Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 4 - Officiell tråd


Någon som vet om Logitech G27 är kompatibel med PS4an? Tänkte införskaffa NFS Rivals och vill gärna kunna spela med min racingkringla.

Edit: Jag äger inte PS4an så kan inte prova själv.
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Citerar free_mountain:
Någon som vet om Logitech G27 är kompatibel med PS4an? Tänkte införskaffa NFS Rivals och vill gärna kunna spela med min racingkringla.

Edit: Jag äger inte PS4an så kan inte prova själv.


http://lmgtfy.com/?q=Logitech+G27+on+Playstation+4
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Köpte lego marvel heroes idag samt ac black flag. Får hoppas dom är så bra som folk säger
  • 0
Spelar killzone shadowfall. Någon som lirar det online?
  • 0
Citerar hockey_robban_:
http://lmgtfy.com/?q=Logitech+G27+on+Playstation+4


Lustigkurre! Anledningen till att jag frågade här, var för att jag inte hittade något vettigt svar on the Googles.
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Köpte PS4 från usa för 2800 kr min brorsa hämtar med sig imorgon. är det nånting som jag borde oroa? kommer den funka i hemma i sverige?
  • 0
Det blev inget PS4 av tomten (den jäveln! ). Fick dock pengar som nästan räcker till ett, funderar på att skicka efter det här.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Varför är https://www.spelbutiken.se/catalog/product/86980-metal-gear-solid
-ground-zeroes så billigt må tro? Har jag missat något?


Ground Zeroes är inte ett fullstort spel utan snarare en mellanstor prequel till MGSV: The Phantom Pain, därav priset
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Ground Zeroes är inte ett fullstort spel utan snarare en mellanstor prequel till MGSV: The Phantom Pain, därav priset


Ahh! Blandade ihop det med Phantom Pain

Tillagt 2013-12-25 17:15:
Någon som har provat på Fifa 14 demot? Hur mycket innehåll får man "prova på"? Ska skicka efter PS4 + Killzone senare ikväll, och nu står jag i valet mellan att köpa Fifa 14 eller boka Thief.
Thief är ju garanterat roligare, men det släpps inte fören om 2 månader. Måste ju ha något att göra tills dess

Tillagt 2013-12-25 17:33:
Ännu en fråga.. angående detta "uppgraderings" erbjudande. Om jag köper ett digitalt spel på PSN (Injustice, eftersom det är på rea för tillfället!), kan jag uppgradera det till PS4 versionen eller gäller det bara om jag har skivan också?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Är PSN nere för någon annan än mig ?
  • 0
Citerar Pillnor:
Är PSN nere för någon annan än mig ?


Kommer heller inte in:/
XBL: Trasig mygga
  • 0
Vafan.. Skickar inte zavvi PS4 till Sverige?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Vafan.. Skickar inte zavvi PS4 till Sverige?
jag har handlat där i flera år aldrig haft problem att få hem grejer.
"I've made a huge mistake
  • 0
Citerar Marik:
jag har handlat där i flera år aldrig haft problem att få hem grejer.


Står när jag skriver in min adress att de inte kan skicka denna PS4 Killzone bundle till mig. Dock så kan de skicka en annan bundle som finns, som kostar ungefär £120 mer..

Tillagt 2013-12-26 14:20:
Påtal om att importera ett PS4. Då kommer jag behöva någon strömadapter, eller hur? En sådan här här bör väl fungera?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Kanske inte riktigt PS4-material men;
Bestämde mig precis för att köpa både Ellie- och Joel-edition, the Last of Us.

Finns det någon som känner till ett ställe som säljer spelen för under 1600 kr, nytt? Vill helst slippa betala 1600 kr/st på gameshop.se. Men kommer att göra det ifall jag inte hittar något bättre. Någon som kan hjälpa? = )
The fuzz is here!
  • 0
Köpte en röd dual shock 4 idag. Rätt så fin faktiskt
  • 0
Citerar gameplayer:
Kanske inte riktigt PS4-material men;
Bestämde mig precis för att köpa både Ellie- och Joel-edition, the Last of Us.

Finns det någon som känner till ett ställe som säljer spelen för under 1600 kr, nytt? Vill helst slippa betala 1600 kr/st på gameshop.se. Men kommer att göra det ifall jag inte hittar något bättre. Någon som kan hjälpa? = )


http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00CEVM6UK/ref=mp_s_a_1_3
?qid=1388086074&sr=8-3&pi=AC_SX110_SY165
"I've made a huge mistake
  • 0
Citerar Österberg:
Köpte en röd dual shock 4 idag. Rätt så fin faktiskt


Jag vill ha en guldig...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Marik:
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00CEVM6UK/ref=mp_s_a_1_3
?qid=1388086074&sr=8-3&pi=AC_SX110_SY165


Är den brittiska och svenska utgåvan olika, förutom texten på baksidan? Vet du möjligtvis det? = )

Tillagt 2013-12-26 21:19:
Jag känner mig helt vilse. Den Joel och Ellie-Edition som säljs på UK-versionen av Amazon, är det begagnat eller nytt? Det säljs som nytt men ändå finns det lite olika saker som indikerar att det är begagnat så som "Sold by snowmansales and Fulfilled by Amazon." precis under "stock".

Är detta begagnat eller helt nytt?
The fuzz is here!
  • 0
Bah psn strular. Kan inte se friends eller trophys just nu :/
  • 0
Undrar om någon kan använda röst chatten på PS4? För mig fungerar ingenting, ingame, fest chatt eller spela in meddelanden. Sen så måste jag fixa med headset sladden varje gång annars känner inte konsolen av micken. Så kan vara fel på mitt headset eller handkontroll så därför jag frågar.
Never give up, never surrender.
  • 0
Citerar gameplayer:
Citerar Marik:http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00CEVM6UK/ref=mp_s_
a_1_3
?qid=1388086074&sr=8-3&pi=AC_SX110_SY165

Är den brittiska och svenska utgåvan olika, förutom texten på baksidan? Vet du möjligtvis det? = )

Tillagt 2013-12-26 21:19:
Jag känner mig helt vilse. Den Joel och Ellie-Edition som säljs på UK-versionen av Amazon, är det begagnat eller nytt? Det säljs som nytt men ändå finns det lite olika saker som indikerar att det är begagnat så som "Sold by snowmansales and Fulfilled by Amazon." precis under "stock".

Är detta begagnat eller helt nytt?


Är samma EU utgåva då det är PEGI, sen kanske att manualen och sånt inte står på svenska brukar vara enda skillnaden.
  • 0
Är psn segt eller är det EA som segar, loggar in mig segt och inte alls ibland när jag spelar FIFA.

På ps4
i'll Be Back
  • 0
Citerar felixen:
Är psn segt eller är det EA som segar, loggar in mig segt och inte alls ibland när jag spelar FIFA.

På ps4


Alla är tydligen sega just nu. Xbox, Ps och Nintendo verkar ha krångel.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!