel som flest köper varje år är det sämsta jag någonsin har sett.
Ingen originell gameplay, texturer återanvända från förra spelen, bara några få nya tråkiga vapen samt några få nya killstreaks, obalanserad gameplay, extremt kort kampanj, en hemsk story, otroligt dålig community, och utgiven av de värsta utgivarna på planeten.
Hur kan något sådant tilltala någon, även om det rör sig om 70% 12-åringar?


Handligen och kampanjen i Battlefield 3 är ungefär 70 gånger sämre, så snälla, klaga inte på sånt i CoD.

Sen har Battlefield 3 också floppat i princip överallt, så som på GR, GameSpot och Metacritic. Och Elite kommer totaläga allt som Battlefield har att komma med.

Sen är också en stor anledning till att MW3 inte ser så mycket bättre ut än MW2, att många av IW:s personal lämnade, så utvecklingen tog stopp lite och lite mindre rutinerat folk fick ersätta dem.

Jag är dock glad att grafiken är i princip densamma, då de har kunnat fokusera på gameplay till 100 %.

Man märker att DICE fokuserat på tekniken (ljud, det visuella, grafik) otroligt mycket i BF3, då des gameplay är så kasst nånting bara kan bli.


Har du spelat Bf3? Själv tycker jag gameplayet i Bf3 är sjukt mycket roligare en cod pga fordon, större bannor, fler folk mm.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar Fhux:
Ska ni alla verkligen betala 600 kronor för samma skit som ni köpte förra året, och året innan dess?
Skulle ni kunna förklara varför? :3


För att fler spel alltid är kul att ha och 600 kr är inte så mycket pengar att bråka om
  • 0
Citerar Fhux:
Ska ni alla verkligen betala 600 kronor för samma skit som ni köpte förra året, och året innan dess?
Skulle ni kunna förklara varför? :3

Det är lika bra eller bättre samma skit som förra året och året innan dess.

Tillagt 2011-10-31 13:11:
Sen kostar MW3 typ 300kr på elgiganten vid release

Tillagt 2011-10-31 13:16:
En vecka o 22h kvar folks!!

Haaaajp
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Börjar inte all fanboyism bli lite väl nu? Visst, båda spelen har sina fördelar och nackdelar, som det kommer att vara med allt. Är det inte bara att acceptera, och njuta av vad man än nu väljer? Jag kommer att fixa båda (förbokade MW3 idag) och spela dom för olika upplevelser. Battlefield 3 kommer jag spela när jag vill ha ett spel som man ska vara taktisk i, och för gigantiska banor med allsköns fordon. MW3 kommer jag spela när jag vill ha snabbt, actionfyllt röj med diverse folk. Så, båda har fördelar och nackdelar, men jag vill kommer ändå spela båda och troligen njuta av båda, på olika sätt.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!