Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Nintendo 3DS - officiell tråd


Citerar Masked monk:
Inget såklart.

Vad är då meningen med den? I don't get it.
Gamer FL <3
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Vad är då meningen med den?

Att man ska slippa koppla in och ur den ur väggen och istället bara lägga den i stället när man inte använder den.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Att man ska slippa koppla in och ur den ur väggen och istället bara lägga den i stället när man inte använder den.

Jahaja där ser man.
Gamer FL <3
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Citerar Masked monk:Inget såklart.
Vad är då meningen med den? I don't get it.


Dessutom fungerar den bra att använda som ''underlägg''. Är man väldigt svettig kan man hålla i den istället, vilket leder till att själva maskinen blir mindre fördärvad.
''The eye reveals a time when dinosaurs roamed the earth and wandered the landscapes. It was a time when earth was controlled by circle of life and nature, not by mankind''
  • 0
Haha, Någon som har humor ser jag
Luke, mah boi!
  • 0
Så va tycker ni om Zelda 3d som köpt det ? Ja själv är helt överlycklig. Spelet är så fruktansvärt bra
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Köpte precis Zelda och Säljer Super Street Fighter till 3DS för 222kr. Någon som är intresserad?
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar neostar:
Så va tycker ni om Zelda 3d som köpt det ? Ja själv är helt överlycklig. Spelet är så fruktansvärt bra

Det känns lika bra som originalet så jag är mycket nöjd. Gillar dock inte att rullanimationen har tagits bort när man landar från ett högt fall. Snyggt med 3D också men jag brukar bara kunna ha det på i 20 minuter innan jag börjar se dubbelt och måste stänga av helt.

Om någon vill adda min Friend Code så skicka ett Pm med er kod. Min kod: 4339-2582-6464
Gamer FL <3
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Gillar dock inte att rullanimationen har tagits bort när man landar från ett högt fall.

What?! Vad händer när man rullar efter ett hopp då? O.o

Street pass at E3.
http://www.youtube.com/watch?v=69abNhm7PYA&feature=player_
embedded#at=409
May the ki be with you...
  • 0
Är jag tokig om jag köper ett 3DS endast för OoT? Har alltid tyckt det om folk som köper en konsol för ett spel men nu sitter jag här, och funderar på det, över en remake dessutom. Självklart kommer det fler spel men inget utannonserat som känns som ett måste. Möjligen Super Mario & Paper Mario.

Det som gör att jag tvivlar lite extra: batteritiden, inte världens största grej då jag troligen kommer spela mycket hemma eller med tillgång till laddare.
Och 3D effekten, hurdan är den? Finns fan inte ett demo-ex någonstans. Känns som en riktigt dåligt marknadsförd lansering av Nintendo/Bergsala.
And the iceman cometh, Sander baby. The iceman fucking cometh.
  • 0
Om någon är intresserad säljer jag Super Street Fighter IV för 200kr
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Elliott:
Är jag tokig om jag köper ett 3DS endast för OoT?


Nej det är väl du inte, 3DS är en bra konsol och det kommer ju bara bättre och bättre spel till den (eller ja, det ska komma) så jag tror inte att du kommer ångra köpet.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Också sugen på ett 3ds nästan enbart för OoT, självklart Mario och Luigi's Mansion senare men spelar mest hemma..
  • 0
Vad spelar det för roll om du spelar hemma? Bara för det är en bärbar så måste man inte spela utanför hemmet, det är en annan konsol med andra funktioner och andra spel bara. Jag spelar i princip aldrig hemmifrån men jag älskar NDS iaf.

Många verkar säga att "jag behöver inte spela hemmifrån", men alla spel finns inte på alla konsoler så det är bara ett plus, aldrig ett minus.
May the ki be with you...
  • 0
Citerar daniel_1995:
Kanske vid Zeldas födelsedag men jag skulle inte satsa min njure på det


Zelda fyllde ju 25 år i Februari

Jag kommer också köra hemma för det mesta.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar Alex09:
Citerar matte_90 sluta oroa er om batteritiden nu för fan
Men laddningstiden är ändå lite väl lång. Ett vanligt DS tar typ 2 timmar.


Men det tog ungefär så många timmar att ladda upp mitt 3DS...
  • 0
Citerar Masked monk:
What?! Vad händer när man rullar efter ett hopp då? O.o

Man rullar inte alls utan bara springer vidare.
Gamer FL <3
  • 0
WTF? Det är ju retard. Om man hoppar från en hög höjd så ska man rulla för att inte skada sig. -.- Kommer kännas riktigt irriterande...
May the ki be with you...
  • 0
Hur fixar man anslutning kan man fixa det lätt med modem/dongel till en bärbar dator, eller är det som dom stora konsolerna wii/360/ps3 eller?

Tack för svar det uppskattas.
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Citerar Masked monk:
What?! Vad händer när man rullar efter ett hopp då? O.o

Man rullar inte alls utan bara springer vidare.


Jag har faktiskt sett rullanimationen ett fåtal gånger när jag spelat, däremot känns det som att den borde komma upp oftare...

Citerar NintendorRemote:
Hur fixar man anslutning kan man fixa det lätt med modem/dongel till en bärbar dator, eller är det som dom stora konsolerna wii/360/ps3 eller?

Tack för svar det uppskattas.


Om man ska ansluta till en router är det inte svårt alls, däremot vet jag inte hur det är med modem till bärbar dator. Jag skulle tippa på att modemet fungerar som en Access Point precis som routern gör. Däremot vågar jag inte svara på om 3DSen hittar modemet om man gör en automatisk sökning (som det finns möjlighet till i 3DSens nätverksinställningar). Hoppas det hjälpte dig en liten bit på vägen
Meningen med livet är att överleva. För man har ju bara en chans, eller?
  • 0
50_cent: Tack får försöka som du sade och läsa i bruksanvisningen. Tack.
  • 0
Ska först köpa GC-saker så ja kan köra Wind Waker sen lovar jag att övergå till 3ds med OOT och Kid Icarus.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!