Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

RÖSTA: GRs topp 50


Var ju 53 stycken tidigare idag så tror inte så många fler
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
sweet I'm in!
@captainmaakasu
  • 0
Citerar Gazimaluke:
87 per röstade på förra årets(sämre) röstning. Då gjorde jag en video, tycks det att det ska bli en video som presenterar resultatet även i år?

http://www.gametrailers.com/user-movie/gr-medlemmarnas-topps
pel-swedish/324407


Härlig idé, men skriv på engelska nästa gång så amerikanarna får se vår awesomeness.
  • 0
71 har röstat!
Wort, wort, wort!
  • 0
Lyckades nyss få iväg en lista. Vet inte om jag blev helt nöjd, men topp 5 är i alla fall rätt.

EDIT: Jaaa...gör en video den här gången också!
"You did good son, you did good"
  • 0
Jag röstade precis, dock skiftar mina placeringar från en dag till en annan, fast det spelar nog ingen större roll.
  • 0
75 har röstat!
Wort, wort, wort!
  • 0
Röstat. Hoppas det hjälper lite mot förra årets lista.

Eugh...
  • 0
Ohh, verkar som det börjar bli en fin liten ökning nu
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Kom igen grabbar och tjejer, inte mycket kvar!
  • 0
Jag kan säga att de är mycket av senaste 15 årens stortitlar i topp 30. Vilket kanske inte säger så mycket egentligen.

76 har röstat!
Wort, wort, wort!
  • 0
  • NuYu
  • NuYu
77!
Vad är man om man inte är människa då? Man är ett monster, det är enklast så
  • 0
76 tyvärr då ett PM var att en tänkte rösta och det inte var några röster 270 olika spel är nu med i kampen.

Tillagt 2010-06-27 14:45:
78 har röstat nu. 22 till och jag är redo att avsluta det hela
Wort, wort, wort!
  • 0
79!
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Sånna här listor blir väldigt sällan bra. Tippar att Halo hamnar på topp, eller kanske CoD? Nej, usch och tvi.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Sånna här listor blir väldigt sällan bra. Tippar att Halo hamnar på topp, eller kanske CoD? Nej, usch och tvi.


Håller med. Merparten som deltog förra gången verkade vara väldigt unga gamers som knappt rört ett spel innan sjätte generationens konsoler. Synd, det ger en missvisande bild. Själv blir jag mest förbannad på att vissa spel ens platsar på vissa människors lista, men men...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Röstat =D
[RKR] Dante 7979. You have two main groups of trolls: mountain trolls and woodland trolls.The rest are internet trolls.
  • 0
Aaaaand done!
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Sådär!

Citerar mygga_med_stil:
Sånna här listor blir väldigt sällan bra. Tippar att Halo hamnar på topp, eller kanske CoD? Nej, usch och tvi.


Så sant. Vinner MW2 blir jag besviken.
Trust your hand.
  • 0
Varför slinker den här omröstningen förbi så många?

Rösta nu!
A million light reflections pass over me
  • 0
Vi borde närma oss nu
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Jag har fått in över 80 röster nu och vill som sagt ha minst 100 röster.
För att ytterligare göra det hela intressant har jag varit över på Loading.se, hem för eminenta tidningen Level, och uppmanat dem till det samma.

Skillnaden blev att de tog initsiativet att lägga sina röster direkt i tråden och det visade sig förvisso effektivt då de redan nu efter 3 dagar har lagt över 60 röster. Något som tog minst en månad här på GR.

Meningen med den slutna röstningen va att ingen skulle kunna räkna ut slutresultatet innan det va slut. Men det är kanske ingen som orkar räkna ihop det hela ändå. Och så har vi här haft en månads försprång att locka fram röster. Så när båda sidorna har gått över 100 röstande så kommer jag att avsluta det hela.

Det kommer då bli tre listor, en för GR, en för Loading och en sammanslagen. Liten av idéen med det hela blev att se om det är stor skilland i hur folk röstar på de olika sidorna och om alltså det är skillnad på de två communitys som röstat.

Så mer röster tack!
Wort, wort, wort!
  • 0
Ohh, bra initiativ att be de rösta också

Och ca 20 röster borde väl inte ta så väldans lång tid å få ihop (iof har 80 röster tagit rejält med tid men iaf ^^)... Synd bara att man kommer vara bortrest när resultatet kommer upp... får väl bokmärka tråden
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Intressant, Gazi. Om Loading.se:s medlemmar motsvarar den riktning tidningen har gällande spel har jag en känsla av att deras lista kan komma att bli lite mer "genuin". Älskar LEVEL som tidning, är helt klart den bästa i Sverige, men deras hemsida har jag aldrig fastnat för. Ska bli spännande att se resultatet, minst sagt. Hoppas att jag har fel, men på något vis känns den sidan lite... mognare. Lite väl mycket P12 här på GR ibland.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Omröstningen är avslutad och resultatet kan ses här. /zwqase