Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

inFamous 2


Citerar ChrizZz:
Helt sjukt att du redan fått det! Över en vecka innan liksom!


Nej. Inte med tanke på långhelgen! Nästa postdag är väl tisdag? så tekniskt sätt så var det inte så många posttagar innan release.
Citerar ChrizZz:
nästa fredag.

Onsdag.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar Guendolin:
Citerar ChrizZz:Helt sjukt att du redan fått det! Över en vecka innan liksom!

Nej. Inte med tanke på långhelgen! Nästa postdag är väl tisdag? så tekniskt sätt så var det inte så många posttagar innan release.Citerar ChrizZz:nästa fredag.
Onsdag.


Fast imorgon är det väl en job dag?
PSN:Kivi95
  • 0
Har spelat min första timme nu, och vet inte vad man ska säga. Grafiken är mycket mer uppgraderat än 1an,och tkr nu att det kan nästan jämnföras mot uncharted.

Gameplay mässigt så är det väll sig likt, lite mer dynamiskt..
Annars bra än så länge.
  • 0
Citerar jabbeboy:
Har spelat min första timme nu, och vet inte vad man ska säga. Grafiken är mycket mer uppgraderat än 1an,och tkr nu att det kan nästan jämnföras mot uncharted.


Du får komma med fler intryck senare
  • 0
Vad tycker ni andra om demot då? Me likie very mucho!
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar kiviboy:
Fast imorgon är det väl en job dag?


Klämdag för många.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar GinTonic:
Vad tycker ni andra om demot då? Me likie very mucho!


Stör mig på en massa saker. Den värsta är att om man det inte finns någon elektricitetskälla i närheten när man trycker på L2 så blinkar alla källor till. Precis som när man trycker på vänsterspaken. Helt onödigt, och det händer att jag bara står och blinkar när jag vill ha el.

El behöver jag iförsig inte hämta då det laddas upp automatiskt jättefort...

Mycket besviken på casualiseringen. Blir ett köp när det kostar 199 eller liknande.
  • 0
Citerar smartjag33:
El behöver jag iförsig inte hämta då det laddas upp automatiskt jättefort...


Håller faktiskt med, men har du testat att byta svårighetsgrad? Det är ju automatiskt inställt på easy.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Spelade demot nyss. Kul men... kamerakontrollen var väl väldigt störande?
  • 0
Vet inte om det är något stort problem för alla ,men i början märkte jag att kameran var så snabb när man kollade åt höger och vänster, de går att ändra i options, istället för fast, så ändrade jag till normal så blev det lite mer normal hastighet..
Sjukt för snabbt annars
  • 0
Demo gameplay:

http://www.youtube.com/watch?v=q_l69VXO6EQ

Citerar wavefool:
Spelade demot nyss. Kul men... kamerakontrollen var väl väldigt störande?


Jag tyckte den var perfekt
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
spelade demot idag.

* gillade action scenerna. bra sekvenser.
* härligt att han fått ett svärd, så det inte bara blir electricetet.
* verkade inte lika enformigt som 1.an. t.ex inte som att gå till brunnen o hämta nya krafter hela tiden eller samma fiender som de där röda. nu har man fått träffa på alla möjliga fiender. zombies människor med sylvassa blad på armen, stora biffar med hockey maskar och automatvapen, skitstor boss som spyr galla, vanliga svartklädda idioter med pissvapen, och pyromaner.
* demot var väldigt lätt. man liksom bara bombade ut sina 1000 nya krafter, o fienderna hade ingen chans? hoppas inte spelet blir för enkelt bara..
* gillar att cole springer lite kvickare nu och den där sväv grejen går skit fort. lite mer action i det hela.
* gillar kameravinkeln, och spelet verkar inte så enformigt. bra story!

bara inte spelet blir för lätt.

vad tycker ni?
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Det var två saker som störde mig med demot och spelet. Det första var designen på Cole som jag ogillar. Känns som om man har satt en marin soldat i töntigare kläder så man kan sälja honom som en vanlig kille. Snaggade håret och ansiktet är väldigt tråkigt.

Det andra var kameran som störde mig ibland, Cole hamnade ibland i utkanterna av vyn vilket inte var så smidigt.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Det var två saker som störde mig med demot och spelet. Det första var designen på Cole som jag ogillar. Känns som om man har satt en marin soldat i töntigare kläder så man kan sälja honom som en vanlig kille. Snaggade håret och ansiktet är väldigt tråkigt.

Det andra var kameran som störde mig ibland, Cole hamnade ibland i utkanterna av vyn vilket inte var så smidigt.


Måste hålla med till fullo med designen på Cole, tyvärr ganska så vanlig och tråkig, men kanske de suckerpunch har tänkt på, ett helt vanligt cykelbud som blir en hjälte.. Vem vet, men ändå ful som stryk..
  • 0
Citerar oskwish:
Demo gameplay:

http://www.youtube.com/watch?v=q_l69VXO6EQ


Snygg video. Du är riktigt bra på det där. Har kollat på din kanal flera gånger tidigare.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar jabbeboy:
Måste hålla med till fullo med designen på Cole, tyvärr ganska så vanlig och tråkig, men kanske de suckerpunch har tänkt på, ett helt vanligt cykelbud som blir en hjälte.. Vem vet, men ändå ful som stryk..


Jag köper inte honom som en cykelbud heller, hur ofta går en cykelbud runt med ett snaggat huvud och ärr över ansiktet. Påminner mig mer om en ex-marin som har klätt ut sig till en cykelbud.
  • 0
Citerar fifa 10:
* demot var väldigt lätt. man liksom bara bombade ut sina 1000 nya krafter, o fienderna hade ingen chans? hoppas inte spelet blir för enkelt bara..


Demot är inställt på easy.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
Citerar fifa 10:

* demot var väldigt lätt. man liksom bara bombade ut sina 1000 nya krafter, o fienderna hade ingen chans? hoppas inte spelet blir för enkelt bara..


Demot är inställt på easy.


tur det
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Gillade inte kameran. För nära Cole tycker jag. Men annars var demot grymt!
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar ChrizZz:
Citerar oskwish:
Demo gameplay:

http://www.youtube.com/watch?v=q_l69VXO6EQ


Snygg video. Du är riktigt bra på det där. Har kollat på din kanal flera gånger tidigare.


Man tackar
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar metroid_prime:
Citerar jabbeboy:
Måste hålla med till fullo med designen på Cole, tyvärr ganska så vanlig och tråkig, men kanske de suckerpunch har tänkt på, ett helt vanligt cykelbud som blir en hjälte.. Vem vet, men ändå ful som stryk..


Jag köper inte honom som en cykelbud heller, hur ofta går en cykelbud runt med ett snaggat huvud och ärr över ansiktet. Påminner mig mer om en ex-marin som har klätt ut sig till en cykelbud.


Fast får han inte ärret i början av 2an?? När han slåss ?
  • 0
Citerar jabbeboy:
Fast får han inte ärret i början av 2an?? När han slåss ?


Spoiler?
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
Citerar jabbeboy:
Fast får han inte ärret i början av 2an?? När han slåss ?


Spoiler?


Eller nej, hade fel, han har det från början...
Sry

Hah han kanske har cyklat omkull och slagit sig
  • 0
På tal om ärret så har jag för mig att i DC's mini serie om Infamous mellan 1 och 2an så berättar Zeke i en flashback för Trish om att Cole blev överkörd av en lastbil. Skulle tro att ärret kan komma därifrån.

Själv gillar jag nya designen, han ser mer ut i ansiktstrukturen som mer som han gjorde i 1ans cutscenes.
Varav kläderna, känns mycket mer parkour.
Du ångrar aldrig dom chanser du tog.
  • 0
Har just spelat igenom demot. Jag gillade det. Känns tveklöst som Infamous, men de har definitivt slipat det visuella. Mest så rådiggade jag närstridsvapnet! Hur grymt som helst att puckla på fienderna med den ju! Jag gick ofta nära inpå och besegrade fienderna med händer och fötter i 1an, men nu är det ju ännu roligare!
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!