Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Modern Warfare 3


Bra med lite gameplay från Tejb också.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Det roliga är att dom flesta trollen i mw3 chatten är bf3 fanboys som spammar MW3 sucks bf3 ftw typ 2000 ggr för att få streamen att lagga. Jag undrar vilket spel som har flest p12or igentligen
  • 0
Citerar Österberg:
Snarare tvärt om skulle jag säga. Du hånger på ett Mw3 forum och ifrågasätter folks hype för ett spel som inte ens kommit ut och kallar folk troll bara för att dom ser fram emot ett spel mer än ett annat.


Men du kan ju inte vara seriös? Var "ifrågasätter" jag folks hype för MW3?
Bara för att jag kallar LED troll när han säger att MW3 kommer krossa BF3 utan något som helst motstånd?

Det är snarare du som är överkänslig och tar saker för personligt, även saker som inte ens är riktat mot dig.
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
Har dem släppt någon ny SP gameplay? I så fall kan man se den någonstans?
He got that ambition baby look in his eyes This week he mopping floors next week it's the fries
  • 0
  • Missing Avatar
  • LED
Citerar Phick:
Bara för att jag kallar LED troll när han säger att MW3 kommer krossa BF3 utan något som helst motstånd?


Det verkar gå åt det hållet, tyvärr (för din del). Ha kul med ditt BF3.
  • 0
Har jag sagt att jag tar illa vid mig personligen. jag tycker bara att du kan dela dina åsikter om mw3 någon annan stans för du har knappast kommit med några bra argument och ingen verkar bry sig om dina åsikter här heller. Jag kommer inte diskutera mer med dig nu utan riktar hellre min energi på att diskutera mw3 med folk som inte är här för att skapa massa flamewars..
  • 0
Citerar LED:
Det verkar gå åt det hållet, tyvärr (för din del). Ha kul med ditt BF3.


That doesn't even make sense, but sure.

Nåväl åter till MW3, innan det hela spårar ur.

Nu är det väl bara att vänta tills allt fler youtubers lägger ut gameplays på nätet så man får se lite.
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
Men vad fan! Robert Bowling sade ju ingen Last Stand? Men Final Stand är tillbaka, likaså Martyrdom. Även Dead Mans Hand är med...

http://www.gametrailers.com/video/cod-xp-call-of/720205

Here we go again...

A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Citerar Itachi:
Men vad fan! Robert Bowling sade ju ingen Last Stand? Men Final Stand är tillbaka, likaså Martyrdom. Även Dead Mans Hand är med...

Here we go again...


Är inte last stand samma som final stand? Eller är jag helt ute o cyklar?

Vad det nu heter så måste det bort, att kunna dra fram pistolen när du ligger ner är så motbjudande, jag förstår att alla har fördelar med sina perks osv, men att böja på själva grundprincipen av ett FPS-MP spel är helt enkelt inte okej, iallafall inte enligt mig.
Du har blivit skjuten, besegrad, dödad, fraggad, du ska fan inte få en chans till o dra upp din jävla ärtpistol. Ligg ner för helvete!
  • 0
Citerar Österberg:
Har jag sagt att jag tar illa vid mig personligen.


Det behövs inte, det syns mycket tydligt att du gör det. Sen kan jag säga samma sak, har jag sagt att jag hatar COD? Nej.

Citerar Österberg:
Jag kommer inte diskutera mer med dig nu


FINALLY! THANK YOU LORD!

Du verkar ju om någon försöka skapa något ett "flamewar", för om du läser igenom så har jag inte någonstans nämnt något om BF3 vs. MW3, det var du och LED som drog upp det.

Avslutar med... mer skrattretande person har jag inte sett sedan Hellspawn var i fullfärd här.
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
jag tror han menade last stand som perk. Dock så är ju death streaks dryga. Som tur är funkar dom bara tills man fått 1 kill sen måste snubben dö 4-5 gånger utan att döda igen.

Tillagt 2011-09-02 22:06:
Phick: W/E dude. Jag avslutar med... Det var länge sen jag såg en snubbe som gillar att kasta skit men avskyr att få skit kastat tillbaka. Orkar som sagt inte diskutera detta mer då det inte leder någonvart...
  • 0
Minst 71 levlar/prestige.

Edit: 77 kunde jag se nu.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Jag har nog förlorat hoppet om MW3. IW verkar inte ha lärt sig ett piss eller lyssnat på sin community heller för den delen. Det här verkar bli precis som MW2, fast mycket värre.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Citerar Österberg:
Är inte last stand samma som final stand?


Den är värre, du får anväda din primarie.
  • 0
Citerar MrFUBAR:
Jag har nog förlorat hoppet om MW3. IW verkar inte ha lärt sig ett piss eller lyssnat på sin community heller för den delen. Det här verkar bli precis som MW2, fast mycket värre.


Håller med. Förstår verkligen inte varför de envisas att ha kvar skit som alla hatar. Final Stand, Martyrdom, Noobtube, Heartbeat sensor...
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Österberg: MrFUBAR snackar skit om MW3, ska du inte hoppa på honom också?



http://www.youtube.com/watch?v=KX_zYY2fE2I

Spoiler:Jag kunde inte låta bli, jag var tvungen. Men nu är jag färdig med den här pajasen.
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
Phick: Nej han är inte en skitstövel som du

Han skriver att han har förlorat hoppet och att det verkar som att dom inte lyssnat. Plus att han inte skriver en massa onödigt om andra sånt som du går igång på

Sen behöver du inte dölja din text din fegis jag kan ta din skit
  • 0
OMFG.
Deathstreak 5 -_______-
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar CDS:
Saker är aldrig borta för gott på nätet

Här är trailern igen. Den tog bort från CODs officiella kanal men har laddats upp här.

http://www.youtube.com/watch?v=jnHiSsnZ-XY&feature=player_e
mbedded


Med fyra år gamla animationer och ljud. Bra jobbat...
Gör musik.
  • 0
Trailern var så galet tråkig och stel men gameplayet från Tejb så roliga och bra ut men dock jäkligt likt Mw2, galet likt tbh :p
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
Citerar FraGile:
Med fyra år gamla animationer och ljud. Bra jobbat...


Håller med, platt, grå grafik och ihåligt ljud. Vill inte starta ett jämförelsekrig mellan MW3 och BF3 men jämför man ljuden känns det som att Dice ligger ett årtionde före IW i spelutveckling...
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Citerar MrFUBAR:
Vill inte starta ett jämförelsekrig mellan MW3 och BF3 men jämför man ljuden känns det som att Dice ligger ett årtionde före IW i spelutveckling...


Men så är det ju
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
  • Missing Avatar
  • LED
Citerar ribbstol:
Citerar Itachi:Men vad fan! Robert Bowling sade ju ingen Last Stand? Men Final Stand är tillbaka, likaså Martyrdom. Även Dead Mans Hand är med...

Here we go again...

Är inte last stand samma som final stand? Eller är jag helt ute o cyklar?

Vad det nu heter så måste det bort, att kunna dra fram pistolen när du ligger ner är så motbjudande, jag förstår att alla har fördelar med sina perks osv, men att böja på själva grundprincipen av ett FPS-MP spel är helt enkelt inte okej, iallafall inte enligt mig.
Du har blivit skjuten, besegrad, dödad, fraggad, du ska fan inte få en chans till o dra upp din jävla ärtpistol. Ligg ner för helvete!


Ja.

Tillagt 2011-09-02 22:36:
Citerar mmmaarcus:
Men så är det ju


Hade det varit kul att spela, hade allt varit mycket bättre också.

Tillagt 2011-09-02 22:38:
Från XP:

Removed Perks
Additionally, Robert noted a few MW2 perks and killstreaks that will not be returning for MW3: No game-ending nuke, no Commando, no Last Stand, no One Man Army, and no shotguns as secondary weapons. Controversial, perhaps - but their absence should make MW3 feel very different from its predecessors.

Varför säger vissa att LS är med, då?
  • 0
^ Last Stand är inte med, men Final stand är det. Kolla slutet av den här videon så ser man det.

http://www.gametrailers.com/video/cod-xp-call-of/720205
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
  • Missing Avatar
  • LED
Rätta mig om jag har fel, men om 20 min streamar de en MW3-match mellan 2 lag?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!