Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Modern Warfare 3


XxTerroristxX

You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar antonfusk:
P90 var grym om du satte double tap, ACOG och steady aim på den. finns ingen bättre att ha som närstridsvapen.

word, och inte helt värdelös på medeldistans. in med COD4s P90 i MW3...inte för att jag ska spela MP men ändå!

Ang QS så är det det sinnessjukaste ever i ett FPS-spel. det är så jävla spelförstörande. tur att dom pajjade det duktigt i BLOPS. i MW2 var ju sniper bästa närstridsvapen och ump:n bästa distansvapen typ.. säger väl det mesta om hur extremt felbalanserat det spelet var..
  • 0
Citerar klajdo1:
i MW2 var ju sniper bästa närstridsvapen


Eeh du måste fan skoja. Men visst UMP var lite OP men annars var MW2's vapenbalansering riktigt bra.
  • 0
Citerar klajdo1:
i MW2 var ju sniper bästa närstridsvapen


Då måste du vara totalt rutten i spelet om du dör av snipern i närstrid hela tiden eller så måste du vara övernaturligt duktig med snipern, en assult tar snipern i närstrid nästan hela tiden.

Själv tyckte jag det var skit kul och köra sniper i MW2, men nu tycker jag dom är förskräckligt irriterande, det är för många som gör det helt enkelt. Så jag hoppas att de går till CoD4 style för där stör jag mig inte alls lika mycket på dem och det är inte alls lika många som kör med dem.
  • 0
Citerar klajdo1:
fast jag gillade P90 bättre. gillade inte rekylen i mp5:an på långt håll


Det är då man använder AK'n. Herre gud. Där har vi ännu ett vapen som är gudomligt.
Semper fidelis
  • 0
Instant buy!
  • 0
Citerar Kimmo1992:
http://www.youtube.com/watch?v=6Bv11VK2UKo E3-demot för de som inte såg det Live.

Jag tycker det ser ganska bra ut


Det ser ut som CoD 4. Det är awesome.
Evil Is Back
  • 0
  • MW3
  • MW3
Citerar Kimmo1992:
http://www.youtube.com/watch?v=6Bv11VK2UKo E3-demot för de som inte såg det Live.

Jag tycker det ser ganska bra ut


Jaja, när får vi MP-gameplay?
11.8.11
  • 0
Citerar Kimmo1992:
http://www.youtube.com/watch?v=6Bv11VK2UKo E3-demot för de som inte såg det Live.


Blev inte imponerad alls. Såg exakt ut som Modern Warfare 2.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
  • Andy
  • Andy
Citerar Imperial scout:
Blev inte imponerad alls. Såg exakt ut som Modern Warfare 2.

Nya banor = nytt COD spel. Vilken smörja.
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar klajdo1:
Citerar antonfusk:
P90 var grym om du satte double tap, ACOG och steady aim på den. finns ingen bättre att ha som närstridsvapen.

word, och inte helt värdelös på medeldistans. in med COD4s P90 i MW3...inte för att jag ska spela MP men ändå!

Ang QS så är det det sinnessjukaste ever i ett FPS-spel. det är så jävla spelförstörande. tur att dom pajjade det duktigt i BLOPS. i MW2 var ju sniper bästa närstridsvapen och ump:n bästa distansvapen typ.. säger väl det mesta om hur extremt felbalanserat det spelet var..

AK47,ACR,Famas och SCAR-H hört talas om dem? Visst det jag glömde P90.
Kuznetsov #92
  • 0
Gött att det stod Demo Cheats när kontrollen disconnecta, busted!
  • 0
Citerar Jacob930:
Gött att det stod Demo Cheats när kontrollen disconnecta, busted!


Du trodde väl inte på fullaste allvar att de skulle köra det "vanligt" Antagligen gör de sig odödliga eller liknande just för demot, skulle vara lite tråkigt om de dog och man fick se om bitar...

Sen så verkar det vara lika tråkigt som campaignen i MW2 som var fruktansvärd. Vapnen såg tråkiga ut också. Såg att någon kommenterade att MP5:an så bra ut, vart var den i videon?
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
Såg att någon kommenterade att MP5:an så bra ut, vart var den i videon?


Det var ju MP5 han använde innan han tog fram hagelbössan.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
HAde de ACR ljudet på M4:ran?


Aja, det såg förbannat föråldrat ut.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar Imperial scout:
Citerar antonfusk åg att någon kommenterade att MP5:an så bra ut, vart var den i videon?

Det var ju MP5 han använde innan han tog fram hagelbössan.


Såg verkligen inte ut som MP5:an från cod 4, tyckte till och med att den liknade en M4:a mer.
One swallow does not make a summer
  • 0
  • TVR
  • TVR
Skönt att vi får ett nytt och fräscht CoD inom kort, nu när BO börjar kännas lite tråkigt och enformigt! Bring it, IW!
  • 0
Citerar TVR:
fräscht



yea right
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
  • TVR
  • TVR
Citerar sammiboii:
yea right


Har du sett gameplay från E3? Du kan ju inte påstå nåt annat, om du inte är en BF3-fanboy.
  • 0
Citerar TVR:
Skönt att vi får ett nytt och fräscht CoD inom kort, nu när BO börjar kännas lite tråkigt och enformigt! Bring it, IW!


Det kommer nog lukta lika fräscht som en gammal fotbollsstrumpa. I bästa fall.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
En del säger att Nuken kommer tillbaka, andra sig att den inte kommer tillbaks.
Vad tycker ni?
Själv är jag tveksam visst det är roligt med Nuke, men det kommer bli väldigt mycket campande tyvärr..
"Första jag ska klippa din toung, sen jag ska klippa öra." <3
  • 0
Citerar David_hv714ever:
Själv är jag tveksam visst det är roligt med Nuke, men det kommer bli väldigt mycket campande tyvärr..


Jag tycker de kan behålla Nuken om de gör så att det blir svårare att få den.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Citerar TVR:
Citerar sammiboii:
yea right


Har du sett gameplay från E3? Du kan ju inte påstå nåt annat, om du inte är en BF3-fanboy.


Ja, det har jag.
Spelet ser exakt ut som MW2.
Förutom små fixeringar som dubbla scopes.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
  • TVR
  • TVR
Citerar David_hv714ever:
En del säger att Nuken kommer tillbaka, andra sig att den inte kommer tillbaks.
Vad tycker ni?
Själv är jag tveksam visst det är roligt med Nuke, men det kommer bli väldigt mycket campande tyvärr..


Det har redan bekräftats av Bowling att nuken inte kommer återvända i MW3, vilket jag personligen tycker är synd. Bara noobs som inte själva kan få den, klagar på nuken.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!