Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox One - Officiell tråd


Citerar Siegfried:
Fan vad sur jag blir. Kommer inte in på Titanfall

Samma här. "No servers found."
  • 0
gamestop i Tyskland har "bytt in 3 x360 eller ps3 spel och köp x1 för 239 Euro ca 2000 kr". om någon i Tyskland hade vägarna förbi
Gamertag: WirreXx
  • 0
Citerar ALLIED_GOONIE:
Citerar Siegfried:Fan vad sur jag blir. Kommer inte in på Titanfall
Samma här. "No servers found."


Tillfälliga problem med molnberäkningarna, även forza var drabbat
GT: sir erik89, högst gamerscore i Sverige på Xbox one
  • 0
Fått upp mitt Xbox One! Adda mig: ThaGurk
Äger för tillfället Ryse, Titanfall och Dead Rising 3
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Fick ett gäng Xbox live koder jag inte har någon nytta av.
2x 3 dagar
1x 14 dagar
1x 1 månad

Någon intresserad?
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
via mobil

@hebbe94:

Intresserad av 1 månad. Om inte den finns kvar 14 dagar
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
Citerar hebbe94:
Fick ett gäng Xbox live koder jag inte har någon nytta av.
2x 3 dagar
1x 14 dagar
1x 1 månad

Någon intresserad?


Du vet att du kan adda på dem till ditt nuvarande Guld va? Flyttar datumet är det "förr" gick ut med antalet dagar du lägger till.
  • 0
Kanske skaffar ett Xbox One på tisdag (sätter det som UK-maskin med ett Paypal kopplat till).
Funderar på att skaffa ett eller två spel till. Vilket ska jag välja mellan:
Dead Rising
Forza
Ryse (vet att storyn är nonsens, men jag vill recensera och se grafiken typ)

Titanfall har jag redan till PC.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Ni är oerhört hjälpsamma
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Nådde precis 18000GS. Skulle nog behöva achievement hunta mer nu för tiden.
  • 0
Sitter på bussen med ett Xbox One nu. Ska bli kul att testa när jag kommer hem.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Sitter på bussen med ett Xbox One nu. Ska bli kul att testa när jag kommer hem.


Gött, ge gärna en feedback på kontrollen sen någon gång. Testade en inne på media markt en kort stund och då kändes den inte alls bra
  • 0
Fick min Xbox One Titanfall Bundle idag från Amazon UK!

Riktigt nöjd hittills.

En fråga bara. Var vänder jag mig för att reklamera kontrollen?
Left Trigger är trasig (helt mosig att trycka ner, höger är felfri). Den går att använda, men man stör sig som tusan.

Kul att stöta på problem direkt..! Resten fungerar jättebra och jag älskar röstkommandona. Min favorit är "Xbox, Use a code"!

Adda gärna Danne89 på Xbox Live.

Edit:
Kontaktade Amazon som gav mig 15% på hela ordern tillbaka. Trevligt värre, ca £60.
Då gör jag så att jag köper en ny kontroll på webhallen imorgon medans jag väntar på att få den andra utbytt!
  • 0
Jag fattar inte varför Dead Rising 3 har en patch på fucking 12GB. Det är ju för fan löjligt.
Forza hade en stor också...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Subita:
Du vet att du kan adda på dem till ditt nuvarande Guld va? Flyttar datumet är det "förr" gick ut med antalet dagar du lägger till.


Jodå, visst vet jag det. Men samtidigt så köper jag alltid 12 månaders koder, så att få en månad längre och sen ändå köpa en tolv månaders kod känns lite olönt.
Då tycker jag det är roligare om någon annan får nytta av koderna

Citerar Humanisten:
Kanske skaffar ett Xbox One på tisdag (sätter det som UK-maskin med ett Paypal kopplat till).
Funderar på att skaffa ett eller två spel till. Vilket ska jag välja mellan:
Dead Rising
Forza
Ryse (vet att storyn är nonsens, men jag vill recensera och se grafiken typ)

Titanfall har jag redan till PC.


Sett att du redan fått hem ditt Xbox, kul!
Adda ThaGurk så lirar vi.
Har Dead Rising själv men inte testat än, Ryse har jag spelat igenom och tycker det är helt okaj.
Storyn är inget att jubla över, blir lite enformigt med alla QTE och fiender som ser lika dana ut.
Men bilden lyfter hela spelupplevelsen, det är så brutalt snyggt så det är en fröjd att spela igenom. Och bortsett från det visuella, så är det fortfarande kul och blev aldrig tråkigt under min genomspelning. Men jag kommer nog inte spela igenom igen.
Co op var också ganska kul ett par timmar, men när man kört genom alla banor så blir det lite enformigt. Inte värt 5-600kr men när det ligger runt 300 så köp!

Synd att du inte lirar Titanfall på One, blev positivt överraskad. Väldigt kul och balanserat.
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Titanfall är löjligt underhållande. Tror inte jag har haft så här kul med ett MP-spel sedan 2007 (CoD4). Underbart spel till en konsol som f.ö. blir bättre för varje dag.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Röstkommandon fungerar ganska bra även om Xboxet ibland kan ignorera mig lite.
Skype vägrar jag använda igen på den. Avinstallerade det snabbt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Någon som vet hur man laddar ner Xbox One Smartglass till Windows 8? Finns inte på vår store ännu, hur ändrar jag till UK?

Har redan fixat det i min telefon, men där var det enkelt...
  • 0
Hmm, kommer åt internet, men mitt Xbox säger att jag inte gör det. Navigerar butiken via Kinect medan hemskärmner frågar om jag vill troubleshoot ol uppkopplingen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Forza var ju inte så snyggt
Visst, de sänkte grafiken efter E3-demot men det är fortfarande inget speciellt direkt. Texturfiltreringen verkar inte vara något vidare.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Röstkommandon fungerar ganska bra även om Xboxet ibland kan ignorera mig lite.
Skype vägrar jag använda igen på den. Avinstallerade det snabbt.


Nästan lite för bra...
När flickvännen tröttnar på mitt spelande så hör man "Xbox turn off" och sen utbryter ett
skrik-drama - YES NO YES NO YES NO YES NO
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Citerar hebbe94:
Nästan lite för bra...
När flickvännen tröttnar på mitt spelande så hör man "Xbox turn off" och sen utbryter ett
skrik-drama - YES NO YES NO YES NO YES NO




Dock så sög Kinect totalt i Dead Rising 3...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Dock så sög Kinect totalt i Dead Rising 3...

Märkte det. Den förstod mig inte alls när jag skulle skrika "calm down" till en psykopat.

Det är nog capcoms fel och inte kinect.
  • 0
Bara för mig som xbox live ligger nere? spelar xbone och har den reggad i uk...
  • 0
Citerar silot:
Bara för mig som xbox live ligger nere? spelar xbone och har den reggad i uk...


Den berättar hur allt ligger till.

http://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status
i'll Be Back
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!