Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa 11 - Officiell tråd


Hoppas på ett grymt bra spel som dessutom är buggfritt.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Teddan:
Hoppas på ett grymt bra spel som dessutom är buggfritt.


Haha, nu ska vi inte överdriva. EA Sports och buggfritt går helt enkelt inte ihop.
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
Citerar Jimmy911:
EA Sports och buggfritt går helt enkelt inte ihop.

Haha, nej, tyvärr är det så. Men låt oss hoppas att det inte är lika buggat som FIFA 10. Har typ råkat ut för allt möjligt i det spelet. Ett tränaranseende som går i botten efter en obetydlig förlust i karriärläget och att mitt Virtual Pro med 500 spelade matcher försvann utan anledning är två saker som verkligen har fått mig att koka över av ilska. Den sistnämnda "buggen" gjorde mig dessutom sjukligt deprimerad. Är fortfarande lite ledsen trots att det är flera månader sedan nu.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Jag hoppas fa-an de fixar till Career Mode rejält, eftersom det är de enda jag spelar i stort sätt.
Och när man ska möta någon kompis, måste alltid ta ur min hårddisk när vi ska lira två, annars låser det sig.

Dåligt.
Palatial Regalia
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar Shitbrake:
Jag hoppas fa-an de fixar till Career Mode rejält, eftersom det är de enda jag spelar i stort sätt.
Och när man ska möta någon kompis, måste alltid ta ur min hårddisk när vi ska lira två, annars låser det sig.

Dåligt.
Ofta du måste plocka ut hårddisken! Det måste i alla fall inte jag
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Jimmy911:
Citerar Teddan:
Hoppas på ett grymt bra spel som dessutom är buggfritt.


Haha, nu ska vi inte överdriva. EA Sports och buggfritt går helt enkelt inte ihop.



Så sant
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar Jimmy911:
Citerar Teddan:
Hoppas på ett grymt bra spel som dessutom är buggfritt.


Haha, nu ska vi inte överdriva. EA Sports och buggfritt går helt enkelt inte ihop.


Haha, sant

Har faktiskt klarat mig från de värsta buggarna trots att jag lirat 6 säsonger med både MFF och Manchester United i MM. Något jag är väldigt lättad över
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0
detta kmr bli det bästa fifa jag någonsin haft och jag har alla fifa från 1997-2010

fast jag är född 98:a och mitt första var fifa 03 sen hittade jag alla fifa från 1997-2002 på loppis
Fifa <3
  • 0
Har inte stött på så värst många buggar, den enda jag kommer på är när jag tog mig vidare till UEFA Cupen, slog ut Celtic i åttondelsfinal, sedan slog de ut mig i final. Då blev jag smått sur.

Vill se mer från Creation Center, vart kan jag se det?
Trust your hand.
  • 0
Har dessa FIFA:

05 - Gameboy
06 - PC och PS2
06/07 CL - PSP
07 - PS2
08 - PC
10 - Xbox360

(Vm-spelet och 11 ska införskaffas, eller - alla Fifa som kommer ut medens jag är intresserad kommer införskaffas)
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar ShmekarN:
Har inte stött på så värst många buggar, den enda jag kommer på är när jag tog mig vidare till UEFA Cupen, slog ut Celtic i åttondelsfinal, sedan slog de ut mig i final. Då blev jag smått sur.

Vill se mer från Creation Center, vart kan jag se det?


Beror på vad du redan läst.

http://fifa.easports.com/enGB/news.action?id=news_Creation%20C
entre
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
My FIFA-stash:

PS2: FIFA 04, 06 & 07
PS3: FIFA 08, 09, 10 och väldigt snart 11
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
Just den bugg jag har har stött på är att mitt tränaranseende gått i botten efter en förlust -.-
  • 0
Citerar 0pPerAxz0r:
Just den bugg jag har har stött på är att mitt tränaranseende gått i botten efter en förlust -.-


Tror det hänt alla (utom mig konstigt nog). Men det är många som verkar ha råkat ut för det.


Citerar Jimmy911:
väldigt snart 11


Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Demot bara två veckor bort! Oh my god, oh my god, oh my god!!
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
Citerar Kamphan:
Citerar Mumsigt:Citerar Kamphan:
Själv har man bara lirat med MFFi Allsvenskan, varför lira med ett sämre lag liksom?


Finns väl inga sämre så det är väl lite svårt? ;)

Lustig kille Vänta bra tills SM-guldet är bärgat!


haha, lite roligt!
tyvärr så slutar de ju med att Malmö vinner!
hur mycket betalade du för Fifa 11 när du bytte in 2 spel?
  • 0
Citerar Mumsigt:
Citerar Kamphan:
Citerar Mumsigt:Citerar Kamphan:
Själv har man bara lirat med MFFi Allsvenskan, varför lira med ett sämre lag liksom?


Finns väl inga sämre så det är väl lite svårt? ;)

Lustig kille Vänta bra tills SM-guldet är bärgat!


haha, lite roligt!
tyvärr så slutar de ju med att Malmö vinner!
hur mycket betalade du för Fifa 11 när du bytte in 2 spel?


200 kr, lite konstigt med tanke på att World Cup 2010 kostade 1kr...

Nu är det bara HIF kvar sen är det lugnt
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0
Dom kommer hinna med Zlatan till Milan va?
kädR
  • 0
Citerar Putteman:
Dom kommer hinna med Zlatan till Milan va?


Jag vet itne hur många gånger jag har sagt det här, men de blir klara med ALLA övergångar. så ingen behöver bli orolig
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0
Citerar Jimmy911:
Demot bara två veckor bort! Oh my god, oh my god, oh my god!!


f*n vad man lääängtar asso
Fifa <3
  • 0
Utan tvekan blir det åtminstone 70 % buggfritt känns det bra och jag hoppas mycket på Carrer Mode - funkar det ruttet så kommer jag knappt röra spelet
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Längtar som attan. Har en fråga och undrar om ni kan svara på'n. Jag vill skapa ett eget lag, sätta in den i lägsta engelska ligan med helt egna spelare. Kommer detta gå? Har för mig att jag läst det någonstans, men vill ha svar från någon annan!
Trust your hand.
  • 0
Citerar Rmad:
Ofta du måste plocka ut hårddisken! Det måste i alla fall inte jag


Det låser sig varje gång jag ska spela mot en kompis, kollade upp problemet och det var fler som haft det. Det visade sig att man måste radera alla sina saves typ för att det inte ska låsa sig, och eftersom jag har så många Career Modes som jag inte vill delete:a så måste jag spela utan hårddisken i.
Palatial Regalia
  • 0
Hoppas Hallenius spelar i Genoa på spelet, då bajen inte är med. Han är ju klar, och blir utlånad tills säsongen är över nu till bajen.
kädR
  • 0
Citerar ShmekarN:
Längtar som attan. Har en fråga och undrar om ni kan svara på'n. Jag vill skapa ett eget lag, sätta in den i lägsta engelska ligan med helt egna spelare. Kommer detta gå? Har för mig att jag läst det någonstans, men vill ha svar från någon annan!


Det kommer inte gå att kombinera Creation Centre med Career Mode.

Tillagt 2010-08-30 22:39:
Citerar Putteman:
Hoppas Hallenius spelar i Genoa på spelet, då bajen inte är med. Han är ju klar, och blir utlånad tills säsongen är över nu till bajen.


Han är inte med i Genoa, eftersom han är utlånad till Hammarby säsongen ut... Men efter vinteruppdateringen är han med
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!