Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 4 - Officiell tråd


Citerar Victor25:
Någon som har ett tips på ett bra spel till ps4 som är värt att köpa, har watch_dogs, fifa14, ac och cod.
Tacksam för svar!


inFAMOUS: Second Son var bra. Håller på att spela Killzone just nu, tycker kampanjen är lite frustrerande - men det är helt sjukt snyggt.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Är det någon mer som har problem med bilden under matcher i FIFA 14? bilden typ flickrar till och försvinner med jämna mellanrum. läste någonstans att det va nåt fel på Sonys senaste systemupdate.
  • 0
Köpte en ps4 förra veckan och letar efter nya vänner här att spela med., har Battlefield 4 och premium till det, jag heter TheRippah64 på psn.
  • 0
Letar efter folk att spela med, har Watch Dogs för tillfället. Planerar att köpa mer spel inom kort!

PSN: RepLicA_34
  • 0
Råkade få en Beta-nyckel för BF: Hardline till Ps4 via mail men hade lyckats få det redan på annat vis. Vill någon ha den? Skicka ett PM.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Nu är den borta.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
tack än en gång
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0
Wow... Varit skittaggad på att få spela Destiny hela dagen, och när kvällen rullar fram så kan jag inte logga in på PSN. Testar om det är internetproblem. Det är det inte... Gör istället ett internettest som visar att det problemet dyker upp när man ska signa in till PSN. Någon som vet vad man kan göra? Internet funkar hur bra som helst men problemet är alltså att logga in på PSN.

Briljant tajming.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Köpte worms battlegrounds till ps4 för några dagar sedan och förstår mig inte på varför jag och min bror inte kan vara med i samma online lobby då vi spelar på samma ps4. Det står något i stil med att det kontot som inte startar game lobbyn inte är huvudkontot och kan därför inte joina online lobbyn. Någon som skulle kunna hjälpa mig? Samma sak när vi ska köra i vår klan. Kanske en dålig förklaring men hoppas ni förstår.

Vore väldigt tacksam om någon vet hur man ska göra.
  • 0
Köper nog mitt nästa månad och om jag inte köper ett Vita också så är jag klar med konsolköp denna generation då.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Någon som har någon erfarenhet av att ha laddat ner och köpt BF4 digtalt ? Hur fort gick det ? Går det ladda ner resterande efter de första 6GB+ som man först tankar ner ?
  • 0
Citerar jabbeboy:
Någon som har någon erfarenhet av att ha laddat ner och köpt BF4 digtalt ? Hur fort gick det ? Går det ladda ner resterande efter de första 6GB+ som man först tankar ner ?


Det var inga problem för min del. Tycker personligen uppkopplingen är bättre än ps3, som ibland är riktigt seg vid nedladdning av stora spel...

Jag tror inte det går att välja att ladda ner delar av spelet? Förstår inte riktigt den frågan.
  • 0
Fler som har problem att köpa spel ifrån PSN efter uppdateringen igår??
Har försökt köpa Valiant Hearts: The Great War och några till sedan igårkväll och nu på morgonen.
Får bara ett felmeddelande som säger att "ett fel inträffade när min beställning bearbetades. Transaktionen har inte genomförts, försök igen senare".
  • 0
Jag lyckades köpa Another World nu och Valiant Hearts igår kväll utan större problem.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag lyckades köpa Another World nu och Valiant Hearts igår kväll utan större problem.


Jag förstår ingenting, folk verkar kunna köpa som vanligt
  • 0
Komiskt.. det enda som finns till konsolen är en massa halvdana spel och indie-titlar. Att skaffa ps4 så tidigt var ett stort misstag.
Holy stuff! It talked! Wow-cow-chow!
  • 0
Citerar lillekjell:
Komiskt.. det enda som finns till konsolen är en massa halvdana spel och indie-titlar. Att skaffa ps4 så tidigt var ett stort misstag.


Jag är nöjd.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag är nöjd.


Det tycker jag är mer än bra! Men tyvärr hade jag väntat mig fler titlar. Speciellt missnöjd är jag då en av de titlar som var primär anledning till att jag skaffade ps4 såpass tidigt, flyttades fram 6 månader.
Holy stuff! It talked! Wow-cow-chow!
  • 0
Citerar Alexis:
Wow... Varit skittaggad på att få spela Destiny hela dagen, och när kvällen rullar fram så kan jag inte logga in på PSN. Testar om det är internetproblem. Det är det inte... Gör istället ett internettest som visar att det problemet dyker upp när man ska signa in till PSN. Någon som vet vad man kan göra? Internet funkar hur bra som helst men problemet är alltså att logga in på PSN.

Briljant tajming.


Har exakt samma problem. Kom in hit för att fråga om nån har samma problem. Någon som vet vad lösningen är?
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Beställer mitt ps4 i morgon men jag måste erkänna att det inte finns överdrivet mycket spel just nu. Beställer en bundle med Wolfenstein(tyckte om spelet som släpptes till förra generationen), sen blir det Metal Gear Solid Ground Zero, vilket jag inte hade köpt om det inte vore att jag älskar serien annars är det inte mycket som lockar med det spelet.

Sen är det ett bra pris Killzone, men jag är inte så mycket för vare sig serien eller genren. Är det ändå värt att köpa det?

Känner att det vore tråkigt med bara Wolfenstein då Metal Gear är rätt tunt som jag fattat det. Jag vill ha ett tredje spel men det som är intressantast är Killzone som jag ändå inte är så jätteintresserad av ändå.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Beställer mitt ps4 i morgon men jag måste erkänna att det inte finns överdrivet mycket spel just nu. Beställer en bundle med Wolfenstein(tyckte om spelet som släpptes till förra generationen), sen blir det Metal Gear Solid Ground Zero, vilket jag inte hade köpt om det inte vore att jag älskar serien annars är det inte mycket som lockar med det spelet.

Sen är det ett bra pris Killzone, men jag är inte så mycket för vare sig serien eller genren. Är det ändå värt att köpa det?

Känner att det vore tråkigt med bara Wolfenstein då Metal Gear är rätt tunt som jag fattat det. Jag vill ha ett tredje spel men det som är intressantast är Killzone som jag ändå inte är så jätteintresserad av ändå.


Vad är du ute efter för typ av spel? Någon genre du är sugen på?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Vad är du ute efter för typ av spel? Någon genre du är sugen på?


Tycker jag har koll på vad som finns och Wolfenstein är det enda som jag är riktigt sugen på som finns just nu. Infamous ser intressant ut men kostar mer än Killzone, känner att jag inte vill bränna alla pengar på en gång så snålheten är en faktor här. Så frågan är om man ska lägga pengarna på Killzone och se vad Sony kan göra med sin konsol eller lägga pengarna på annat.

Skulle också kunna skippa Metal Gear, känns faktiskt inte värt att lägga de pengarna på en prolog.

Men i höst då jävlar händer det grejer.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Men i höst då jävlar händer det grejer.


Jag skulle vänta och skaffa en bättre bundle. De spel som finns på marknaden idag är fruktansvärt mediokra och knappast "nextgen".
Holy stuff! It talked! Wow-cow-chow!
  • 0
via mobil

Både killzone och infamous är bra spel och riktigt snygga. Så vettefan va lillekjell snackar om. Men alla har ju olika smak.
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
Citerar WesCan:
Både killzone och infamous är bra spel


Well, killzone är nästan ett bra spel...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!