Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Modern Warfare 3


Corfixeen: Coolt!!
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar Skejte:
Citerar Almenax:
Citerar mmmaarcus:
Hoppas bara att vapnen inte är överdrivet enkla att döda med på långt avstånd som i Black Ops. Famas dödar ju över hela banan..


Det är värre i MW2 jämfört med BO eftersom att vapnen har mycket mindre rekyl och att folk dör snabbare i MW2.


Tycker ändå det är mycket mer gunskill i MW2 än vad det är i blops, där det enda effektiva är spray n' pray, möjligtvis undantaget M16 som kräver en hel del från spelaren men som dock är galet underlägsen.


Tycker att Commandon i Blops liksom Ak-47 i MW2 är sjukt överdrivna i skador av kulorna och range....

MW3 får ju nya påhittade vapen som i MW2 så vi får se hur det blir.... Tycker också att Bad Company 2 har sjukt överdrivna vapen när det gäller range
  • 0
Jag hoppas ju på att det kommer att bli en succé men jag tror inte det kommer bli något extraordinärt pga att det känns som de bara försöker mjölka mer och mer pengar ur "Modern Warfare" serien.

Tror inte jag kommer köpa spelet om inte någon som GameReactor skriver något som gör spelet speciellt och inte ett annat spel i min hylla som jag inte spelar.
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
NEJ NEJ NEJ! Nu verkar det som att MW3 kommer bli ännu ett P12 spel från CoD serien!

Läste nyss att killstreaken kommer bygga på varandra. Dessutom om man har 15killstreak kan man få Juggernaut suit eller en Chopper Gunner, som är som på BO OCH att man kan kasta ner care package till sina teammates.

Det stod också om man får 2killstreak får du en extra perk till, har du 4killstreak får du en till och om du har 6killstreak får du ännu en till.

Vill inte ha ett P12 spel till där alla använder OP vapen och perks.

Vet dock inte om detta stämmer.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Det stod också om man får 2killstreak får du en extra perk till, har du 4killstreak får du en till och om du har 6killstreak får du ännu en till.


Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Om det Rmad skriver är sant så verkar det verkligen har gått över gränsen. På papperet ser det ju sjukt galet ut, men det kanske fungerar i praktiken. Vet ej, man ska nog inte ha för höga förväntningar.
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar Koffingbollen:
Citerar Rmad:
Det stod också om man får 2killstreak får du en extra perk till, har du 4killstreak får du en till och om du har 6killstreak får du ännu en till.

Håller med, det låter helt sjukt! Hoppas detta inte stämmer!
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Threedrake:
men det kanske fungerar i praktiken


Det tvivlar jag på, det måste ju bli sjukt obalanserat. Vi får hoppas att detta inte stämmer och om det gör det så går IW i helt fel riktning.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Citerar MrFUBAR:
Citerar Threedrake:
men det kanske fungerar i praktiken


Det tvivlar jag på, det måste ju bli sjukt obalanserat. Vi får hoppas att detta inte stämmer och om det gör det så går IW i helt fel riktning.


Snarare Sledgehammer Games som går i fel riktning. De är huvudansvariga för multiplayer.
  • 0
Citerar Almenax:
Snarare Sledgehammer Games som går i fel riktning


Jo men IW är väl ansvariga för hela utvecklingen av spelet? Jag tvivlar på att Sledgehammer för göra precis vad dem vill utan att IW har ett finger med i leken.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
  • Missing Avatar
  • LED
Citerar Rmad:
NEJ NEJ NEJ! Nu verkar det som att MW3 kommer bli ännu ett P12 spel från CoD serien!

Läste nyss att killstreaken kommer bygga på varandra. Dessutom om man har 15killstreak kan man få Juggernaut suit eller en Chopper Gunner, som är som på BO OCH att man kan kasta ner care package till sina teammates.

Det stod också om man får 2killstreak får du en extra perk till, har du 4killstreak får du en till och om du har 6killstreak får du ännu en till.

Vill inte ha ett P12 spel till där alla använder OP vapen och perks.

Vet dock inte om detta stämmer.


Var fan läste du det? Trolla inte oss. IW har inte gått ut med några uppgifter. Vänta tills XP innan ni klagar på IW.

Och sen är det Raven som står för MP, inte SHG.
  • 0
Citerar LED:
Var fan läste du det?


Du hittar hela pointstreak-listan på bl.a sidan 40 i denna tråden. Cirka en vecka gammalt.

Citerar LED:
Och sen är det Raven som står för MP, inte SHG.


Nope. Raven ska eventuellt göra DLCs, inget annat.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Vem bryr sig, killstreak finns ändå inte när det gäller Competetive, ge mig bra gameplay och banor ist.
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
Citerar Skejte:
Vem bryr sig, killstreak finns ändå inte när det gäller Competetive, ge mig bra gameplay och banor ist.


Vi får väl hoppas att de två faktorerna fungerar då. Jag tänker inte vara villig att springa runt i ett plastigt London med campinghålor i varje hörn.
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
Nope. Raven ska eventuellt göra DLCs, inget annat.</quote>

Vilket kaos!
  • 0
Citerar Rmad:
NEJ NEJ NEJ! Nu verkar det som att MW3 kommer bli ännu ett P12 spel från CoD serien!

Läste nyss att killstreaken kommer bygga på varandra. Dessutom om man har 15killstreak kan man få Juggernaut suit eller en Chopper Gunner, som är som på BO OCH att man kan kasta ner care package till sina teammates.

Det stod också om man får 2killstreak får du en extra perk till, har du 4killstreak får du en till och om du har 6killstreak får du ännu en till.

Vill inte ha ett P12 spel till där alla använder OP vapen och perks.

Vet dock inte om detta stämmer.


Vi för se hoppas att det inte blir så
  • 0
Men har ni hört talas om dead mans hand då? En deathstreak som ger dig en C4 i handen som sprängs när man dör.

Herregud, IW/Sledgehammer måste ju verkligen vara helt jävla dumma i huvudet. Finns tyvärr ingen smiley som kan beskriva hur man känner om MW3 när man hör att deathstreaks är tillbaka, bara tio gånger värre.
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Citerar Itachi:
Men har ni hört talas om dead mans hand då? En deathstreak som ger dig en C4 i handen som sprängs när man dör.


Jag som trodde att de gått över gränsen för längesen, men men där ser man...
"Ska du ha Browwerhood eller?" - G
  • 0
  • Missing Avatar
  • LED
Citerar Itachi:
Men har ni hört talas om dead mans hand då?


Bara rykten och inget annat... Vänta tills IW har bekräftat det.
  • 0
Jag har hört att det finns en perk efter högsta prestigen som gör dig till en Zombie när du dör
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Jag har hört att det finns en perk efter högsta prestigen som gör dig till en Zombie när du dör


Det skulle sorgligt nog inte förvåna mig faktiskt.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Jag har hört att det finns en perk efter högsta prestigen som gör dig till en Zombie när du dör


Hahahahahaha! Om det är sant så ja, då vet jag vet inte vad.
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Jag har hört att det finns en perk efter högsta prestigen som gör dig till en Zombie när du dör


Är det sant så borde någon klappa till IW på näsan. Fast lite kul hade det ju varit, tänk alla P12:or som skulle Rage-quita och skrika sönder mikrofonen om man själv hade den
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Det där med C4 i handen som deathstreak kommer nog finnas. Har läst det på flera antal sidor.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar LED:
Citerar Rmad:
NEJ NEJ NEJ! Nu verkar det som att MW3 kommer bli ännu ett P12 spel från CoD serien!

Läste nyss att killstreaken kommer bygga på varandra. Dessutom om man har 15killstreak kan man få Juggernaut suit eller en Chopper Gunner, som är som på BO OCH att man kan kasta ner care package till sina teammates.

Det stod också om man får 2killstreak får du en extra perk till, har du 4killstreak får du en till och om du har 6killstreak får du ännu en till.

Vill inte ha ett P12 spel till där alla använder OP vapen och perks.

Vet dock inte om detta stämmer.


Var fan läste du det? Trolla inte oss. IW har inte gått ut med några uppgifter. Vänta tills XP innan ni klagar på IW.

Och sen är det Raven som står för MP, inte SHG.


Så du vet har hela MW3 spelet läckt ut och om du bara söker kan du hitta hela spelet i nästa full detalj.

Bara detta gör MW3 till ett spel som jag inte kommer köpa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!