Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Shogun 2: Total War


Citerar ChrillZor:
Funderar på om man ska skaffa Limited Edition eller vanliga. Limited Edition är 200 spänn dyrare men ninjor e ju asballt


Beror på var du köper,jag beställde på spelbutiken.se för 348 kr för limited.
Pain Is Temporary,Glory.. Is Forever!
  • 0
Min dator klarar ETW på mer eller mindre högsta och nästan helt flytande (typ), man kan säga att den klarar medel helt perfekt. Tror ni den klarar detta spel?
"Experience is the name everyone gives to their mistakes." - Oscar Wilde
  • 0
Citerar Gul-Ketchup:
Min dator klarar ETW på mer eller mindre högsta och nästan helt flytande (typ), man kan säga att den klarar medel helt perfekt. Tror ni den klarar detta spel?


a) Kolla på dina komponenter. Kolla på systemkraven. Jämför. Profit!!!

b) Spela demon. Utvärdera din upplevelse i grafikväg. Profit!!!

c) Låt systemrequirementslab berätta för dig om den klarar det. Profit!!!

På grund av min enorma generositet bifogar jag två sidor som kan vara till hjälp.

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1091&game
=Shogun%202:%20Total%20War
  • 0
Beställde spelet från spelbutiken.se nu, längtar till morgondagen.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Mitt var skickat i Fredags. Fick det inte idag dock. Hade antagligen bara kunnat Pre loada det ändå. Steam låter en inte köra innan officiell release.
  • 0
Citerar aroon:
Citerar Gul-Ketchup:Min dator klarar ETW på mer eller mindre högsta och nästan helt flytande (typ), man kan säga att den klarar medel helt perfekt. Tror ni den klarar detta spel?

a) Kolla på dina komponenter. Kolla på systemkraven. Jämför. Profit!!!

b) Spela demon. Utvärdera din upplevelse i grafikväg. Profit!!!

c) Låt systemrequirementslab berätta för dig om den klarar det. Profit!!!

På grund av min enorma generositet bifogar jag två sidor som kan vara till hjälp.

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1091&g
ame

=Shogun%202:%20Total%20War


Jag vet, profit! Men sökte ett snabbt och generellt svar, blir väl att ladda demot senare antar jag.
"Experience is the name everyone gives to their mistakes." - Oscar Wilde
  • 0
Har beställt spelet och lär få det imorgon.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Dark urban:
Ja det var väl ett roligt spel. Körde båda kampanj tutorialen och det vanliga slaget. Förlorade dock vanliga slaget. Ska testa igen imorgon.


Japp, hände mig första gångerna också Protip: samla all dina styrkor
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar Gul-Ketchup:
Jag vet, profit! Men sökte ett snabbt och generellt svar, blir väl att ladda demot senare antar jag.


Alternativ c) ger svar på cirka tjugofyra sekunder.
  • 0
Ska köpa det efter lektionen imorgon
Like a BOUSE!
  • 0
Citerar filleeeh:
Japp, hände mig första gångerna också Protip: samla all dina styrkor


Försökte det klarade det nästan på normal. Samlade alla på kullen. Men de sista som kommer tar knäcken på en.
  • 0
Jag inväntar torsdagen och ser om jag vann det i en tävling jag var med i. Annars blir det köp.
  • 0
Någon som beställt från spelbutiken.se och fått sitt spel än?
Pain Is Temporary,Glory.. Is Forever!
  • 0
Sitter och installerar det just nu.
  • 0
Ähh, fick inte mitt spel idag. Besviken, lär väl få det imorgon då..
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Funderar på att skaffa Limited Edition. Kul med en extra klan.
  • 0
Citerar Gamerman1:
Ähh, fick inte mitt spel idag. Besviken, lär väl få det imorgon då..
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Köpte just spelet på Webhallen, när jag kommer hem och ska installera märker jag att det inte finns nå Steam Code, vilket innebär att jag inte kan installera, vad fan ska jag göra nu? Har nån annan som köpt också haft det problemet?
Kristian Kask / Gamereactor
  • 0
Citerar The Kristian:
Köpte just spelet på Webhallen, när jag kommer hem och ska installera märker jag att det inte finns nå Steam Code, vilket innebär att jag inte kan installera, vad fan ska jag göra nu? Har nån annan som köpt också haft det problemet?


Den ska finnas på baksidan av manualen. Om du köpte limited edition följer det även med en "broschyr" som Limited Edition DLC'et står med på.
  • 0
Bokade limited edition förra veckan på Cdon och jag skulle ha fått det idag men såklart fick man det inte.
Nee
  • 0
Spelet är riktigt bra, gillar att alla klanerna har speciella förmågor
Like a BOUSE!
  • 0
Limited Edition för 179 kronor, epic win.
  • 0
Fick mitt idag. Limited Edition. Får aktivera DLC sen. Bra spel!
  • 0
Hur fasen tänker man när man tvingar sina kunder att tanka hem ett spel på 20 GB över steam? Tänker de inte på att en del har en uppkoppling som inte klarar mer än 1.1 MB/s?

För mig kommer det ta mer än 5 och en halv timme att ladda ner spelet och då har installationen inte ens börjat och det förutsätter att internet håller maxhastigheten (vilket det inte gör)...
The weak die so that the strong prevail and none shall be spared.
  • 0
Citerar Witch King:
Hur fasen tänker man när man tvingar sina kunder att tanka hem ett spel på 20 GB över steam? Tänker de inte på att en del har en uppkoppling som inte klarar mer än 1.1 MB/s?

För mig kommer det ta mer än 5 och en halv timme att ladda ner spelet och då har installationen inte ens börjat och det förutsätter att internet håller maxhastigheten (vilket det inte gör)...


Har inte fått spelet än, men lär få samma problem.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!