Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa 11 - Officiell tråd


Jo men när man spelar Chelsea så blir det ingen utmaning så vill köra med ett litet sämre lag
  • 0
Citerar igotit:
Jo men när man spelar Chelsea så blir det ingen utmaning så vill köra med ett litet sämre lag


MMmmm... Jag och polarn hade alltid heta dueller där jag körde Liverpool och han Chelsea men inte lika kul nu med Torres i Chelsea ist... USCH vad LIverpool vart dåliga nu! Chelsea är plötsligt överjävliga.....
"I´m not in it for the money. I just want to play the game, were Reebok and drink Pepsi" Shaq O´Neill, LA Lakers.
  • 0
Fan vad trötta mittbackarna i Bayern är. Förutom det och målvakten gillar jag de riktigt mycket dock!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar igotit:
Jo men när man spelar Chelsea så blir det ingen utmaning så vill köra med ett litet sämre lag


Chelsea kan fan inte äns slå Fools med Torres men nu syftar jag på verkligheten ;) Dessutom har Arsenal fått en breddare spets medan det går utför för Chelsea. Men vi har fortfarande ett dåligt försvar och det lär vi ha enda tills Wenger slutar då han inte gör några bra värningar på den fronten eller får ihop spelet imellan dem.
  • 0
Citerar Swärdfisk:
Citerar igotit:Jo men när man spelar Chelsea så blir det ingen utmaning så vill köra med ett litet sämre lag

MMmmm... Jag och polarn hade alltid heta dueller där jag körde Liverpool och han Chelsea men inte lika kul nu med Torres i Chelsea ist... USCH vad LIverpool vart dåliga nu! Chelsea är plötsligt överjävliga.....

ahh håller med när man spelar i fifa så är dom överlägsna men i real life suger dom just nu
  • 0
Sedan min gubbe har blivit 73 har jag låst upp minst 30 bedrifter, hur många bedrifter behövs det för att den ska bli 74?? (Har dock bara spelat i arenan och online)
"Första jag ska klippa din toung, sen jag ska klippa öra." <3
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar KamphMU:
Citerar Rmad:
Antingen är det JAG som skriver otydligt eller förstår du inte att den går upp vet jag men går den ner?


Aha nu fattar jag. Ju fler matcher du spelar och inte lämnar/disconnectar, ju mindre EAM% får du
Tack, skönt och höra
Kuznetsov #92
  • 0
Är målvakterna sämre än vanligt i Ultimate Team? Jag har ett helt EPL-lag med Howard som målvakt och han tar i snitt ett skott per match... Jag vinner alltid skottstatistiken med ungefär 20-5 men slutresultaten kan vara 4-4 Nån som har nåt tips på bra målvakt i EPL som inte kostar en förmögenhet? Min lagmoral är ungefär 90 och Howard har 82, så det beror väl inte på det?
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar pimmist_psn:
Är målvakterna sämre än vanligt i Ultimate Team? Jag har ett helt EPL-lag med Howard som målvakt och han tar i snitt ett skott per match... Jag vinner alltid skottstatistiken med ungefär 20-5 men slutresultaten kan vara 4-4 Nån som har nåt tips på bra målvakt i EPL som inte kostar en förmögenhet? Min lagmoral är ungefär 90 och Howard har 82, så det beror väl inte på det?
Menar du English Premier League? Isåfall Shay Given eller annars kan man ju köpa Igor Akinfeev riktig bra målvakt på UT!
Kuznetsov #92
  • 0
När uppdaterar dem laguppställningarna ?
Forza Inter <3
  • 0
Citerar kristianss4:
När uppdaterar dem laguppställningarna ?


Jag tror Kamphan skrev att det skulle ske mellan den 20-24. Det är tydligen den 23:e.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Bankar:
Citerar kristianss4:
När uppdaterar dem laguppställningarna ?


Jag tror Kamphan skrev att det skulle ske mellan den 20-24.


23:e för att vara mer exakt
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0
Fan vilken härlig kväll! Både Inter och Juve åkte på däng!
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
  • Missing Avatar
  • nxxt
Citerar mickemilanista:
Fan vilken härlig kväll! Både Inter och Juve åkte på däng!

UNDERBART!!
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar pimmist_psn:Är målvakterna sämre än vanligt i Ultimate Team? Jag har ett helt EPL-lag med Howard som målvakt och han tar i snitt ett skott per match... Jag vinner alltid skottstatistiken med ungefär 20-5 men slutresultaten kan vara 4-4 Nån som har nåt tips på bra målvakt i EPL som inte kostar en förmögenhet? Min lagmoral är ungefär 90 och Howard har 82, så det beror väl inte på det? Menar du English Premier League? Isåfall Shay Given eller annars kan man ju köpa Igor Akinfeev riktig bra målvakt på UT!


Okej, tackar! Menade Engelska ligan ja Howard har förstört sin sista match, jag förstår inte hur han kan vara så brutalt dålig... Hans räddningsprocent lär mellan 10-30
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar pimmist_psn:
Citerar Rmad:
Citerar pimmist_psn:Är målvakterna sämre än vanligt i Ultimate Team? Jag har ett helt EPL-lag med Howard som målvakt och han tar i snitt ett skott per match... Jag vinner alltid skottstatistiken med ungefär 20-5 men slutresultaten kan vara 4-4 Nån som har nåt tips på bra målvakt i EPL som inte kostar en förmögenhet? Min lagmoral är ungefär 90 och Howard har 82, så det beror väl inte på det? Menar du English Premier League? Isåfall Shay Given eller annars kan man ju köpa Igor Akinfeev riktig bra målvakt på UT!


Okej, tackar! Menade Engelska ligan ja Howard har förstört sin sista match, jag förstår inte hur han kan vara så brutalt dålig... Hans räddningsprocent lär mellan 10-30

Såvitt jag vet om spelaren har rätt formation och kommer från en annan liga.Om du har en från samma liga utan rätt formation ska skillnaden inta var jättestor!
Kuznetsov #92
  • 0
Uppdateras spelarnas total i och med truppuppdateringen eller är det bara övergångarna?
Även den starkaste måste ta i när han skiter.
  • 0
Allt uppdateras, spelare och lag.
Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker!
  • 0
Chelsea köpte ju Torres för rätt mycket pengar, efter uppdateringen så borde ju Chelsea ha mindre pengar vid en eventuell start av ett karriärläge, eller hur?
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar JProductions:
Chelsea köpte ju Torres för rätt mycket pengar, efter uppdateringen så borde ju Chelsea ha mindre pengar vid en eventuell start av ett karriärläge, eller hur?

Uppdateras sånt? Är pengarna verkliga isåfall borde väl C.R kosta 2miljarder eller? Kanske mera. Jag trodde summan på pengarna bara något som EA kokad ihop. Visst ska dem rika har mera och så är det ju men summan stämmer väl ej 100%? Vet dåligt formulerar.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar KamphMU:
Allt uppdateras, spelare och lag.

Awesome
Även den starkaste måste ta i när han skiter.
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar JProductions:
Chelsea köpte ju Torres för rätt mycket pengar, efter uppdateringen så borde ju Chelsea ha mindre pengar vid en eventuell start av ett karriärläge, eller hur?

Uppdateras sånt? Är pengarna verkliga isåfall borde väl C.R kosta 2miljarder eller? Kanske mera. Jag trodde summan på pengarna bara något som EA kokad ihop. Visst ska dem rika har mera och så är det ju men summan stämmer väl ej 100%? Vet dåligt formulerar.


Du fatta nog inte vad jag menade. Vi säger att Chelsea har 40 miljoner Euro vid start. Efter uppdateringen så har Chelsea Torres med i laget och fortfarande 40 milj. Det jag menar är att de borde ha mindre pengar i spelet efter uppdateringen eftersom Torres borde ju ha kostat en del om du fattar?
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Citerar JProductions:
Chelsea köpte ju Torres för rätt mycket pengar, efter uppdateringen så borde ju Chelsea ha mindre pengar vid en eventuell start av ett karriärläge, eller hur?


Skulle knappast tro det. Hur stor transferbudget har t.ex. City i spelet? Ca dubbelt så stor som de andra storlagens? Hade ekonomin uppdaterats efter verkligheten skulle City ha lika många miljoner som det finns sandkorn i Sahara.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar JProductions:
Citerar Rmad:
Citerar JProductions:
Chelsea köpte ju Torres för rätt mycket pengar, efter uppdateringen så borde ju Chelsea ha mindre pengar vid en eventuell start av ett karriärläge, eller hur?

Uppdateras sånt? Är pengarna verkliga isåfall borde väl C.R kosta 2miljarder eller? Kanske mera. Jag trodde summan på pengarna bara något som EA kokad ihop. Visst ska dem rika har mera och så är det ju men summan stämmer väl ej 100%? Vet dåligt formulerar.


Du fatta nog inte vad jag menade. Vi säger att Chelsea har 40 miljoner Euro vid start. Efter uppdateringen så har Chelsea Torres med i laget och fortfarande 40 milj. Det jag menar är att de borde ha mindre pengar i spelet efter uppdateringen eftersom Torres borde ju ha kostat en del om du fattar?

Aha, jo det borde vara så tycker nog ja också
Kuznetsov #92
  • 0
Seriöst. Jag har ca 3800 rankningspoäng onlinemen borde ha betydligt fler. Jag vann nyss med 3-0 mot en kille som hade 4100 rankningspoäng. Han spelade som Spanien och jag som Sverige. Jag gick minus på matchen. HUR är ens möjligt att gå upp mer isåfall?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!