Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

E3 2010 - Diskussionstråd


E3 Expo: 15-17 Juni 2010

15-17 Juni är det dags för E3 igen, och i år ser det ut att kunna bli en riktigt spektakulär mässa att se fram emot. Vad sägs om första titten på Nintendos nya konsol 3DS eller varför inte de första spelen till Microsofts Natal-teknologi.

E3 Expo är världens största mässa för datorspel och tillhörande produkter. Föreställningen lockar varje år tusentals besökare. Fjolårets mässa hade så mycket som 41000 besökare från över 78 länder och hundratals nya spel visades upp. Och årets upplaga utlovar ännu mer, bland annat mycket från redan utannonserade spel som Halo: Reach, Fable 3, Fallout: New Vegas, Dead Rising 2, Starcraft II, Diablo III, World Of Warcraft: Cataclysm, Star Wars: The Force Unleashed 2, Crackdown 2, Max Payne 3, Dead Space 2, Rock Band 3, Brink, Rage, Medal Of Honor, Madden NFL 11, The Last Guardian, The Legend of Zelda till Wii, Super Mario Galaxy 2, Epic Mickey, Metroid: Other M och många fler.

Plus detta kan vi förvänta oss många överraskningar. Får vi se en glimt av Duke Nukem Forever kanske, visas Half-Life 2 Episode 3 upp, Doom 4 månne? Vad som än står för kalaset i sommar blir det nog med pompa och ståt.

Det hela tar plats mellan den 15-17 Juni i Los Angeles Convention Center i Kalifornien, USA. Mässan är inte öppen för allmänheten, men går att följa tack vare videoströmmar, artiklar och reportage från spelpressen. För mer information, besök www.E3Expo.com eller www.theESA.com.
_______________________________________________________
Det här är diskussionstråden för E3 Expo 2010. Vad tror ni kommer hända, vilka nya spel visas upp. Det är att ta upp i den här tråden. Tider och länkar hittar ni här.

//Rösti
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
This is gonna be huuuge!

Hoppas jag inte har något jobb då!
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Sjukt taggad på att se nya Zelda!
Though heavily outnumbered, our hero manages to take control over the turntables. Once more the groovy sounds of disco music is heard in the lil' big city!
  • 0
Citerar Mange Maräng:
Sjukt taggad på att se nya Zelda!


Samma här, det känns verkligen som det enda riktigt viktiga för mig på E3, och i spelvärlden överhuvudtaget numera.
  • 0
Jag hoppas på att se lite mer gameplay av Brink. Det var ett tag sen.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Jag hoppas på att få se Ghost Recon: Future Soldier gameplay
Evil Is Back
  • 0
Citerar Crank:
Samma här, det känns verkligen som det enda riktigt viktiga för mig på E3, och i spelvärlden överhuvudtaget numera.


Eller hur? Fast Mafia II ska bli kul att se nått ifrån också (om det nu visas på E3?), dessutom är jag nyfiken på 3DS.
Though heavily outnumbered, our hero manages to take control over the turntables. Once more the groovy sounds of disco music is heard in the lil' big city!
  • 0
Tippar på att Hutch från machinima är host.
Trust your hand.
  • 0
Har tappat intresset för att vara taggad inför kommande spel. Tar det som de kommer.
  • 0
Citerar Aaandy:
Har tappat intresset för att vara taggad inför kommande spel. Tar det som de kommer.


Samma. Eller det finns åtminstone inget spel som får mig att sukta just nu. Hoppas dock att få se något liiite spännande på E3. Bara lite.
Trust your hand.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Citerar Aaandy:
Har tappat intresset för att vara taggad inför kommande spel. Tar det som de kommer.


Samma. Eller det finns åtminstone inget spel som får mig att sukta just nu. Hoppas dock att få se något liiite spännande på E3. Bara lite.


Jag också. Finns inget hittills som fått mig väldigt hypad. På sin höjd intresserad. Inget mer.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Längtar som bara den. Kan mycket väl bli ett av de allra hetaste E3-mässorna någonsin om man bortser från de där de nya konsolerna och deras killer-apps visas upp för första gången. Jag förväntar mig mycket Zelda och Reach.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Håller med Reqo helt och hållet. Kommer sitta spänd hela kvällen och leta efter fungerande streams under E3.

E3 är ju den riktiga julaftonen för oss nördar.
"Humanity's a failed experiment, walking the path to extinction"
  • 0
Citerar Jokeymon:
Kommer sitta spänd hela kvällen och leta efter fungerande streams under E3.


Have no fear, Reqo is here. Kommer lägga upp en lista med alla viktiga tider och länkar till streams innan det hela drar igång. Precis som jag alltid gör

Citerar Jokeymon:
E3 är ju den riktiga julaftonen för oss nördar.


Är det fel att längta mer till E3 varje år än till julafton?
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
The Last Guardian innan årets slut kom igen nu.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Ska bli spännande med nya Deus Ex.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Hoppas att Kevin Butler hostar för PS3
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Pikmin 3 och Zelda är det intressanta!
  • 0
Mirror's Edge 2 står högst på listan för mig.
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
  • Zime
  • Zime
Jag är i Kina då. Kanske är stort med E3 där? ;)
  • 0
  • Trog
  • Trog
Vill se Kid Icarus & Super Smash Bros. 3DS.
I just dont know what went wrong
  • 0
Ett livstecken på Elder Scrolls 5 skulle vara bra...
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Är nog i LA när E3 pågår. Jäkla skit att man inte får gå in som privatperson, får ta och starta en tidning riktigt fort.

Intressantast är nog Nintendos 3DS och andra titlar ifrån Nintendo. Men HL2ep3 skulle vara grymt eller något ifrån Mirrors Edge 2.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
  • Zime
  • Zime
Citerar Fauve:
Är nog i LA när E3 pågår.



Då MÅSTE du ju ta dig in på nåt sätt!

Infiltrera E3 byggnaden utklädd som Solid Snake. Och om någon mot all förmodan upptäcker dig så tror de att du ingår i nåt arrangemang...
  • 0
Jag vill se Devil may Cry 5 utannonseras.
To Dare is To Do
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!