Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Nintendo 3DS - officiell tråd


Citerar Trog:
pga skärmens upplösning. Och FPSn blir inte dubbelt så hög.

Nä, jag har ju inte mätt, men den går från märkbart "låg" (den är fortfarande bra) till silkeslen när man byter från 3D till 2D.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Dark urban:
utförsäljer




3DS står för 65% av alla konsollköp i Japan i dagens läge.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Åh! även om jag inte riktigt litar på Famitsus betyg (de gav Nintendogs 40/40)


Okej, men om det är samma team som gjorde Birth By Sleep så kan vi lita på att det blir ett bra spel i alla fall.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
  • Trog
  • Trog
http://www.facebook.com/groups/135962443143423/
Vill bara göra lite reklam för Sveriges 3DS-grupp. De anordnar träffar och dylikt. Trevlig stämning och mer aktivitet än här.
I just dont know what went wrong
  • 0
Sitter fortfarande på pengarna av min DSi försäljning från november :p

Tror ni att det blir en 3ds lite nu på E3 i juni ?

Det är därför jag avvaktar med 3ds köpet
  • 0
Citerar Trog:
http://www.facebook.com/groups/135962443143423/
Vill bara göra lite reklam för Sveriges 3DS-grupp. De anordnar träffar och dylikt. Trevlig stämning och mer aktivitet än här.


Blah, Facebook
Måste ju sekretessbelägga allt jag skriver där, annars blir jag bara outcastad av min "hipster"-klass.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar dinskugga:
Tror ni att det blir en 3ds lite nu på E3 i juni ?


Absolut inte!

Citerar ZchmeKko:
Måste ju sekretessbelägga allt jag skriver där, annars blir jag bara outcastad av min "hipster"-klass.


Eller så är man bara sig själv och skiter i vad andra tycker. Jag har märkt att hur ärlig jag än är, så är mina vänner fortfarande mina vänner. Thats friendship for ya.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar dinskugga:
Tror ni att det blir en 3ds lite nu på E3 i juni ?

Nope. Det kommer nog först när 3DS-försäljningen börjar avta vilket inte lär bli den närmsta tiden.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Citerar dinskugga:Tror ni att det blir en 3ds lite nu på E3 i juni ?
Nope. Det kommer nog först när 3DS-försäljningen börjar avta vilket inte lär bli den närmsta tiden.


Känner lite så jag med .Men jag avvakta tills efter E3 i alla fall är ju inte så långt dit menar jag. Och jag klara mig utan en 3ds fram tills dess.

Spelar mest bärbart på sommaren nämligen
  • 0
Citerar Trog:
Eller så är man bara sig själv och skiter i vad andra tycker. Jag har märkt att hur ärlig jag än är, så är mina vänner fortfarande mina vänner. Thats friendship for ya.


Mja det är ju det ideala, men tyvärr är det ju inte så. Sekretessbelägger hellre allt än att ta skit i skolan från idioterna.

Är det f.ö. någon som vet när den där massiva uppdaterigen som skulle speeda up själva systemet och tillåta E-shop från PC kommer? Någon gång under sommaren?
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar dinskugga:
Tror ni att det blir en 3DS Lite nu på E3 i juni ?

Tror inte men hoppas. Kanske.

Citerar Trog:
http://www.facebook.com/groups/135962443143423/

Ew... Facebook. -.-
Akuryo taisan!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar ZchmeKko:
Sekretessbelägger hellre allt än att ta skit i skolan från idioterna.


Hellre vara mig själv och hatad för det (av vissa) eller dölja vem jag är bara för att bli omtyckt.

Citerar ZchmeKko:
Är det f.ö. någon som vet när den där massiva uppdaterigen som skulle speeda up själva systemet och tillåta E-shop från PC kommer? Någon gång under sommaren?


Inget datum är satt, inte ens ett ungefärligt. Men jag längtar efter den. Hoppas vi även får en Browser med HTML5.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Hellre vara mig själv och hatad för det (av vissa) eller dölja vem jag är bara för att bli omtyckt.


Mm, jag bryr mig egentligen inte vad andra tycker om mig, men att dölja ett inlägg på FB är ju inte speciellt svårt. Skickade en förfrågan till gruppen för någon timme sen men har inte fått något svar än.

Citerar Trog:
Hoppas vi även får en Browser med HTML5.


Ja det skulle sannerligen inte vara fel, kan ju inte ens se på YouTube med den nuvarande browsern.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
De har ju sagt att den nya uppdateringen ska göra 3DS snabbare och inte behöva köra massa program (typ menyn) i bakgrunden när man spelar, så att mer RAM kan läggas på spel. Då kan ju även browsern få mer att arbeta med, så hoppas kan man ju.
I just dont know what went wrong
  • 0
Har nu äntligen beställt ett 3DS, Super mario 3d land bundle och kid icarus.

Längtar som fan tills det kommer!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar lucas_J:
Har nu äntligen beställt ett 3DS, Super mario 3d land bundle och kid icarus.

Längtar som fan tills det kommer!


Bra köp! Du kommer ha många timmar skoj.
I just dont know what went wrong
  • 0
Nya uppdateringen kom idag, men har inte kunnat ladda ner den än för att jag har haft dagen full med skolarbete.

Är det någon som laddat ner den? Vad nytt tllbringar den förutom mappar i hem-menyn och en patch till Mario Kart 7?
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Vad nytt tllbringar den förutom mappar i hem-menyn och en patch till Mario Kart 7?

Ny layout i eShop. Annars inget märkbart. Den sägs ju dock kunna utnyttja hårdvaran bättre så framtida spel kan få ut lite högre prestanda ur konsolen.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
  • Trog
  • Trog
Och vi har nu tillgång till Nintendo Zone vid vissa hotspots.
I just dont know what went wrong
  • 0
Fasen vad gutt att Nintendo från och med Augusti släpper sina spel både i butik i fysisk form och via sin nya digitala tjänst

Och det bästa är att ett 32gb sd kort kostar typ 300-400kr

Och det är ju betydligt billigare än vissa andra bärbara enheters minneskort ;)
  • 0
var hittar man sin friendcode?
  • 0
Citerar lucas_J:
var hittar man sin friendcode?


Friend List. Den orangea ikonen högst upp i mitten på home-menyn.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar dinskugga:
Och det bästa är att ett 32gb sd kort kostar typ 300-400kr


Är 32gb maxgränsen som 3DS klarar av? Vet att de har en maxgräns, men vet inte vad den är på.
I just dont know what went wrong
  • 0
Tack för hjälpen! har lagt till "Trog" och "ZchmeKko".
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!