Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa 11 - Officiell tråd


Haha yes. Jag läste t.ex. i Vm-tråden att många tyckte det var lättare att göra långskott i det spelet medan jag själv tycker det var mycket svårare än i Fifa 10. Enda jag riktigt tyckte var bättre var att chipparna var mycket svårare.
kädR
  • 0
Citerar Putteman:
Haha yes. Jag läste t.ex. i Vm-tråden att många tyckte det var lättare att göra långskott i det spelet medan jag själv tycker det var mycket svårare än i Fifa 10. Enda jag riktigt tyckte var bättre var att chipparna var mycket svårare.


Jag har inte provat VM-spelet. Är det stor skillnad mot FIFA och isf vad?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Jag har inte provat VM-spelet. Är det stor skillnad mot FIFA och isf vad?
'

En del, för det första så är telekameran grovt försämrad, den suger.
kädR
  • 0
Citerar Putteman:
Citerar mickemilanista:
Jag har inte provat VM-spelet. Är det stor skillnad mot FIFA och isf vad?
'

En del, för det första så är telekameran grovt försämrad, den suger.


Då är det nog inget spel för mig, jag spelar FIFA i tele

Tillagt 2010-07-01 16:53:
På tal om förbättringar till nästa FIFA spel - Skicka Hysen och Strömblad åt helvete och ta in Chris och Glenn Strömmberg istället!
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Håller med om att Hysen och Strömblad ska bort, Glenn går mig bara på nerverna och jag stör mig på när Henrik uttalar Mascherano fel...
Putteman: Jag vet faktiskt inte hur jag gör, har inte tänkt på det
mickemilanista: Jag addade dig
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
Citerar pimmist_psn:
Håller med om att Hysen och Strömblad ska bort, Glenn går mig bara på nerverna och jag stör mig på när Henrik uttalar Mascherano fel...
Putteman: Jag vet faktiskt inte hur jag gör, har inte tänkt på det
mickemilanista: Jag addade dig


Jag skjuter ett skott mot mål. Strömblad Citat: "Den plockar han säkert, det blir hörna!"

Jag blir så trött...
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Chris och Tony gustavsson vore dröm
kädR
  • 0
Chris och Strömberg vore givetvis det optimala...även om man jag måste säga att Tony varit en positiv överraskning detta VM, inte hört honom innan. Sköna, lättförstådda och oftast klockrena taktiska analyser, träffar målet fler gånger än Lindeborg om man säger så
Hell yea!
  • 0
Till FIFA 11 borde de förbättra CPU's byten. Om den ligger under mot mig med 1-0 i slutet känner jag mig inte särskilt hotad när den byter in en back istället för en offensiv mittfältare
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
Citerar danus:
Chris och Strömberg vore givetvis det optimala...även om man jag måste säga att Tony varit en positiv överraskning detta VM, inte hört honom innan. Sköna, lättförstådda och oftast klockrena taktiska analyser, träffar målet fler gånger än Lindeborg om man säger så


Jag tycker Lindeborg varit ute och cyklat flera gånger under detta VM:et. Gillade honom innan, men nu snackar han bara en massa goja.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Jag gillar inte Glenn Strömberg alls. Tony är imo solklar etta.
kädR
  • 0
Citerar Putteman:
Jag gillar inte Glenn Strömberg alls. Tony är imo solklar etta.


Gillar du inte Strömberg? Jag håller med om att Tony är bra, men det tycker jag att Strömmberg är också. Innan var det min favoritkommentator alla kategorier, men nu börjar Chris ta över!
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Gillar du inte Strömberg? Jag håller med om att Tony är bra, men det tycker jag att Strömmberg är också. Innan var det min favoritkommentator alla kategorier, men nu börjar Chris ta över!


Nej, inte alls. Tycker han är sjukt tråkig.

Btw, jag tycker att inkasten måste förbättras rejält. Dels borde man få möjligheten att kasta snabba inkast + man borde kunna kasta långa inkast.
kädR
  • 0
Varför lyssnar man överhuvudtaget på de patetiskt usla svenska kommentatorerna? Man lyssnar självfallet på de engelska!
Ally's
  • 0
Citerar Putteman:
Citerar mickemilanista:

Btw, jag tycker att inkasten måste förbättras rejält. Dels borde man få möjligheten att kasta snabba inkast + man borde kunna kasta långa inkast.


Instämmer.

Citerar Banka:
Varför lyssnar man överhuvudtaget på de patetiskt usla svenska kommentatorerna? Man lyssnar självfallet på de engelska!


Gjorde det ett tag, men bytte tillbaka. De engelska är givetvis mycket bättre, men jag hann tröttna på dem med. Ett par bra svenska kommentatorer vore det ultimata.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Citerar Putteman:
Citerar mickemilanista:
Jag har inte provat VM-spelet. Är det stor skillnad mot FIFA och isf vad?
'

En del, för det första så är telekameran grovt försämrad, den suger.


Då är det nog inget spel för mig, jag spelar FIFA i tele

Tillagt 2010-07-01 16:53:
På tal om förbättringar till nästa FIFA spel - Skicka Hysen och Strömblad åt helvete och ta in Chris och Glenn Strömmberg istället!


Precis och ge dem mer kommentarer
  • 0
  • Missing Avatar
  • nxxt
Visste ni att på fifa 11 kommer det finnas hands ? man kan ha det på eller av.

Källa : fifasoccerblog
  • 0
Citerar nxxt:
Visste ni att på fifa 11 kommer det finnas hands ? man kan ha det på eller av.

Källa : fifasoccerblog


Härligt, har väntat på att den funktionen ska komma tillbaka. Den fanns i de äldre Fifa-spelen, men slopades i 09 tror jag.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar nxxt:
Visste ni att på fifa 11 kommer det finnas hands ? man kan ha det på eller av.

Källa : fifasoccerblog


gött,

Tillagt 2010-07-04 12:11:
Någon som vet om det blir någon ny liga eller nya lag till FIFA 11?

Tillagt 2010-07-03 12:56:
Det skulle vara roligt om man kunde filma på FIFA 11. Men Fifa verkar ju vara så hederligt. Eftersom på t:ex Real madrid tröjorna och liverpool tröjarna inte har med sina sponsorer Carlsberg och Bwin . Vet ni om det kommer vara något nytt på Fifa 11. vad som helst?

Skriver detta inlägget igen, eftersom jag skrev det på fifa 10 trådarna innan.
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar pimmist_psn:
Om den ligger under mot mig med 1-0 i slutet känner jag mig inte särskilt hotad när den byter in en back istället för en offensiv mittfältare


Det är Raffa Benitez style.
DÖDSHOT
  • 0
de svenska kommentarerna suger hårt men jag fick mig ett gott skratt en gång

"zlatan tar bollen JA nu börjar dom visa lite Jävlar annama"
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Det dummaste jag hört från Glenn Hysén i spelet är " Ja, Superrika Manchester United mot Superfattiga Manchester City"
kädR
  • 0
Citerar Putteman:
Det dummaste jag hört från Glenn Hysén i spelet är " Ja, Superrika Manchester United mot Superfattiga Manchester City"


Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar Putteman:
Det dummaste jag hört från Glenn Hysén i spelet är " Ja, Superrika Manchester United mot Superfattiga Manchester City"



och därför är de svenska pratarna epic
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar fifa 10:
Någon som vet om det blir någon ny liga eller nya lag till FIFA 11?

Eftersom på t:ex Real madrid tröjorna och liverpool tröjarna inte har med sina sponsorer Carlsberg och Bwin.


Ryska Ligan är med

Om du väljer Engelska istället för Svenska när du startar spelet så kommer sponsorerna synas på tröjorna
https://twitter.com/#!/Alolo91 - http://www.youtube.com/Alolo1991
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!