Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa 11 - Officiell tråd


Men jävla EA-servrar. Det är klart att de ska inte ska vara tillgängliga, inte när jag ska spela. :<
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Anekdoten:
Off topic men fan vad härligt att Spurs slog Milan igår. Milan spelade som grisar.


Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Citerar Anekdoten:
Off topic men fan vad härligt att Spurs slog Milan igår. Milan spelade som grisar.


"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Varför är det så svårt att få spelarna att utvecklas fifa 11? Spelade typ fem säsonger med napoli och hade fixat massor av lovande spelare. Nästan inget hände. 2-3 gick upp et steg per säsong, 2-3 gick ner ett steg. När jag blev sparkad såg jag sedan att halva laget hade gått upp två steg och ytterligare några hade gått upp ett steg på en halv säsong. Ingen hade gått ner!
Hur kan det vara så?
Är det något fel jag gör eller är detta bara så det är?
  • 0
Citerar pimmist_psn:
Det är sant men samtidigt har Bale bara presterat denna säsong och slutet av förra säsongen och han får 83 efter uppdateringen... Sedan så kommer Mario Götze att få 78. Götze är en väldigt bra spelare men att han är lika bra som Charlie Adam och nästan lika bra som Andy Carroll, det tror jag inte.


Nej, Mario Götze är bättre än Charlie Adam och Carroll. Speciellt Carroll som ärligt talat inte övertygat alltför mycket, inte nog med hans skada nu.

Jag förstår dock inte varför Messi och Ronaldo inte båda ligger på 90. Det finns inga andra i världen som just nu når upp till deras nivå. Att Ronaldo tilldelats 89 är ett praktskämt.

Vad som dock är ett måste från EA är att öka Nani betydligt mer än vad han just nu har. Han är otvivelaktigt världen bästa ytter tillsammans med Ronaldo just nu.

Citerar KamphMU:
Blir dock lite orolig när de säger att Chelseas OVR är bättre än Man Utds


Man undrar hur det gått till då Chelsea spelat relativt dålig denna säsong.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Gjorde precis 0-1 med Milan mot Barcelona. Nickmål med Robinho... I höjdduell mot Pique! Tack ska ni ha EA för att ni gör livet ljust för oss milanisti!

Tillagt 2011-02-18 17:49:
Och nu sprang Zambrotta ifrån Messi.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar Bankar:
Citerar pimmist_psn et är sant men samtidigt har Bale bara presterat denna säsong och slutet av förra säsongen och han får 83 efter uppdateringen... Sedan så kommer Mario Götze att få 78. Götze är en väldigt bra spelare men att han är lika bra som Charlie Adam och nästan lika bra som Andy Carroll, det tror jag inte.

Nej, Mario Götze är bättre än Charlie Adam och Carroll. Speciellt Carroll som ärligt talat inte övertygat alltför mycket, inte nog med hans skada nu.

Jag förstår dock inte varför Messi och Ronaldo inte båda ligger på 90. Det finns inga andra i världen som just nu når upp till deras nivå. Att Ronaldo tilldelats 89 är ett praktskämt.

Vad som dock är ett måste från EA är att öka Nani betydligt mer än vad han just nu har. Han är otvivelaktigt världen bästa ytter tillsammans med Ronaldo just nu.

Citerar KamphMU:Blir dock lite orolig när de säger att Chelseas OVR är bättre än Man Utds

Man undrar hur det gått till då Chelsea spelat relativt dålig denna säsong.


Har du följt Premier League överhuvudtaget denna säsong? Eller har du bara läst headlines om vilken succé Mario Götze gör i Dortmund? Götze kommer troligtvis bli en bättre spelare än dem, dock har jag noll förståelse för hur du kan säga att Andy Carroll inte har övertygat. Han har gjort 11 mål och 6 assist på 18 starter och 1 inhopp, är inte det imponerande? Han har förstört försvar totalt, gjort mål mot Liverpool, Chelsea och Arsenal, gjort hattrick mot Aston Villa och debuterat i landslaget. Han är allmänt sedd som Englands största anfallstalang så jag förstår inte riktigt varför du tycker som du gör, men förklara gärna.

Tillagt 2011-02-18 19:44:
Citerar mickemilanista:
Gjorde precis 0-1 med Milan mot Barcelona. Nickmål med Robinho... I höjdduell mot Pique! Tack ska ni ha EA för att ni gör livet ljust för oss milanisti!

Tillagt 2011-02-18 17:49:
Och nu sprang Zambrotta ifrån Messi.


http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
Fan alltså, har inte lirat FIFA på ett bra tag. Känner suget men formen är väl usel.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar pimmist_psn:
Har du följt Premier League överhuvudtaget denna säsong? Eller har du bara läst headlines om vilken succé Mario Götze gör i Dortmund? Götze kommer troligtvis bli en bättre spelare än dem, dock har jag noll förståelse för hur du kan säga att Andy Carroll inte har övertygat. Han har gjort 11 mål och 6 assist på 18 starter och 1 inhopp, är inte det imponerande? Han har förstört försvar totalt, gjort mål mot Liverpool, Chelsea och Arsenal, gjort hattrick mot Aston Villa och debuterat i landslaget. Han är allmänt sedd som Englands största anfallstalang så jag förstår inte riktigt varför du tycker som du gör, men förklara gärna.


Hahahaha! Ja, jag har följt PL. Andy Carroll har spelat bra, men han imponerade inte innan hans långtidsskada. Hattrick mot Aston Villa? Är det en bedrift? Har du följt PL överhuvudtaget? Han må vara en talang, men faktum är att det är lite av ett faktum att engelsmän överskattar sina egna landsmän något enormt. Hans prisslapp på 35 miljoner pund är britter i ett nötskal. 79 för Carroll är berättigat.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Bankar:
79 för Carroll är berättigat.

Håller med till fullo.

Har varit helt off i FIFA-världen några månader nu. Någon som skulle kunna ge mig en liten kort update om när uppdateringen kommer (har kanske redan kommit), och om man kan hitta spelarnas kommande stats på någon hemsida?

Nasri, hur bra kommer inte han att vara egentligen? Haha, han har ju varit fullständigt briljant den här säsongen. Och RvP förstås men frågan är om hans januari/februari-period räknas till uppdateringen..?
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Jag hoppas man förbättrar Alessandro Matri en aning så bra som han vart denna säsongen när han både lirat för Cagliari och nu i Juve! Han verkar vara väldigt underskattad på spelet, alltid gillat killen och det är tur att Juve nu lånat in honom!

Skulle även bli intressant att se om Fredrik Sörensen dyker upp i spelet.

FORZA JUVE!
  • 0
Citerar Teddan:
Någon som skulle kunna ge mig en liten kort update om när uppdateringen kommer


23:e Februari.

Citerar Advantage:
Skulle även bli intressant att se om Fredrik Sörensen dyker upp i spelet.


He will.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
23:e Februari.

Tackar! Då blir det fan comeback för mig på den virtuella fotbollsplanen.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar mickemilanista:
Citerar Advantage kulle även bli intressant att se om Fredrik Sörensen dyker upp i spelet.

He will.


Grazie, ska bli skönt att se hurpass bra/dålig han är .

Fy fan vad tråkigt det är att spela rankade matcher, jag förstår mig inte på sådana megalosers som ska disconnecta efter att dem blir förnedrade?

Speciellt när man inte kan spela fotboll och tar spelets bästa lag för att sedan tro att man är så jävla bra! Själv lirar jag med ett ruskigt mediokert Juve (som jag håller på) och kör över spelare som lirar med Barca stup i kvarten. Tråkigare kan det fan inte bli, jävla megalosers hahaha.

Kul när man har motståndare som varierar klubbar och som inte alltid tar det lättaste att hantera, även om det kan vara kul när man har klubbar som är jämnbra även om dem i vissa fall är bra. Aja ville bara skriva av mig lite.

FORZA JUVE!
  • 0
Citerar Advantage:
Citerar mickemilanista:
Citerar Advantage kulle även bli intressant att se om Fredrik Sörensen dyker upp i spelet.

He will.


Grazie, ska bli skönt att se hurpass bra/dålig han är .

Fy fan vad tråkigt det är att spela
rankade matcher, jag förstår mig inte på sådana megalosers som ska disconnecta efter att dem blir förnedrade?

Speciellt när man inte kan spela fotboll och tar spelets bästa lag för att sedan tro att man är så jävla bra! Själv lirar jag med ett ruskigt mediokert Juve (som jag håller på) och kör över spelare som lirar med Barca stup i kvarten. Tråkigare kan det fan inte bli, jävla megalosers


Kul när man har motståndare som varierar klubbar och som inte alltid tar det lättaste att hantera, även om det kan vara kul när man har klubbar som är jämnbra även om dem i vissa fall är bra. Aja ville bara skriva av mig lite.

FORZA JUVE!


Lirar du PS3? Ska vi ta en match ikväll?
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Citerar JProductions:
Citerar Advantage:Citerar mickemilanista:
Citerar Advantage kulle även bli intressant att se om Fredrik Sörensen dyker upp i spelet.

He will.


Grazie, ska bli skönt att se hurpass bra/dålig han är .

Fy fan vad tråkigt det är att spela
rankade matcher, jag förstår mig inte på sådana megalosers som ska disconnecta efter att dem blir förnedrade?

Speciellt när man inte kan spela fotboll och tar spelets bästa lag för att sedan tro att man är så jävla bra! Själv lirar jag med ett ruskigt mediokert Juve (som jag håller på) och kör över spelare som lirar med Barca stup i kvarten. Tråkigare kan det fan inte bli, jävla megalosers


Kul när man har motståndare som varierar klubbar och som inte alltid tar det lättaste att hantera, även om det kan vara kul när man har klubbar som är jämnbra även om dem i vissa fall är bra. Aja ville bara skriva av mig lite.

FORZA JUVE!

Lirar du PS3? Ska vi ta en match ikväll?


Japp mitt nick är Dellan10

Det kan vi göra, säg till när du skickat vänförfrågan .
  • 0
Jag gör det nu
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Skicka inbjudan du så tar jag emot.

Tillagt 2011-02-19 00:07:
Hackade precis när jag gjorde 3-4 !
  • 0
Citerar Bankar:
Citerar pimmist_psn:Har du följt Premier League överhuvudtaget denna säsong? Eller har du bara läst headlines om vilken succé Mario Götze gör i Dortmund? Götze kommer troligtvis bli en bättre spelare än dem, dock har jag noll förståelse för hur du kan säga att Andy Carroll inte har övertygat. Han har gjort 11 mål och 6 assist på 18 starter och 1 inhopp, är inte det imponerande? Han har förstört försvar totalt, gjort mål mot Liverpool, Chelsea och Arsenal, gjort hattrick mot Aston Villa och debuterat i landslaget. Han är allmänt sedd som Englands största anfallstalang så jag förstår inte riktigt varför du tycker som du gör, men förklara gärna.

Hahahaha! Ja, jag har följt PL. Andy Carroll har spelat bra, men han imponerade inte innan hans långtidsskada. Hattrick mot Aston Villa? Är det en bedrift? Har du följt PL överhuvudtaget? Han må vara en talang, men faktum är att det är lite av ett faktum att engelsmän överskattar sina egna landsmän något enormt. Hans prisslapp på 35 miljoner pund är britter i ett nötskal. 79 för Carroll är berättigat.


Jag fattar inte hur det INTE kan vara imponerande att göra 11 mål under första halvan av sin första riktiga säsong i EPL. Om han skulle fortsätte hålla uppe målsnittet och sluppit skadan hade han ju slutat på 22 mål. Jag tycker dessutom att det är lite av en bedrift att göra hattrick mot Aston Villa som förra säsongen bara släppte in fler mål än Man Utd, Chelsea och Liverpool. Att göra hattrick i en stor liga är överhuvudtaget en bedrift. Och visst överskattar engelsmännen sina landsmän men om man förlorar Torres sista dagen och får £50 miljoner för honom måste man ju agera och jag tycker att pengarna var väl spenderade sett till att Liverpool bara förlorade cirka £2 miljoner i januarifönstret.
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
Citerar JProductions:
Jag gör det nu


Bra spelat! hahaha sjuka matcher! Synd att min viktiga match Arsenal-Juve hackade sig!

Cheers!
  • 0
Citerar pimmist_psn:
Jag fattar inte hur det INTE kan vara imponerande att göra 11 mål under första halvan av sin första riktiga säsong i EPL. Om han skulle fortsätte hålla uppe målsnittet och sluppit skadan hade han ju slutat på 22 mål. Jag tycker dessutom att det är lite av en bedrift att göra hattrick mot Aston Villa som förra säsongen bara släppte in fler mål än Man Utd, Chelsea och Liverpool. Att göra hattrick i en stor liga är överhuvudtaget en bedrift. Och visst överskattar engelsmännen sina landsmän men om man förlorar Torres sista dagen och får £50 miljoner för honom måste man ju agera och jag tycker att pengarna var väl spenderade sett till att Liverpool bara förlorade cirka £2 miljoner i januarifönstret.


Förra säsongen av Villa var ett HELT annat lag. Under denna säsong har Villa befunnit sig mer eller mindre i kris sedan de förlorade Martin. Nu ser dem dock ut att med hjälp av Bent ta sig upp.

Nåväl, jag kan inte gå mer OT, resten kan du ta i fotbollsgruppen om du känner för det.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Advantage:
Grazie, ska bli skönt att se hurpass bra/dålig han är .

Fy fan vad tråkigt det är att spela rankade matcher, jag förstår mig inte på sådana megalosers som ska disconnecta efter att dem blir förnedrade?

Speciellt när man inte kan spela fotboll och tar spelets bästa lag för att sedan tro att man är så jävla bra! Själv lirar jag med ett ruskigt mediokert Juve (som jag håller på) och kör över spelare som lirar med Barca stup i kvarten. Tråkigare kan det fan inte bli, jävla megalosers hahaha.

Kul när man har motståndare som varierar klubbar och som inte alltid tar det lättaste att hantera, även om det kan vara kul när man har klubbar som är jämnbra även om dem i vissa fall är bra. Aja ville bara skriva av mig lite.

FORZA JUVE!


Men, om det, som i mitt fall, är så att t.ex. Chelsea är ens favoritlag, ska man inte få spela med dom då?;d Fast jag brukar också variera en del. Väljer någon landslag tar jag dock ALLTID Sverige.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Advantage:
Citerar JProductions:
Jag gör det nu


Bra spelat! hahaha sjuka matcher! Synd att min viktiga match Arsenal-Juve hackade sig!

Cheers!


Roliga matcher faktiskt, den roligaste var ju dock 5-0 vinsten med Birmingham
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Citerar putterman:
Citerar Advantage:Grazie, ska bli skönt att se hurpass bra/dålig han är .

Fy fan vad tråkigt det är att spela rankade matcher, jag förstår mig inte på sådana megalosers som ska disconnecta efter att dem blir förnedrade?

Speciellt när man inte kan spela fotboll och tar spelets bästa lag för att sedan tro att man är så jävla bra! Själv lirar jag med ett ruskigt mediokert Juve (som jag håller på) och kör över spelare som lirar med Barca stup i kvarten. Tråkigare kan det fan inte bli, jävla megalosers hahaha.

Kul när man har motståndare som varierar klubbar och som inte alltid tar det lättaste att hantera, även om det kan vara kul när man har klubbar som är jämnbra även om dem i vissa fall är bra. Aja ville bara skriva av mig lite.

FORZA JUVE!

Men, om det, som i mitt fall, är så att t.ex. Chelsea är ens favoritlag, ska man inte få spela med dom då?;d Fast jag brukar också variera en del. Väljer någon landslag tar jag dock ALLTID Sverige.


Jodå absolut har inget emot det, det jag dock syftar på är att folk som verkligen inte har fotbollstänkande eller någon gnutta koll på fotboll och väljer då det enklaste laget att lira med i detta fall oftast Barca, Real eller Chelsea. Jag säger inte att man inte får spela med dem, men det blir inget roligt om man inte varierar lite. Mötte JProductions aka PlanterarN på PSN och hade jävligt roliga matcher mot honom kan jag säga. Landslag varierar jag väldigt ofta.

Citerar JProductions:
Citerar Advantage:Citerar JProductions:
Jag gör det nu


Bra spelat! hahaha sjuka matcher! Synd att min viktiga match Arsenal-Juve hackade sig!

Cheers!

Roliga matcher faktiskt, den roligaste var ju dock 5-0 vinsten med Birmingham


Hahahaha ja får mötas igen ;). Men tänk på att jag var Osasuna hahaha la all offensiv kraft för att snygga till siffrorna och pga att man släppte till defensivt kunde du sista 10 göra både 3, 4 och 5-0 hahaha typiskt spanska försvar som tappar allt i slutet, var ju en helt annan 5:a (hahahaha) mot Napoli ;) (5-2). Tråkigt att min match med Juve hackade sig, trodde det var kört när du ledde med 3-1 för att sedan kvittera i 90:e och sedan vända i förlägningen för att sen se det hackas
  • 0
Någon som vet när vinteruppdateringen kommer eller?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!