Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vanquish


Citerar gurage:
Måste köpa spelet snart!!!!


Samma här!
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
  • NuYu
  • NuYu
Citerar skogis_psp:
Citerar gurage:Måste köpa spelet snart!!!!

Samma här!


Jag med! Spelade samma banor om och om igen på Gamex men tröttnade aldrig. Gears of War möter Sin & Punishment 2 (eller något åt det hållet), och det är ett fantastiskt möte.
Vad är man om man inte är människa då? Man är ett monster, det är enklast så
  • 0
Citerar NuYu:
Spelade samma banor om och om igen på Gamex men tröttnade aldrig.


Kanske var dig man såg då..

Nej, men jag lirade också en hel del under Gamex och ville bara ta med det hem!!

Älskar verkligen detta spel, trots att jag inte har det.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
  • NuYu
  • NuYu
Citerar skogis_psp:
Kanske var dig man såg då..


Beror på. Några gånger satt jag vid skärmarna, en annan gång stod jag vid de andra. En glasögonprydd ung man med stor svart jacka och ett förtjust leende i ansiktet.
Vad är man om man inte är människa då? Man är ett monster, det är enklast så
  • 0
Citerar NuYu:
En glasögonprydd ung man


Verkligen enda med glasögon

Nä men jag såg några som var vid Vanquish hela dagen...
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
  • NuYu
  • NuYu
Det fanns en del. Men vem kan klandra dem?
Vad är man om man inte är människa då? Man är ett monster, det är enklast så
  • 0
P.N.0.3 kombinerat med Gears of War och alltihopa är fullpumpat med steroiderna från Duke Nukem 3D. Kan det bli annat än episkt? Detta är den typen av spel som man direkt efter att ha klarat startar om på en högre svårighetsgrad. Eller lägre om man vill jaga trophies. ;) Är inne på 3:e omspelningen nu och har förmodligen roligare än någonsin. Fantastiskt spel! Visst, levlingsystemet på vapnen suger men det är smällar man får ta. Årets spel? Absolut!
Io chiamo pinguini!
  • 0
Citerar Pöke:
P.N.0.3 kombinerat med Gears of War och alltihopa är fullpumpat med steroiderna från Duke Nukem 3D. Kan det bli annat än episkt? Detta är den typen av spel som man direkt efter att ha klarat startar om på en högre svårighetsgrad. Eller lägre om man vill jaga trophies. ;) Är inne på 3:e omspelningen nu och har förmodligen roligare än någonsin. Fantastiskt spel! Visst, levlingsystemet på vapnen suger men det är smällar man får ta. Årets spel? Absolut!


Detta behövde jag inte höra.. Min hype-mätare är redan överfull. Gah!
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Skulle vara nice med något DLC eller en expansion, men det kanske inte har sålt så bra?
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
jag fattar fan inte vanqush
  • 0
Citerar BUGURT:
jag fattar fan inte vanqush


Inte så mycket att fatta, skjut så många fiender som möjligt utan att bli träffad utav de x antal kulor som de tidigare nämna fienderna skjuter mot dig.

Väldigt intressant och pulshöjande emellanåt måste jag säga.
  • 0
Tycker det är väldigt synd att det säljer så dåligt. Om man inte stödjer dessa spel så kommer bara spelindustrin bara bestå av CoD och liknande..
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Jag skäms lite över att jag inte köpt spelet än. Men jag köper sällan nya spel. Kommer löpa när jag får tag på det för < 300:-.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar skogis_psp:
Tycker det är väldigt synd att det säljer så dåligt. Om man inte stödjer dessa spel så kommer bara spelindustrin bara bestå av CoD och liknande..


Håller med. Varenda person springer ut och köper CoD, men inte detta. Tråkigt.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Önskar mig det till Julklapp. Kan inte vänta!
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Är redigt sugen på Vanquish, men jag har ingen TV utan har alltid spelat på min PC-monitor, tyvärr har inte min nuvarande några inbyggda högtalare så jag kan bara spela utan ljud såvida jag inte köper lite krimskrams för att få det att fungera.
Dock så ska jag spendera julafton ensam hos brorsan som kattvakt så ska nog passa på att nöta igenom det där och då.
  • 0
Lyckades claima spelet på amazons rea tidigare idag, så jag har beställt det för 200 spänn nu, ska bli kul att spela det.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
Lyckades claima spelet på amazons rea tidigare idag, så jag har beställt det för 200 spänn nu, ska bli kul att spela det.


Med frakt och allt? Från Brittiska?
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Med frakt och allt? Från Brittiska?


Ja, free super saver delivery, så det är gratis frakt.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
Lyckades claima spelet på amazons rea tidigare idag, så jag har beställt det för 200 spänn nu, ska bli kul att spela det.

Tack för tipset!, 20,99 £ är dock ca 240:-. Kanske man ska bestaälla nu, pengar får man på torsdag...
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar Guendolin:
Tack för tipset!, 20,99 £ är dock ca 240:-.


Ja, fast de hade rea igår, då kostade det 17.99 £. Inte så stor skillnad, men ändå.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
åhå, då förstår jag. Attans att jag missade just den då. Tror ändå att spelet är värt 260:-. Sjukt att spelet har sjunkit så mycket i pris på en månad. Förstår folk nu varför man inte köper spel när de kommer ut?
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar Guendolin:
Förstår folk nu varför man inte köper spel när de kommer ut?


Spelet har kostat runt 300 i Storbritannien hela tiden.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Spelet har ju tråkigt nog bara sålt runt 270 000 ex tydligen, så det är väl därför det är så billigt.

Citerar Guendolin:
Tror ändå att spelet är värt 260:-.


Jag med.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Tragiskt och tråkigt att denna AAA-titel har sålt så dåligt. Allt är kalas med spelet förutom den korta speltiden. Spelade igenom spelet i en sittning.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!