Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 4 - Officiell tråd


Citerar felixen:
Är psn nere?


nej har kört killzone online.
  • 0
Hmm, jag antar att min polare som fått ett nytt Ps4 måste kontakta Sony för att hans gamla, som han inte längre har, inte ska vara huvudmaskinen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Fenjima:
Men finns den så man kan köpa den NU?!

Ah, det ser nog lite dystert ut, slut på alla affärer enligt prisjakt!

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2018704
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Funtar på knack,bf4,marvel, eller nfs rivals vad tror ni?
i'll Be Back
  • 0
Citerar felixen:
Funtar på knack,bf4,marvel, eller nfs rivals vad tror ni?

Satsa på BF4 eller Marvels tycker jag
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
  • Andy
  • Andy
Media Markt här i stan ringde mig nyligen och sa att mitt bokade exemplar hade inkommit. Kan inte jobbdagen gå lite snabbare?
  • 0
Systemuppdatering 1.52 finns ute till PS4 nu och måste för övrigt tankas ner om man vill kunna vara online på konsolen. Men vad är det som fixats till via den uppdateringen?
  • 0
System Stability är typ det Sony sagt än så länge.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Elgiganten kommer att börja sälja Playstation 4+Killzone: Shadow Fall bundle på fredag, de ska ha fått in några till varje butik! Tänkte först att jag skulle försöka ta mig ner till elgiganten, men jag kom fram till att jag hintar om det till mina föräldrar, samtidigt nämna att det närmar sig jul också

https://www.facebook.com/Elgiganten/posts/608546829217301
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Tycker det är lite snålt på PSN, man borde väl få spela lite demos på de spelen som finns..
XBL: Trasig mygga
  • 0
Håller med, borde vara som på xbl, demos på alla indiespel åtminsone
  • 0
Acer

Det är inte direkt Sony som bestämmer om spel ska ha demos eller inte. Bara deras egna i så fall eller om de tvingar på regler som Xbox Live gjorde för Arcade.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Hoppas att nästa månads PS+ har Outlast, men tror de kommer i februari. Sjukt bra spel, ska bli riktigt kul och se samt höra när mina vänner lirar de, haha
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
För de som vill lira lite FIFA och Battlefield, finns Masflars nu på PSN. Adda mig gärna
  • 0
Fått CoD: Ghosts idag. Ska lira lite multiplayer ikväll.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Söker vettigt folk att spela BF4 med, PTFO & inga kids.

PSN : adde_h
PSN: adde_h
  • 0
Mitt BF4 låser sig i menyn. För er med? Kom efter uppdateringen
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Mitt BF4 låser sig i menyn. För er med? Kom efter uppdateringen


Efter senaste uppdateringen på PS3 så fryser det väldigt ofta i single player för mig
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Mitt BF4 låser sig i menyn. För er med? Kom efter uppdateringen


Lustigt. Mitt funkar. Provat att radera installationfilen och installera om det?
Hard work has a future payoff. Laziness pays off now.
  • 0
Min bf4 fungerar bra... Men jag tycker att spelet är sjuukt obalanserat och förstört jämfört med bf3
  • 0
Citerar FilleFisk:
För de som vill lira lite FIFA och Battlefield, finns Masflars nu på PSN. Adda mig gärna


Addat dig

Några som lirar Fifa och Killzone? Adda gärna mig, Trasig-mygga

Känns som man är forever alone, när man hade en jäkla massa "vänner" på Xbox live haha
XBL: Trasig mygga
  • 0
Förresten, om man väljer att ha sitt verkliga namn på psn... ser Alla det i spel då eller bara ens vänner?
  • 0
Citerar xbenjiboyx:
Förresten, om man väljer att ha sitt verkliga namn på psn... ser Alla det i spel då eller bara ens vänner?


En vän måste skicka en namnförfrågan/Name Request för att få se ditt namn.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • Räv
  • Räv
Kan Gamestop tänkas ta emot ett begagnat PS4 Player Edition, tro? Jag har ledsnat helt på PS4 och vill hellre ha ett Wii U.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Kan Gamestop tänkas ta emot ett begagnat PS4 Player Edition, tro? Jag har ledsnat helt på PS4 och vill hellre ha ett Wii U.


Du kommer bara tröttna på den också, som med allt annat
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!