Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed: Brotherhood


Är "The Da Vinci Disappearance DLC" Värt att köpa?
  • 0
Hur sammanhängande är egentligen ettan, tvåan och Brotherhood?
Jag har inte spelat något av dem men är otroligt sugen på att sätta tänderna i serien, men ettan har ju några år på nacken nu. Fortfarande värt en genomspelning? Story är otroligt viktigt för mig, så det känns på rak arm som att det skulle vara värt att "lida" av gammal grafik för att få en större helhetsbild av handlingen.
  • 0
Citerar The Guitarist:
Hur sammanhängande är egentligen ettan, tvåan och Brotherhood?

Jag har inte spelat något av dem men är otroligt sugen på att sätta tänderna i serien, men ettan har ju några år på nacken nu. Fortfarande värt en genomspelning? Story är otroligt viktigt för mig, så det känns på rak arm som att det skulle vara värt att "lida" av gammal grafik för att få en större helhetsbild av handlingen.


Ettan ser ju fortfarande riktigt bra ut!

Köp nu!
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Tycker atmosfären och storyn är bra, det dåliga är det repetiva upplägget av uppdragen.

Att springa runt på klippdomens tak och gyllene kupol...
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
Citerar The Guitarist:
Hur sammanhängande är egentligen ettan, tvåan och Brotherhood?
Jag har inte spelat något av dem men är otroligt sugen på att sätta tänderna i serien, men ettan har ju några år på nacken nu. Fortfarande värt en genomspelning? Story är otroligt viktigt för mig, så det känns på rak arm som att det skulle vara värt att "lida" av gammal grafik för att få en större helhetsbild av handlingen.


När du ändå är sugen på serien så börja från början, jag själv nu i efterhand önskar att jag lyssnade mer på storyn när jag klarade ut Assassin's Creed hos min kompis, jag ska nog införskaffa det bara för att. Sen att du kan få första spelet för 99:- och andra spelet med alla DLCs för 149-199:- är alltid prisvärt, så skaffa Brotherhood efter du har klarat ut både ettan och tvåan.
  • 0
Hm! Att få både del 1 och 2 (complete edition dessutom!) för 200 spänn känns som en riktig kanondeal!
  • 0
Citerar The Guitarist:
Hm! Att få både del 1 och 2 (complete edition dessutom!) för 200 spänn känns som en riktig kanondeal!


Go for it I tell you!
  • 0
Älskar Brotherhood! Ett av förra årets bästa spel. Storyn var spännande, multiplayer var fett och spelet i helhet var awesome.
A Man Chooses. I Chose The Impossible!
  • 0
Spoiler:När jag fick 100% på alla uppdrag fick jag bara en Desmond-outfit. Jag trodde att man skulle få fler uppdrag eller fattade jag fel när de sa att man kunde locka fram fler minnen som varit undanträngda? Eller måste man få 100% på hela spelet?
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar The Guitarist:
Hm! Att få både del 1 och 2 (complete edition dessutom!) för 200 spänn känns som en riktig kanondeal!




Citerar Crunt:
Go for it I tell you!
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Så fort jag är färdig med pågående spel
  • 0
Multiplayern är ju sjukt rolig iaf!
Först vid release var det dock inte mycket att ha med vänte köer på 30min för en server.
Men kasta i skivan för någon vecka sen och satan vad mycket bättre det flöt. Helt frälst!

Tillagt 2011-04-03 11:06:
Citerar godzilla-kid:
Så jävla irriterande att någon annan alltid hinner ta riddaren i MP


Vilken riddare ? =)
  • 0
Någon som köpt The Da Vinci Dissapearence DLC? Vad är det för nytt i singleplayer?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Köpte Da Vinci Dissapearance igår, inte hunnit lira så mycket men om man gillade huvudstoryn borde man införskaffa det
  • 0
Har lirat multiplayer nån timme nu, och det är riktigt roligt!
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Någon som låst upp alla supplies? Jag undrar vad den andra är, där det för mig står "locked".
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Men vad i helvete? Just klarat ut det och fattade nästan inget från slutet, kan nån förklara vad Minerva ville och vad hon menade? Och vad är det där för röster i eftertexterna? Konstigt slut..
  • 0
Citerar Satsuki:
Men vad i helvete? Just klarat ut det och fattade nästan inget från slutet, kan nån förklara vad Minerva ville och vad hon menade? Och vad är det där för röster i eftertexterna? Konstigt slut..


De här killarna verkar ha koll på läget
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101118192645AA
8w8Y8
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Citerar Koffingbollen:
Citerar Satsuki:
Men vad i helvete? Just klarat ut det och fattade nästan inget från slutet, kan nån förklara vad Minerva ville och vad hon menade? Och vad är det där för röster i eftertexterna? Konstigt slut..


De här killarna verkar ha koll på läget
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101118192645AA
8w8Y8



Tack !
  • 0
Jag har stött på buggen att hur mycket jag än klarar uppdrag, renoverad osv. ökar inte synkroninseringsgraden på sparfilen. Någon mer som har detta problem (spelar spelet på PS3)?
  • 0
Jag låste upp hellequin på uplay, men jag undrar hur man får den som HARLEQUIN, när det är en kille? Alltså som den som visas i trailern till Brotherhood..
  • 0
Citerar Etnojz:
Jag låste upp hellequin på uplay, men jag undrar hur man får den som HARLEQUIN, när det är en kille? Alltså som den som visas i trailern till Brotherhood..


Förbokningsbonus om jag minns rätt.
Luke, mah boi!
  • 0
Har låst upp Ca 40% har 3 Borgia torn kvar. Men jag kan inte komma åt dom för det är såna där väggar som bryter frekvensen, och har ett par minnen som ligger på andra sidan av dom åxå. Har inga andra uppdrag att göra. Så, jag sitter fast. HJÄÄÄLP
They can eat shit and die for all I care
  • 0
Jag skriver till dig i din gästbok...
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!