Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 4 - Officiell tråd


  • over
  • over
Citerar Lovgren87:
köpte en ps4 i Sydkorea som var av den nya revisionen 1105 istället för gamla 1005. någon som har koll på vad som är ändrat mer än mottagaren för Wifi? försökt googla men hittar inget. Tack på förhand

Enda skillnaden är att de bytt ut lite komponenter för att spara in pengar, och bytt wifi antennen precis som du skriver.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Kommer inte in på PSN, någon som har samma problem?
  • 0
Behöver speltips till PS4, äger enbart Fifa 15 vilket man efter ett tag tröttnar på. Har funderat på The Last of us men vet inte, gillar de flesta genres.
Forza Lazio!
  • 0
Impulse:

Jag tycker oftast inte att spel är så roliga längre. Jag har blivit gammal och gnällig. Men shadow of mordor är kul och det längtar jag tillbaka till när jag inte har hunnit spela på ett par dagar.
  • 0
Citerar zamorano16:
Jag tycker oftast inte att spel är så roliga längre. Jag har blivit gammal och gnällig. Men shadow of mordor är kul och det längtar jag tillbaka till när jag inte har hunnit spela på ett par dagar.


Är rätt jäkla gnällig själv faktiskt och framförallt kräsen när det kommer till spel. Tackar för tipset har inte hunnit "sätta" mig in (alltså läsa recensioner se gameplay m.m.) av det spelet.
Forza Lazio!
  • 0
The last of us är givet om du inte spelat det tidigare? Peggle 2 kan jag rekommendera också, billigt, simpelt men jävligt kul o absolut ingen stress med det spelet
  • 0
Ligger PSN nere för er också? Kom inte in först och höll på att få hjärtattack i tron om att jag hade hackats, gick sedan in på deras hemsida och såg att PSN är under underhåll. Lite mysko att inte säga till om det innan tycker jag.

Spelar på PS3, men det är ju sak samma.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar laban005:
The last of us är givet om du inte spelat det tidigare? Peggle 2 kan jag rekommendera också, billigt, simpelt men jävligt kul o absolut ingen stress med det spelet


Har inte spelat The last of us så det väl spelet som ligger bäst till, Peggle 2 köper man det via PSN eller?

Alltid lite störande med spelbristen vid nya konsol köp. Vill alltid ha två eller helst tre spel att spela samtidigt men som sagt svårt när det inte finns tillräckligt med utbud.
Forza Lazio!
  • 0
Vad skumt. Satte på min PS3 nu efter att PSN hade legat nere ett tag, loggar in och hela min vänlista är borta?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Ja peggle finns i ps store, släpptes den här veckan, kostar drygt 90 har jag för mig

Tillagt 2014-10-17 01:57:
Tomb raider o snart gta om du inte spelat dom heller. Valiant heart är ett annat nedladdningsbart tips
  • 0
Citerar laban005:
Ja peggle finns i ps store, släpptes den här veckan, kostar drygt 90 har jag för mig

Pussel va? Kanske precis ett sånt spel jag behöver.

<quote author="laban005">Tomb raider o snart gta om du inte spelat dom heller. Valiant heart är ett annat nedladdningsbart tips


Har nästan 100 procent på GTA V (skryt) och gillar inte Tomb Raider serien, valiant heart har jag aldrig hört talas om, loggar in och kollar. Tack så mycket för tipsen!
Forza Lazio!
  • 0
Impulse:

The last of us är ju såklart ett bra tips. Har dock inte spelat det ännu. Är rädd att bli besviken...;) Håller med dig om tomb Raider. Gillade inte det senaste alls...

Du verkar ha ungefär samma smak som jag så hittar du ngt du gillar får du gärna tipsa.
  • 0
Jag gillade counterspy också
  • 0
Citerar zamorano16:
Du verkar ha ungefär samma smak som jag så hittar du ngt du gillar får du gärna tipsa.


Kan jag absolut göra, köpte The Last of us till PS4 idag och kommer förmodligen att tillägna helgen till det.
Forza Lazio!
  • 0
Tänk om man kunde få uppleva the last of us för första gången igen :p
  • 0
Kan fö fortsätta rekommendera shadow of mordor. Har spelat fem timmar ungefär och det är fortf kul.
  • 0
Instämmer, Shadow of mordor är riktigt roligt. Lätt 9/10 för min del. Har redan lagt ner ca 40 timmar...
  • 0
Någon här som spelar Watch Dogs?
  • 0
Watch Dogs är ju fett tråkigt, blev så besviken
  • 0
Citerar Mapo06:
Watch Dogs är ju fett tråkigt, blev så besviken


Samma här faktiskt. Snacka om generiskt och mellanmjölkigt spel. Spelet har inget hjärta, alls. Förväntade mig i alla fall ett skönt open world-spel i stil med Assassins's Creed IV men Watch Dogs är inte ens underhållande.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Har problem med PS4 chat. Helt plötsligt så börjar det hacka och jag får ett error meddelande om min NAT. Det roliga är att min vän hör mig perfekt och jag hör vart tredje ord av honom. Jag har NAT 2, kör med router, och min vän har NAT 1, Det har fungerat perfekt tidigare och undrar om någon annan varit med om samma.

Har gått in i routern och öppnat portar men det gjorde ingen skillnad.
  • 0
Vilket är bästa sättet att göra om hårddisken blir full? Jag vill helst inte radera ngt spel...
  • 0
Citerar zamorano16:
Vilket är bästa sättet att göra om hårddisken blir full? Jag vill helst inte radera ngt spel...


Det är antingen radering eller uppgradering om gäller.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar zamorano16:
Vilket är bästa sättet att göra om hårddisken blir full? Jag vill helst inte radera ngt spel...


Radera de spel som du inte spelar så ofta, som du har på skiva. Alla sparfiler är kvar, så när du vill spela är det bara att sätta in skivan igen (om du har utrymme förstås).

Tillagt 2014-10-26 09:57:
Citerar zodihax:
Citerar Mapo06:Watch Dogs är ju fett tråkigt, blev så besviken

Samma här faktiskt. Snacka om generiskt och mellanmjölkigt spel. Spelet har inget hjärta, alls. Förväntade mig i alla fall ett skönt open world-spel i stil med Assassins's Creed IV men Watch Dogs är inte ens underhållande.


Instämmer. Otroligt enformigt spel. Jag hatar huvudpersonens röst. Så jäkla dålig röstskådis Ubisoft har valt. Enda anledningen till att jag köpte det i våras var att det var speltorka. Hade det kommit nu hade jag aldrig köpt det.
  • 0
Citerar Köttbulle_no1:
Instämmer. Otroligt enformigt spel. Jag hatar huvudpersonens röst. Så jäkla dålig röstskådis Ubisoft har valt. Enda anledningen till att jag köpte det i våras var att det var speltorka. Hade det kommit nu hade jag aldrig köpt det.


Hmm, reagerade faktiskt aldrig på att hans röstskådespel skulle varit dåligt, tycker däremot att storyn(speciellt dialog och karaktärer) var extremt intetsägande och "gjord efter mallen".
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!