Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mafia 2 - Är det okej med Playboy?


Varför skulle något naturligt som nakenhet och sex någonsin vara en dålig sak(Fox + Mass Effect uhm). Jag förstår bara inte varför alla gaspar efter andan efter de ser naket eller sex i reklam eller spel, men när någon river ut någons tarmar så höjer ingen på ögonbrynen.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Citerar Trials of Carson Beckett:
Varför skulle något naturligt som nakenhet och sex någonsin vara en dålig sak(Fox + Mass Effect uhm). Jag förstår bara inte varför alla gaspar efter andan efter de ser naket eller sex i reklam eller spel, men när någon river ut någons tarmar så höjer ingen på ögonbrynen.


Stämmer, det är bara moraltanter som håller på..
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Spelet har ju en artonårsgräns, så då tycker jag inte att man kan klaga. Jag hade även välkomnat det i spel utan/med lägre åldersgräns. Det handlar ju inte om något skadligt. Om vi någonsin får se rubriken "Fjortonåring blev skadligt hjärnskrynklad av nakenexponering i spel" så blir jag förvånad. Det enda man behöver märka ett spel med är väl dess innehåll och inte en moralisk åldergräns.
  • 0
Jo har man någonting roligt att sammla på
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Hupp
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Samtidigt som moralmammorna sitter och skriker över det här sitter deras tolvåriga söner och surfar djurporr på familjedatorn.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Samtidigt som moralmammorna sitter och skriker över det här sitter deras tolvåriga söner och surfar djurporr på familjedatorn.


Darför är Maffia 2 så bra
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Lite kul att folk reagerar över att det finns bilder på lättklädda kvinnor i spelet när man går omkring och har död på folk på både det ena och andra sättet.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
True True.
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Spelet har 18-årsgräns så jag ser inget fel med det. Och vad som skulle kunna vara farligt förstår jag inte när man i övrigt gameplay kallblodigt mördar människor.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Okej? Klart som fan det är okey. Konstig tråd.
  • 0
Citerar Daydream Nation:
Det är okej att döda, men tidningar med lite utvik i väcker visst starka känslor.
TACKAR
Praktiskt taget exakt vad jag skulle säga.

Är OP kristen eller?

Om man får döda i ett spel, borde man praktiskt taget få visa hur mycket naket som helst.
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Nakna tuttar samt nedre regioner är nice helt enkelt. Mamma har dessa grejor, alla tjejer man ser har dessa trevliga grejor. Det är naturlig del som även treåringar borde få se. Sen det där med kvinnosyn, varför slängde inte Mafia-utvecklarna nakna karlar?
Denna text är röd.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!