Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa 11 - Officiell tråd

knutte95
knutte95
Jag körde som spelande tränare i Chelsea och men fick sparken. Jag flyttade till Lyon men nu är inte min egna spelare med till Lyon. Och jag hittar inte honom när jag söker heller. Borde inte han ha följt med till Lyon eftersom vi är samma person, tränaren och spelaren asså.

JProductions
JProductions
Citerar knutte95:
Jag körde som spelande tränare i Chelsea och men fick sparken. Jag flyttade till Lyon men nu är inte min egna spelare med till Lyon. Och jag hittar inte honom när jag söker heller. Borde inte han ha följt med till Lyon eftersom vi är samma person, tränaren och spelaren asså.

mja, mjo..mje det borde vara som du säger.

"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
igotit
igotit
Har börjat spela i med Arsenal i karriärläge med pappa riktigt roligt faktiskt

sweetrobin
sweetrobin
Citerar igotit:
Har börjat spela i med Arsenal i karriärläge med pappa riktigt roligt faktiskt

Det gjorde jag och pappa också fast med Liverpool och Det var också kul.

Fifa <3
knutte95
knutte95
Citerar JProductions:
Citerar knutte95:

mja, mjo..mje det borde vara som du säger.

Varför är han då inte med i laget?

KamphMU
KamphMU
HDMI uttaget på min 360 har gått sönder, så kommer vara utan Xbox 360 i tre veckor.

Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
putterman
putterman
Citerar KamphMU:
HDMI uttaget på min 360 har gått sönder, så kommer vara utan Xbox 360 i tre veckor.

Spela med scart?

Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
KamphMU
KamphMU
Citerar putterman:
Citerar KamphMU:

Spela med scart?

Nä fyfan, HD ska det ju vara. Men jag vill lira med HDMI så det är lika bra att fixa denu

putterman
putterman
Citerar KamphMU:
Citerar putterman:Citerar KamphMU:

Spela med scart?

Nä fyfan, HD ska det ju vara. Men jag vill lira med HDMI så det är lika bra att fixa denu

Sant. Det är nog ganska äckligt att gå från HDMI till scart.

JProductions
JProductions
spelade 2 matcher i ligan idag, vet inte vad han/hon heter på GR, PSN: Berndtsown (?).

jag vann första matchen med 2-1, i andra matchen ledde jag med 3-0 i paus, då lämnar han/hon matchen, dåligt

putterman
putterman
Citerar JProductions:
spelade 2 matcher i ligan idag, vet inte vad han/hon heter på GR, PSN: Berndtsown (?).

jag vann första matchen med 2-1, i andra matchen ledde jag med 3-0 i paus, då lämnar han/hon matchen, dåligt

x) kul att göra det i en liga. Har du bjudit in mig igen? Och vad var pass?

JProductions
JProductions
ett problem som uppstod när jag skulle bjuda in dig igår, hur fan bjuder man in någon? visserligen så letate jag inte så flitigt kanske. vet du hur man gör?

putterman
putterman
Citerar JProductions:
ett problem som uppstod när jag skulle bjuda in dig igår, hur fan bjuder man in någon? visserligen så letate jag inte så flitigt kanske. vet du hur man gör?

nope;(

David_hv714ever
David_hv714ever
Min spelare var 74 totalt när jag spelade online, sedan spelade jag offline på samma position för att låsa upp fler bedrifter sedan helt plötsligt var han 73 online!??

"Första jag ska klippa din toung, sen jag ska klippa öra." <3
igotit
igotit
Citerar KamphMU:
http://fifasoccerblog.com/blog/squad-update-early-details/

Nice!

JProductions
JProductions
Citerar KamphMU:

KamphMU
KamphMU
Blir dock lite orolig när de säger att Chelseas OVR är bättre än Man Utds

pimmist_psn
pimmist_psn
Citerar KamphMU:

Hade hoppats på en högre tot på Carroll och Adam, men 79 och 78 är ju i alla fall ganska mycket bättre än 74.

http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
Anekdoten
Anekdoten
Citerar pimmist_psn:
Hade hoppats på en högre tot på Carroll och Adam, men 79 och 78 är ju i alla fall ganska mycket bättre än 74.

Jag är inte så förvånad. De har bara presterat i lite över en halv säsong.

Hmm... I find you shallow and pedantic!
pimmist_psn
pimmist_psn
Citerar Anekdoten:
Citerar pimmist_psn:Hade hoppats på en högre tot på Carroll och Adam, men 79 och 78 är ju i alla fall ganska mycket bättre än 74.

Jag är inte så förvånad. De har bara presterat i lite över en halv säsong.

Det är sant men samtidigt har Bale bara presterat denna säsong och slutet av förra säsongen och han får 83 efter uppdateringen... Sedan så kommer Mario Götze att få 78. Götze är en väldigt bra spelare men att han är lika bra som Charlie Adam och nästan lika bra som Andy Carroll, det tror jag inte.

http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
putterman
putterman
Någon som vet något om Torres och Lampard? Sänks de?

KamphMU
KamphMU
Citerar putterman:
Någon som vet något om Torres och Lampard? Sänks de?

Det får du vänta med till den 23, inget läckt om de

Anekdoten
Anekdoten
Citerar pimmist_psn:
Det är sant men samtidigt har Bale bara presterat denna säsong och slutet av förra säsongen och han får 83 efter uppdateringen... Sedan så kommer Mario Götze att få 78. Götze är en väldigt bra spelare men att han är lika bra som Charlie Adam och nästan lika bra som Andy Carroll, det tror jag inte.

Men Bale får inte direkt någon stor boost, han är 81 nu och jag skulle tro att de bara ökar snabbheten och kanske passningar vilket är helt korrekt.

Off topic men fan vad härligt att Spurs slog Milan igår. Milan spelade som grisar.

Hmm... I find you shallow and pedantic!

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy