Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

DOTA 2 - Officiell tråd


Thunderbringer är Zeus. Pyro är Lina. LoLgubbarna har jag ingen koll på.
hej
  • 0
Alla som har en Dreamhackbiljett har fått en beta kod! Nu lär det bli lite mer spelande här hoppas jag.
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Citerar Spion:
Citerar Gamesrule:
carry, helst AP


Till skillnad från LoL så scale:ar inte ens abilities med ens inventory (förutom ett fåtal heroes, Obsidian Destroyer och Silencer t.ex.).

Men om du vill ha heroes med dugliga nuke-abilities så kan jag rekommendera Tinker, Queen of Pain, Jakiro, Leshrac och Pugna.


Glöm inte tiny!
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Citerar Spion:
Citerar folixan:
Glöm inte tiny!


Han är dock inte så squishy.


Hans nuke är dock utan dess like, jag längtar tills Valve släpper Goblin Techies så vi får leka lite med suicide toss.
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Om det skulle finns någon som har en dota 2 key över, så skulle jag bli super glad om jag skulle kunna få den
PSN: X-rayZero , SSBB FC: 3180-4729-5887
  • 0
Citerar flacky:
Om det skulle finns någon som har en dota 2 key över, så skulle jag bli super glad om jag skulle kunna få den


Eftersom runt 20.000 personer har fått en nyckel idag så lär det finnas några som flyter runt. På Sharedota2 subredditen kan det nog finnas folk som ger ut. Min ska jag tävla ut via facebook.
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Varför har då inte jag fått någon nyckel!?
hej
  • 0
Citerar Bärsärkagång:
Varför har då inte jag fått någon nyckel!?


Logga in på bokning.dreamhack.se så ska din kod stå där.
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Citerar folixan:
Logga in på bokning.dreamhack.se så ska din kod stå där.

Fast jag har inte köpt någon dreamhackbiljett.


NEVERMIND, FICK EN AV VALVE!
hej
  • 0
Jaag fick en idaag
PSN: X-rayZero , SSBB FC: 3180-4729-5887
  • 0
Nu börjar folk i kompiskretsen få tag på inbjudningar i och med DH. Man vill ju såååå gärna få tag på en själv

Tillagt 2012-04-18 16:19:
Ni som testat betan; hur fungerar det? Är servrarna stabila? Hur är balansen mellan champions?
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
Citerar Threedrake:
Ni som testat betan; hur fungerar det? Är servrarna stabila? Hur är balansen mellan champions?


Servrarna funkar prima för mig iallafall. Jag brukar aldrig gnälla på balansering, men det känns som att Uffe (Ursa) är aningen overpowered.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Härligt att höra att servrarna fungerar. Någon som har en beta-invite över att skänka? Är nästintill desperat
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
Citerar Threedrake:
Härligt att höra att servrarna fungerar. Någon som har en beta-invite över att skänka? Är nästintill desperat


Fick inga invites av Valve. :/
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Ursa är en pubstomper som är rätt lätt att kontrollera om man har lite stuns i laget . Han är dock grymt läskig med en haste-runa .
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Citerar Threedrake:Härligt att höra att servrarna fungerar. Någon som har en beta-invite över att skänka? Är nästintill desperat

Fick inga invites av Valve. :/


Vilka snåljåpar
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
Skönaste känslan när fienderna bestämmer sig för att bränna 3 ultis på mig för att sedan stå tomhänta när mitt lag kommer in.
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
via mobil

Vill verkligen ha en beta key tröttnat på HoN nu.
Knowledge is knowing that a tomato is a fruit. Wisdom is not putting a tomato in a fruit salad.
  • 0
Night Stalker, så jädra skön hero! <3 Gankers i allmänhet nu, har kört stenhårt support men ska nog gå över till att köra gankers/initiators från och med nu .

Spelade ett andra game efter Night Stalker-matchen och fick i draften välja mellan Faceless, Huskar och Jakiro... Hade tagit Faceless om jag var lite bättre på att spela Carries men utifrån polarnas draft fick jag ta Jakiro för att spela support. Svagare hjälte får man leta efter... Stunnen är enligt mig på tok för svår att landa pga fördröjningen och jag tycker de borde ta bort den för att göra honom lite mer pålitlig. Visst är det bra räckvidd på den, men hans andra förmågor är såpass dåliga att han borde få ha en pålitlig stun i alla fall. I vilket fall var spelupplevelsen när jag gick från NS till Jakiro som natt och dag (dålig ordvits), underhållningsmässigt. Definitivt den sämsta support-hjälten jag spelat.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Fått tag i en key nu, äntligen. Om någon har lust att spela under nästa vecka är jag down, i helgen kan jag inte.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar Threedrake:
Hur är balansen mellan champions?


Hörrödudu! Detta är inget barnspel (LoL). Det heter Heroes
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!