Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

DOTA 2 - Officiell tråd


Game 1 till Alliance, jag är farligt upphetsad just nu.
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Kunde inte ha gått bättre! <3 Kom igen nu för fan, make it a 2-0!
  • 0
Alliance körde ju över navi. Extremt bra initiates av s4
  • 0
Även om s4 såg ut att få smisk i lane av Dendi så utförde han det viktigaste uppdraget för Alliance, att hålla tier 1 midtornet vid liv. Det är verkligen sjukt hur väl Alliance spelar vid närheten av sina tier 1 torn, inget snålande med buyback-tp's.

Tillagt 2013-08-11 02:34:
Bulldog på Lone Druid, nu kör vi!
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Mycket mer stabil draft från Na'Vi denna match, blir läskigt nu.
  • 0
Hybris av navi att ge Bulldog Sylla, utpushad ur sin lane vid 2 minuter men har ändå radiance vid 19 .
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
GG's helt sjuk comeback
  • 0
Så jävla vackert! :'D Helt sjukt hur Bulldog kan hitta sån massiv farm från att vara nästan i botten, slutar aldrig att förvånas över hans Sylla. Ingen sheep stick från Funn1k så Alch kunde kötta allt och alla.

Kan knappt vänta tills imorgon. <3
  • 0
Alltså, blev sugen på att börja spela DotA 2 igen efter att ha tittat på Alliance vs NaVi! Fasiken vilka matcher!
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Någon som vet när finalen är ? Ska jobba imorn kl 9.
Evil Is Back
  • 0
Finns det något sätt som gör att man slipper spela Single Draft matcher? Sjukt störande när man inte kan välja vilken hero man vill.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Över 400k tittare på Twitch nu, helt otroligt.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Taggad till tusen!
  • 0
Riktigt bra start för alliance ! Kom igen nu grabbar

Tillagt 2013-08-12 02:20:
YES 2 till nu då
  • 0
Slakt.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Satan, GG innan 16min, Alliance är verkligen starkare än någonsin.
Hoppas det fortsätter såhär nu, Na'Vi är ju mästare på comebacks.
  • 0
Dominans!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Det var ju en utmärkt draft för early aggression, de kunde lätt snowball'a från bara ett par kills, men Na'Vi spelade alldeles för passivt. Man ser verkligen hur Puppey försöker allt möjligt för att klura ut ett sätt att besegra Alliance, deras typiska stil fungerade inte och de har ju inte lyckats med någon av deras äldre lineups heller. Hoppas på en Pudge från Na'Vi nu. ;)

Tillagt 2013-08-12 02:34:
Wow, Alliance släpper igenom både Wisp OCH Batrider, de har verkligen balls of steel. Ska bli kul att se vad deras plan är.
  • 0
Känner att Alliance var alldeles för kaxiga och gav na'vi super heroes . Hoppas dom skärper sig nu i tredje
  • 0
Citerar Österberg:
Känner att Alliance var alldeles för kaxiga och gav na'vi super heroes . Hoppas dom skärper sig nu i tredje


Definitivt, de har ju bevisat att de lätt kan hantera Wisp eller Batrider, men när de gav bort båda så blev de slaktade som aldrig förr. Kom igen nu, Alliance!
  • 0
Sjukt spännande just nu. Men om inte na'vi kör på nu så kommer nog alliance komma tillbaka.

Tillagt 2013-08-12 03:48:
GENOCIDE! YES gogo Alliance! =D
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!