Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Marvel VS Capcom 3 Officella tråden


Det är ju fullkomligt omöjligt att hitta rankade matcher. Tror jag lyckats spela 8 matcher sedan releasen.
"There will be anoher time"
  • 0
Tips: Sätt på "Fight Request" i Arcade eller Training på antingen Player eller Ranked Match. Du kommer direkt att få en massa inkommande matcher.
I can do that.
  • 0
Citerar Carbo the Hedgehog:
Tips: Sätt på "Fight Request" i Arcade eller Training på antingen Player eller Ranked Match. Du kommer direkt att få en massa inkommande matcher.


Tack för tipset. Ska testa direkt
"There will be anoher time"
  • 0
Main team just nu är Tron Bonne, Storm och She-Hulk.

Grrrl power. Typ.
  • 0
Citerar Carbo the Hedgehog:
Tips: Sätt på "Fight Request" i Arcade eller Training på antingen Player eller Ranked Match. Du kommer direkt att få en massa inkommande matcher.


Najs, men kan man ställa in så att man bara möter folk i samma region? Jänkarna har ju märkbar fördröjning i alla fall.
  • 0
Spelade med americanos i dag. Det gick skitbra =)

Lagmässigt alltså.
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Spelade med americanos i dag. Det gick skitbra =)

Lagmässigt alltså.


För mycket delay för mig, visst, gubbar med magic series går ju okej, men om man försöker något med air-dashes o.s.v. med Magneto så sabbar lagget allt.
  • 0
Är lite sugen på att veta vilka karaktären ni skulle vilja se i kommande dlc.
Själv skulle jag vilja ha följande

1. Rhino
2. Venom
3. Scorpion
4. Shocker
5. Carnage
6. Gambit
7. Megaman X
8. Beast
9. Guile
10. M. Bison
"There will be anoher time"
  • 0
Kör Wesker/Chris/X-23....funkar faktiskt lite bättre nu.

Tillagt 2011-02-23 12:49:
Fattar inte match making i MvC3, ta att de ska välja samma rank som mig. Jag har 6 jävla vinster och typ 20 losses eller så, får möta andra som har över 50 i vinster. WTF? Does not compute.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Spel_nörd:
Är lite sugen på att veta vilka karaktären ni skulle vilja se i kommande dlc.
Själv skulle jag vilja ha följande

1. Rhino
2. Venom
3. Scorpion
4. Shocker
5. Carnage
6. Gambit
7. Megaman X
8. Beast
9. Guile
10. M. Bison


Needs more Sabretooth.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Citerar Spel_nörd:
Är lite sugen på att veta vilka karaktären ni skulle vilja se i kommande dlc.


Citerar Truesk8er:
Själv skulle jag vilja se följande karaktärer från Capcom:

Batsu Ichimonji - Rival Schools
B.B. Hood - Darkstalkers
Captain Commando - Captain Commando
Fiona & Hewie - Haunting Ground
Frank West - Dead Rising
Gene - God Hand
Harman Smith - Killer 7
Jin Saotome - Cyberbots: Full Metal Madness
Mega Man - Mega Man
Phoenix Wright - Phoenix Wright: Ace Attorney
Skullomania - Street Fighter EX
Strider Hiryu - Strider


Här är min lilla lista över några Mahvel karaktärer jag skulle vilja se som DLC:

Apocalypse
Carnage
Gambit
Ghost Rider
Green Goblin
Hob Goblin
J. J. Jameson
Mystique
Punisher
Red Skull
Tri-Sentinel
Venom
War Machine
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Och från Capcom skulle jag vilja se:

Lady från DMC
Leon S. Kennedy
Cammy
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Truesk8er:
Shinkuuuuuuu HADOOOKEN!!


Haha!

Fick nyss mitt ass kickat av micke_1993. 10-0 till honom
"There will be anoher time"
  • 0
Citerar Spel_nörd:
Fick nyss mitt ass kickat av micke_1993. 10-0 till honom


GGs, men som sagt, enligt mig var din Akuma din drygaste char sett från min sida, hans tatsu går igenom allt! Men tänk på att ha synergy i ditt team, du hade de flesta gånger 3offensiva chars, och då kunde jag zona järnet med Dorm. Så typ Trish, Dorm, Arthur, Modok, Storm, Dante (inte så defensiv men kan köra lite def + att han teleport om jag minns rätt) som en tredje char eller något är bra enligt mig. Man måste ha någon defensiv char enligt mig.

Men som du skrev nyss till mig, så är det mycket training mode som gäller för combos. Jag sitter där tills dem sitter över 50% av gångerna i training mode, sedan går jag online med mitt team. Om jag byter char eller fixar någon ny combo t.ex.

Ser ingen anledning att sitta och nöta combos i training mode tills de sitter 100% där, men sedan i en match med lite press o.s.v. så failar dem. Bättre att träna i matcher tycker jag. Men som sagt, först lite innötande i training mode. Så kör jag i alla fall.

EDIT: Deadpool kan också zona lite.
  • 0
Deadpool kan göra allt.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Jag vill ha min Jill nu

Tillagt 2011-02-23 16:42:
Då har jag ett helt team Resident Evil
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar micke_1993:
För mycket delay för mig, visst, gubbar med magic series går ju okej, men om man försöker något med air-dashes o.s.v. med Magneto så sabbar lagget allt.


Spelade kanske över 10 matcher i en lobby mot en jänkare och det funkade perfekt
  • 0
Yeah, fick mitt spel idag! Jävligt snabbt jobbat av amazon måste jag säga.

Ska bestämma mig för ett första försök till ett team först och främst, sen träna lite i training och sen försöka gå online hyfsat snabbt så att man kommer in i det.

Ännu en anledning att skjuta berget med skolarbete som jag har framför mig.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Själv skulle jag vilja se följande karaktärer som DLC:

Batsu Ichimonji
Date Masamune
Frank West
Howard the Duck
Iron Fist
Juggernaut
Mega Man
Psylocke
Tessa
Thanos
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0
Mitt favoteam e Sentinel, Chris Ryu
Row Row fight the power
  • 0
Jag är helt hundra på att jag ska använda Storm i mitt main team. Hon är underbar.
  • 0
Nej, dags att sluta nöta nu. Jävligt kul spel, det var ett tag sen jag satt halva dan utan att stänga av. Har fått jävligt mycket stryk online också, herregud alltså. xD
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
Nej, dags att sluta nöta nu. Jävligt kul spel, det var ett tag sen jag satt halva dan utan att stänga av.


Ja, eller hur! Galet kul spel. Har suttit och nötat i flera dagar.
  • 0
fan vad härligt. jag tittade igenom captain americas kostymer och fick se att man kan ha en punisher kostym.( älskar punisher)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!