Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa 11 - Officiell tråd


Nu har äntligen den allra första bilden på Fifa 11 kommit, den går att hitta på http://www.neoseeker.com/forums/49623/t1539128-fifa-11-first-pic
ture/
. Den visar väl egentligen inget särskilt, men iochmed denna bild kan vi förhoppningsvis räkna med mer information snarast.

Ni hittar alla nyheter som hitills avslöjats på www.fifasoccerblog.com. Förhoppningsvis fortsätter de uppdatera och ge oss nyheter.

Vad vill ni själv ha årets upplaga av Fifa? Något helt nytt eller kanske bara förbättringar på vad som redan finns?

Spawna och diskutera här!
kädR
  • 0
Lägg till ett l.
Prying open my third eye.
  • 0
Citerar Andolini:
Lägg till ett l.


Oj, skrev fel, ändrat!
kädR
  • 0
kommer nog inte köpa detta brukar köra vart annat år ett fifa spel så det blir nog fifa 2012 för mig.
PSN:Kivi95
  • 0
Låter faktiskt riktigt lovande, mer realistisk fotboll gillas!
kädR
  • 0
Jag har haft precis köpt 2010 FIFA World Cup: South Africa till Playstation 3 och jag undar hur man gördå man skjuter skott på mål utan att bollen ska gå hökt hökt över mål?? Vad ska jag trycka på så att skotten går lägre??
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar Figos01:
Jag har haft precis köpt 2010 FIFA World Cup: South Africa till Playstation 3 och jag undar hur man gördå man skjuter skott på mål utan att bollen ska gå hökt hökt över mål?? Vad ska jag trycka på så att skotten går lägre??


Kanske finns någon press skottet knapp. Har ingen koll. Men jag brukar dubbelklicka på B när jag ska skjuta. Brukar funka bra.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Figos01:
Jag har haft precis köpt 2010 FIFA World Cup: South Africa till Playstation 3 och jag undar hur man gördå man skjuter skott på mål utan att bollen ska gå hökt hökt över mål?? Vad ska jag trycka på så att skotten går lägre??


Ska du egentligen ta i tråden för det spelet, men jag tror att det är som på Fifa 10, och där finns en precisionknapp (L .
kädR
  • 0
Gå in på www.fifasoccerblog.com så ser ni alla nyheter som släppts hittills

T.ex. det går nu att stänga av/på alternativet "Hands"

Bra initiativ Putteman !

Tillagt 2010-06-10 09:29:
Citerar Figos01:
Jag har haft precis köpt 2010 FIFA World Cup: South Africa till Playstation 3 och jag undar hur man gördå man skjuter skott på mål utan att bollen ska gå hökt hökt över mål?? Vad ska jag trycka på så att skotten går lägre??


Du behöver inte ta i så mycket när du skjuter
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0
Lägger till fifasoccerblog.com i startinlägget!
kädR
  • 0
Riktigt intresserad av Fifa 11, undrar hur stort steg de tar i utvecklingen mot det ultimata fotbollsspelet. Spelen har ju bara blivit bättre och bättre
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
När ska dom förbättra grafiken på publiken?
PSN:Kivi95
  • 0
Det som har sagts hitills låter mycket lovande!
kädR
  • 0
Citerar kiviboy:
När ska dom förbättra grafiken på publiken?

Atmosfären måste förbättras, det är nästan tråkigt att göra mål och vinna. Det är inget drag i publiken och den är helt grå...
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
Något som måste förbättras rejält när man spelar 2 spelare i samma lag är att spelet byter spelare helt snett ibland. Om t.ex jag slår ett inlägg till min kompis som styr gubben där, så kan det helt plötsligt hända att den gubben kontrolleras av mig, och jag är givetvis inte med på att skjuta/nicka och chansen är borta.
kädR
  • 0
Fler landslag!
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Riktigt Hypad inför detta!
!
  • 0
Hoppas Bosnien finns med i Fifa11, dem förtjänar't
!
  • 0
Finns det något releasedatum? Eller iaf vilken månad det kommer?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Längtar! Ska bokas så snart det går.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar EmmeBobic:
Hoppas Bosnien finns med i Fifa11, dem förtjänar't


Dom kan ju börja med att ta in bättre lag än Bosnien först.
PSN:Kivi95
  • 0
Citerar mickemilanista:
Finns det något releasedatum? Eller iaf vilken månad det kommer?


Brukar vara i slutet av September eller början av Oktober, dock inget officiellt än.
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!