Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka konsoler ska ni köpa nästa generation?


Wii och Playstation 3.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
PS4 på releasedagen såklart! Ingen tvekan!
Youtube: Tomas Varg - Gamer sedan 1985 - Gr-medlem sedan 2003
  • 0
Lol, epic bump.

Svårt att veta något om dem då dem inte ens är utannonserade.
Vi vet inte ens om det kommer en ny generation konsoler.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Klart det kommer. Är du trångsynt eller?
Youtube: Tomas Varg - Gamer sedan 1985 - Gr-medlem sedan 2003
  • 0
Citerar Thomas:
Klart det kommer. Är du trångsynt eller?

Ofc de kommer, men det finns ingen info, ingen nämnt nånting, inte ens fucking rykten.
Dra in i ide i 1 eller 2 år till.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Thomas:
PS4 på releasedagen såklart! Ingen tvekan!


Jaså, det är ingen tvekan alls? Tänk om den är sämst då? Vi vet ju ingenting än som sagt.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Jag lär åka dit på Nintendo, som vanligt.
Har jag älskat Mario, Metroid och Zelda i över 20 år lär ju inte det ändras till dess...

Jag älskar verkligen min PS3:a, så jag hoppas nästa generations konsoller möter liknande behov. Däremot låter jag det vara osagt om jag kommer köpa just Playstation, kanske nästa Xbox möter mina behov då inte 360 gjorde det.
  • 0
Eftersom det är så långt kvar så vet jag inte. Mycket kan ha ändrats till dess.
  • 0
Man köper väl allt man kan komma åt? Man vill ju inte gå miste om nått.
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
paltrude
Skönt att diskutera med vanligt folk
Youtube: Tomas Varg - Gamer sedan 1985 - Gr-medlem sedan 2003
  • 0
Citerar Thomas:
paltrude
Skönt att diskutera med vanligt folk


  • 0
Eftersom Nintendo med deras Wii visat att de är jävla idioter blir det väl Xbox "720" och PlayStation "4"; det bästa av två världar!
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Citerar Apollo:
Eftersom Nintendo med deras Wii visat att de är jävla idioter

Hur menar du nu? Är det idiotiskt att släppa underbara spel som Super Mario Galaxy, Super Mario Galaxy 2, Zelda: Twilight Princess, Metroid Prime 3/Trilogy, New Super Mario Bros. Wii, Punch-Out!!, Super Smash Bros. Brawl, Mario Kart Wii med flera...?

Det självklara konsolköpet för mig blir givetvis Nintendos uppföljare till Wii. Nintendos innovation och urcharmiga spel får bara inte missas. Sedan kommer de garanterat ha stort tredjepartsstöd efter succéerna Wii och DS.

Under generationens gång kommer dock antagligen alla konsoler tillslut stå i mitt hem. Precis vad som hänt denna generation.
  • 0
Man får ta det som kommer. Vi har ju absolut ingen aning hur fan de kommer att vara. Nintendo kommer väl troligen med nåt innovativt (igen) och de andra är lite mer traditionella.
  • 0
Det enda jag vet säkert är att ett stycke 3DS ska inhandlas. Resten är som sagt en aning tidigt att spekulera i.
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0
Kommer nog skaffa PS4 först, och sedan skaffa den nya Xboxen, Nintendos nya då? Om de fortsätter med rörelsekontroller(vilket de nog absolut kommer att göra) så nej tack.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Citerar Danne92e:
Är det idiotiskt att släppa underbara spel som Super Mario Galaxy, Super Mario Galaxy 2, Zelda: Twilight Princess, Metroid Prime 3/Trilogy, New Super Mario Bros. Wii, Punch-Out!!, Super Smash Bros. Brawl, Mario Kart Wii med flera...?


Sedan kommer en del tredjepartsgodingar också, Kirby, Mickey.
Vi får heller inte glömma Skyward Sword och Donkey Kong returns.

Jag lär dessutom köpa jubileumsmario.

PS3:an blev mitt komplement, jag lär inte köpa Xbox 360, speciellt inte då Mass Effect 2 kommer till PS3.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!