Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bioshock: Infinite


  • Zime
  • Zime
Citerar Aaandy:
Oj, oj, oj... så bra! Hur kan de rea ut spelet innan det ens släppts?


Om de kör ett så bra pris vid realesen kommer folk vilja köpa saker där igen ;)
  • 0
Amen va fan vad fuskigt att några av er redan fått börja njutningen.. Jag får min Songbird runt lunch idag tror jag och kan knappt bärga mig. Hjälp.
Entering zero gravity
  • 0
http://www.metacritic.com/game/pc/bioshock-infinite

Lovorden fortsätter. 40 omdömen från recensenter, och nu är det även öppet för användare. 9,5 av åtta stycken.

Och till er som spelar det nu, jag är avundsjuk. Fast i skolan till tre.

Som moderator säger jag att diskussioner om spelets handling sker med hjälp av spoilertaggar. Tänk även på att vid citat kan spoilern visas. Följs inte reglerna kan det leda till varning, eller än värre avstängning.

Jag tänkte även skapa en tråd där Bioshock-serien diskuteras fritt, utan krav på spoilertaggar, likt den för Mass Effect. Finns det något intresse för det kan ni svara mig här eller skicka ett meddelande till min profil.
  • 0
Citerar Aaandy:
Följs inte reglerna kan det leda till varning, eller än värre avstängning.


Om någon sabbar det här spelet för Aaandy så kommer folk bli skadade...
Indecent exposure is fun.
  • 0
Helvete, nu blev jag svinsugen... efter att inte ha spelat något Bioshock tidigare. Fick visserligen Bioshock av Engodkaka igår.. men!

Tråkigt att man måste spela det på xboxen då eftersom det verkar vara så mkt fulare.

Va säger ni som spelat spelet? Är det nå bra eller?
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Om någon sabbar det här spelet för Aaandy så kommer folk bli skadade...


You bet! Jag föreslår att vi som ska spela det håller oss undan Gr i en veckas tid.
Entering zero gravity
  • 0
Sluta säga så mycket positivt om spelet, jag blir ju avundsjuk
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Hur är det, måste man ha kört ettan och tvåan? Hade ettan men varvade det aldrig och bara spelat tvåan i 20 minuter.
  • 0
Nån som köpt PS3 versionen eller ska köpa den som kan berätta om spelet flyter på bra? Är rädd att det ska vara en bedrövlig framerate
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar littlehenry:
Hur är det, måste man ha kört ettan och tvåan? Hade ettan men varvade det aldrig och bara spelat tvåan i 20 minuter.


Nej hade varit ekonomiskt självmord för utvecklarna om dom tvingade en att spela dom förgående spelen i serien. Visst, man kanske får ut aningens mer av spelet om man spelat speciellt första spelet. Men det är absolut inga problem att spela Infinite utan förkunskaper.
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Köpte spelet till 360 tidigare idag, och så här kanske två timmar in är det sjukt, och då menar jag SJUKT bra.

Bästa två timmar av ett spel jag spelat sen Half-Life 2. Balansen är perfekt, skjutandet är perfekt avvägt. Fan vad bra det är.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Två timmar in i spelet nu. Helt magiskt är det, går bara runt och tittar på alla detaljer. Sen att det är svinkul att använda sina vapen och Vigors gör inte saken sämre!

Tillagt 2013-03-26 15:09:
Sen är det snyggt som satan på PC med!
  • 0
Jag har fastnat. Tror jag, åtminstone.
Jag hänvisas till att klänga mig fast i den första skylinen men kan för guds skull inte greppa den.

Edit: Tydligen var det inte alls ett hinder.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar Aaandy:
Följs inte reglerna kan det leda till varning, eller än värre avstängning.


Är du säker på att du inte missbrukar din makt som moderator?

Kan för övrigt säga att jag älskar spelet.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
JAA! Tacka gud för Wine. Lyckades få Windows steam att fungera på min Mac så nu kan jag tanka hem Bioshock Infinite i skolan!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Jävla CDON.
  • 0
Nu är det mitt! He he.
  • 0
Citerar cawialm:
Edit: Tydligen var det inte alls ett hinder.


Hände mig också...

Har spelat tre timmar nu och fortsätter det såhär är det troligtvis ett topp-5 bästa spel... NÅGONSIN.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Blev helt plötsligt sugen på Bioshock: Infinite men vet inte om jag ska köpa det till datorn eller krysslådan.. 'v'
  • 0
Citerar Mr-Gamer:
Blev helt plötsligt sugen på Bioshock: Infinite men vet inte om jag ska köpa det till datorn eller krysslådan.. 'v'


Verkar som att det är ett självklart val att skaffa det till PC om du kan få ut grafiken. Själv får det bli 360.. senare '^'
  • 0
Citerar Mr-Gamer:
Blev helt plötsligt sugen på Bioshock: Infinite men vet inte om jag ska köpa det till datorn eller krysslådan.. 'v'


PC, så fruktansvärt snyggt.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
PC, så fruktansvärt snyggt.


Eller PS3. Eller ta vad som helst. Infinite ser nog lika snyggt på alla konsoler.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Detta spelet är skandalöst bra.

Alltså det har puttat ner både Halo 3 och Black Mesa från min lista över de bästa spelen någonsin. Perverst bra!

Designen, ljudet, grafiken, gameplayen, storyn allt är fan perfekt.

Trodde jag tröttnat på spelen de senaste åren, men det har bara inte kommit några bra, förrän nu. Makalöst bra!
  • 0
Citerar Baxter:
Trodde jag tröttnat på spelen de senaste åren, men det har bara inte kommit några bra, förrän nu. Makalöst bra!


Sluta plåga mig. Men låter helt uppenbart. Hoppas jag kan spela imorn.
  • 0
Det bästa spelet sedan Bioshock
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!