Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa 11 - Officiell tråd


  • Rmad
  • Rmad
Bara älskar Manchester United på FIFA! Grymma spelare som är starka och snabba! De felsta kan ju dribbla, sen kan ju Evra både göra snurrfinten och McGeady.
Kuznetsov #92
  • 0
Behöver lite hjälp här, köpte Live till min bror i present, då han är bra sugen på Ultimate Team så fixa det till han men nu kan han inte spela då han är för ung för att spela fifa online tydligen.. vad i helvete säger jag bara, jag har alltså köpt 12 månader live helt i onödan då han inte spelar något annat än fifa..

Måste väl gå och lösa på något sätt?
  • 0
Sista gången jag nämner det! den 20 Juli är det deadline för anmälningar i den officiella FIFA 11 turneringen här på GR. anmäl er alla ni som har PS3!

upptagna lag:

Brasilien
Kroatien
Tyskland
Holland
USA
Argentina
Portugal

gå in här om ni vill anmäla er till turneringen! : http://www.gamereactor.se/forum/?forum=2&thread=194471

* Och glöm inte att läsa reglerna innan du spelar.

Tillagt 2011-07-11 10:11:
Citerar oscarsv:
Behöver lite hjälp här, köpte Live till min bror i present, då han är bra sugen på Ultimate Team så fixa det till han men nu kan han inte spela då han är för ung för att spela fifa online tydligen.. vad i helvete säger jag bara, jag har alltså köpt 12 månader live helt i onödan då han inte spelar något annat än fifa..

Måste väl gå och lösa på något sätt?


hur gammal är han? tycker det låter konstigt att dom ens frågar efter ålder.
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar oscarsv:
Behöver lite hjälp här, köpte Live till min bror i present, då han är bra sugen på Ultimate Team så fixa det till han men nu kan han inte spela då han är för ung för att spela fifa online tydligen.. vad i helvete säger jag bara, jag har alltså köpt 12 månader live helt i onödan då han inte spelar något annat än fifa..

Måste väl gå och lösa på något sätt?

Ändra åldern eller gör nytt acc, fast då är de i onödan. Du kanske kan ändra något på Family Settings. Skriv detta i den officiella XBOX 360 tråden också.
Kuznetsov #92
  • 0
Vi är ojämnt antal i VM Turneringen! 1 plats finns kvar efter att 1 har lämnat!

Jag vet att det finns FIFA lirare där ute
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
AIK kommer vara med på FIFA 12
  • 0
Citerar antilos:
AIK kommer vara med på FIFA 12


Namnet menar du?
  • 0
Någon som vet hur länge det kommer vara möjligt att spela live på fifa 11 eftersom att 12:an kommer ju snart?
LOL på er !!
  • 0
Citerar jonix93:
Någon som vet hur länge det kommer vara möjligt att spela live på fifa 11 eftersom att 12:an kommer ju snart?


Tror inte EA stänger ner servrarna när Fifa 12 kommer ut. Går ju fortfarande att spela Fifa 10 online.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Zach_:
Tror inte EA stänger ner servrarna när Fifa 12 kommer ut. Går ju fortfarande att spela Fifa 10 online.


Ok gött! hoppas det håller i sig länge


Någon som har någon plats över i någon turnering? (xbox 360)
LOL på er !!
  • 0
Är det förbjudet att prata om UT?
I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
  • 0
Alltså waow, kul att man har helt sjuk delay nästan varenda match man kör online clubs. Dom jag kör med har inget problem med det och ändå har jag bättre internet än dom....
  • 0
Citerar alzo_93:
Alltså waow, kul att man har helt sjuk delay nästan varenda match man kör online clubs. Dom jag kör med har inget problem med det och ändå har jag bättre internet än dom....


Kan bero på att EA har världens fattigaste servrar. DOM ÄR PINSAMMA!
  • 0
Citerar Ultras:
Kan bero på att EA har världens fattigaste servrar. DOM ÄR PINSAMMA!


Ja jag vet men ändå konstigt att det bara laggar för mig Tur iaf att man kan lämna utan att få förlust innan det har gått 5 min.
  • 0
Nån som kan hjälpa mig med ett jättelustigt problem med fifa 11. När jag ska lira med barca händer ngt lustigt. Jag får endast med mig 4 gubbar ut på plan om inte spelet låser sig innan! . Ska jag försöka ändra nåt i lagledning så försvinner namnen på lirarna och ersätts med långa sifferkombinationer. Jag förstår inget! Jag har köpt spelet på gamestop med gameprotector. Ska jag gå dit och försöka byta spelet!? Övriga lir verkar funka bra på 360 en. Vad ska jag göra ellerv add beror det på?
  • 0
testa med att uppdatera truppen
www.jsodratifo.webs.com
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!