Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Minecraft


Citerar Linus Ohlsson-99:
Citerar Soulfly-on-guitarhero:

Citerar Linus Ohlsson-99:
Ingen aning. Förmodligen för att notch har patchat minecraft till 1.0. Vet inte om du måste ha alla beta versioner för att ha 1.0 /ace


Men vafan, så om jag missat en uppdatering så kan jag aldrig uppdatera den och sedan till 1.0?


Citerar Jonten_:

Fel password kanske? Testa att göra en reset.


Passwordet funkar, jag kan logga in på hemsidan med det.
Jag ska försöka göra en reset.

Tack!


Testa att ring notch och be honom kom från sitt kontor hem till dig, vafaan vill att vi ska göra/ace
  • 0
Citerar Soulfly-on-guitarhero:
Testa att ring notch och be honom kom från sitt kontor hem till dig, vafaan vill att vi ska göra/ace


Onödig kommentar #1

Kan mycket väl finnas folk på forumet som haft samma problem, och lyckats lösa det. Bara för att du anser det som hopplöst, betyder inte att alla gör det.

Och till dig Linus Ohlsson-99, har jag tyvärr inget bra svar. Testa att ta bort alla filer, och ladda hem ett nytt Minecraft. Och innan du loggar in, välj i Options "Force update".
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Kan mycket väl finnas folk på forumet som haft samma problem, och lyckats lösa det. Bara för att du anser det som hopplöst, betyder inte att alla gör det.

Och till dig Linus Ohlsson-99, har jag tyvärr inget bra svar. Testa att ta bort alla filer, och ladda hem ett nytt Minecraft. Och innan du loggar in, välj i Options "Force update".


Det låter vettigt, tack så mycket!
42
  • 0
Pwnd!
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Inser nu hur mycket jag saknat minecraft.

En sak förstår jag dock inte - jag spelar på normal, men trots det så fylls mina hjärtan på automatiskt, vardan detta?
42
  • 0
Citerar filipjulin:
http://www.gamereactor.se/brev/155080/Kan+Minecraft+komma+t
ill+Xbox+360%3F/


Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Linus Ohlsson-99:
Inser nu hur mycket jag saknat minecraft.

En sak förstår jag dock inte - jag spelar på normal, men trots det så fylls mina hjärtan på automatiskt, vardan detta?
Citerar Linus Ohlsson-99:
Inser nu hur mycket jag saknat minecraft.

En sak förstår jag dock inte - jag spelar på normal, men trots det så fylls mina hjärtan på automatiskt, vardan detta?
Citerar Linus Ohlsson-99:
Inser nu hur mycket jag saknat minecraft.

En sak förstår jag dock inte - jag spelar på normal, men trots det så fylls mina hjärtan på automatiskt, vardan detta?


Titta igen, antingen har mc fuckat upp lr så har du på pf
  • 0
Citerar Linus Ohlsson-99:
En sak förstår jag dock inte - jag spelar på normal, men trots det så fylls mina hjärtan på automatiskt, vardan detta?


Själv så tog jag aldrig skada, och jag spelade på Hard. Varken min armor eller mitt liv gick ner
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Linus Ohlsson-99:
En sak förstår jag dock inte - jag spelar på normal, men trots det så fylls mina hjärtan på automatiskt, vardan detta?


Utmed att hunger kom till spelet så kom även funktionen att när du har full hunger så får du upp ditt liv, samma princip som förr när du bara behövde äta mat för att direkt få liv.

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Hunger

Citerar Soulfly-on-guitarhero:
Titta igen, antingen har mc fuckat upp lr så har du på pf


Ett tips är att du överväger om du erhåller någon kunskap i vad du pratar om innan du ens postar ett inlägg.
  • 0
Citerar Iarotho:
Citerar Linus Ohlsson-99:
En sak förstår jag dock inte - jag spelar på normal, men trots det så fylls mina hjärtan på automatiskt, vardan detta?


Utmed att hunger kom till spelet så kom även funktionen att när du har full hunger så får du upp ditt liv, samma princip som förr när du bara behövde äta mat för att direkt få liv.

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Hunger

Citerar Soulfly-on-guitarhero:
Titta igen, antingen har mc fuckat upp lr så har du på pf


Ett tips är att du överväger om du erhåller någon kunskap i vad du pratar om innan du ens postar ett inlägg.


Jo du har rätt. Jag körde 1.7.3
  • 0
Har precis införskaffat Minecraft och bara längtar efter att få komma hem och bygga lite. Ska satsa på bonde livet. Farligt med alla zombies dock.

Så simpelt men ack så roligt.
----> Postbanken
  • 0
Hur är det man installerar mods till en multiplayer server? Har kollat runt på internet men jag har inte hittat något som fungerat. Kan ni rekomendera någonting?
  • 0
Var det inte permanent?
  • 0
Jag har hittat en by på singelp. Byn innehöll några slags gam liknande människor. Hör av er om ni vet nått/ace
  • 0
Citerar Linus Ohlsson-99:
Det låter vettigt, tack så mycket!


Har haft samma problem ett väldigt långt tag nu, däremot funkar det när jag kör installationsfilen, så fort jag startar upp den kan jag logga in utan problem, så testa det!

Citerar Soulfly-on-guitarhero:
Jag har hittat en by på singelp. Byn innehöll några slags gam liknande människor. Hör av er om ni vet nått/ace


Det är de nya NPC-byarna, finns lite var stans, ganska så onödiga för tillfället dock.
"Then our aims aline."
  • 0
Citerar Edenhorn:
Citerar Linus Ohlsson-99:
Det låter vettigt, tack så mycket!


Har haft samma problem ett väldigt långt tag nu, däremot funkar det när jag kör installationsfilen, så fort jag startar upp den kan jag logga in utan problem, så testa det!

Citerar Soulfly-on-guitarhero:
Jag har hittat en by på singelp. Byn innehöll några slags gam liknande människor. Hör av er om ni vet nått/ace


Det är de nya NPC-byarna, finns lite var stans, ganska så onödiga för tillfället dock.


Tack för tipset
Jag trodde jag hade hittat något extremt ovanligt. Tur att det int var så, för jag brände ned skiten med lava
  • 0
NPCs är så grymt onödiga. De tillför ingenting alls... de bara går runt i sina hus som IQ-befriade skitar. Notch hade ju kunnat slänga med några quests eller liknande.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Zach_:
NPCs är så grymt onödiga. De tillför ingenting alls... de bara går runt i sina hus som IQ-befriade skitar. Notch hade ju kunnat slänga med några quests eller liknande.


Tror det är på gång.
Varje karta du startar (rim ), är där npc utplacerade?
----> Postbanken
  • 0
Citerar Mappo:
Citerar Zach_:

NPCs är så grymt onödiga. De tillför ingenting alls... de bara går runt i sina hus som IQ-befriade skitar. Notch hade ju kunnat slänga med några quests eller liknande.


Tror det är på gång.
Varje karta du startar (rim ), är där npc utplacerade?


Om det skulle vara quests skulle det inte vara minecraft. Drak fighten räker för mig
  • 0
Citerar Zach_:
NPCs är så grymt onödiga. De tillför ingenting alls... de bara går runt i sina hus som IQ-befriade skitar. Notch hade ju kunnat slänga med några quests eller liknande.


Man borde kunna ha någon form av byteshandel med dem.
  • 0
Lr hur! 64 cobblestone för 20 iron orge
  • 0
  • Missing Avatar
  • LKC
Spelar ni grabbar på någon särskild server?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!