Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Årets hitills bästa spel!


Lite besviken på Mario Galaxy 2. Så trofén står just nu hos God of War 3, följt av Red Dead och Mario på tredje plats.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Oj, kom nyss på att jag har spelat Heavy Rain också. Hittills är det årets bästa spel, med Battlefield: Bad Company 2 på andra plats.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Mass Effect 2
Trust your hand.
  • 0
För min del är Red Dead Redemption bäst en så länge
Hallå där!
  • 0
Mass Effect 2, vill gärna spela Galaxy 2 dock
En dålig förlorare är någon som förlorar för att han är sämre.
  • 0
Citerar psycobat:
Mass Effect 2, vill gärna spela Galaxy 2 dock

FU™
  • 0
Bayonetta (360), definitivt, om vi utgår från att Demon's Souls egentligen kom ut förra året och var inte bara det årets utan hela generationens hittills bästa och viktigaste spel.

Inget inom mediet har lyckats sammanfoga behovet av verklig intelligens med vaken fysik och belönande opportunism som Demon's Souls allt annat än ensidiga kamp om absolut överlevnad.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Sjukt tråkigt spelår det har varit, men Mass Effect 2, överlägset.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Sjukt tråkigt spelår det har varit


Håller med
En dålig förlorare är någon som förlorar för att han är sämre.
  • 0
Super Street Fighter IV.

Jag kan träna på Hadoukens och Sonic Booms i all evighet...
  • 0
Mass effect 2 bästa spelet nånsin
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Red Dead Redemption.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Citerar Siegfried:
Sjukt tråkigt spelår det har varit, men Mass Effect 2, överlägset.


Super Mario Galaxy 2, Mass Effect 2, Heavy Rain, Bioshock 2, God of War III, Red Dead Redemption, Singularity, Alan Wake, Metal Gear Solid: Peace Walker, Splinter Cell: Conviction, och då är ändå våren den svaga sidan av ett spelår. Så jag håller inte med. Alls.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Mass Effect 2, Heavy Rain och Alan Wake. Alla tre underbara. Tröstpris till God of War III och Red Dead. Har ännu att pröva på Conviction.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Super Mario Galaxy 2
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Har inte testat Heavy Rain eller God of War III ännu, så därför sätter jag Bad Company 2 högst upp. Även om storyn inte var något vidare så är det så ofantligt kul online!

Och ja, jag har RDR, men jag tycker inte det är det mästerverk alla tjatar om. Alldeles för enformigt.
Världsherravälde
  • 0
Battlefield: Bad Company 2
  • 0
Army of Two: The 40th Day
I am "Bert Falk". Im an Assassin.
  • 0
Red Dead Redemption, FFXXI, Bad company 2
  • 0
ModNation Racers
Battlefield 3
  • 0
red dead redemption tvåa är bf bc 2
  • 0
Heavy Rain eller Red Dead Redemption. Kan inte riktigt bestämma mig om vilket som har varit bäst.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Citerar MonkeyTracker:
FFXXI


21? Du menar XIII, alltså 13.
  • 0
Riktigt dåligt spelår men... det blir nog Red Dead Redemption eller Mass Effect 2.
  • 0
Red Daed Redemption
Free Agent
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!