Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

League of Legends


Citerar ICApåse:
Tror han mest anmärkte på ordet (??) "countera".

Då det heter Counter, eller Kontra på svenska.


Tufft att vara ord-nazi. Svårt att förstå.
  • 0
  • inaz
  • inaz
Citerar Tano48:
gillar flash


Flash är ett måste oavsätt champion, i allafall i SR.
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Citerar JohnnyK:
Citerar ICApåse:
Tror han mest anmärkte på ordet (??) "countera".

Då det heter Counter, eller Kontra på svenska.


Tufft att vara ord-nazi. Svårt att förstå.


Jag är ingen "ord-nazi". Så tuff kan du i sådana fall vara själv. Om du läser vad jag skrev, så förklarade jag att Tano48 förmodligen frågade vad "countera" var för något eftersom han helt enkelt inte kopplade vad du menade. Så det var mer en förklaring av hur HAN uppfattade det hela, än att jag rättade.

En annan möjlighet är ju att han spelade dum. Vad vet jag.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Strunta i JohnnyK han gillar att provocera folk
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar inaz:
Citerar Tano48:gillar flash

Flash är ett måste oavsätt champion, i allafall i SR.


Nja, inte ett måste på alla champions även om det stämmer på de flesta, exv Singed då som enligt mig fungerar otroligt mycket bättre med ghost/Teleport (solotop då ofc).

Sen föredrar jag i sig ghost på soraka än flash vilket brukar irritera vissa personer ^^
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
  • inaz
  • inaz
Citerar Axelorio:
Nja, inte ett måste på alla champions även om det stämmer på de flesta, exv Singed då som enligt mig fungerar otroligt mycket bättre med ghost/Teleport (solotop då ofc).


Okej, inte alla men iallafall 90-95% av dom.
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Jag gillar att Cassiopeia är Free to Play. Så roligt att äga folk som testar henne första gången.
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Jag gillar att Cassiopeia är Free to Play. Så roligt att äga folk när jag testar henne.
  • 0
Citerar Iqaros:
Jag gillar att Cassiopeia är Free to Play. Så roligt att äga folk när jag testar henne.


Yeah buddy!


Jag har förövrigt börjat köra lite ranked denna seasonen. Oh gawd, people are worse than the last season for sure... Ligger på 1315 efter tre flawless games som Vayne. Duo-que for the frickin' win säger jag bara.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Jag verkligen älskar när tanks inte tankar.
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Citerar folixan:
Jag verkligen älskar när tanks inte tankar.


Like a Boss!
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar folixan:
Jag verkligen älskar när tanks inte tankar.


Tankers gonna tank.

Fast tanks som trollar är bäst ju *fuckyeahSinged*
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Citerar Lundapojken:
Tankers gonna tank.

Fast tanks som trollar är bäst ju *fuckyeahSinged*


Galet roligt när folk försöker jaga en singed bara för att märka att dem dör. xD
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Dom borde seriöst nerfa Brand. Han är väll den ända championen som alldrig blivit nerfad. När man är i lane mot honom så måste man fan köpa boots i början annars är man fucked.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Williamo:
Dom borde seriöst nerfa Brand. Han är väll den ända championen som alldrig blivit nerfad.


Han blev nerfad i Riven patchen
PSN: X-rayZero , SSBB FC: 3180-4729-5887
  • 0
Citerar Williamo:
Dom borde seriöst nerfa Brand. Han är väll den ända championen som alldrig blivit nerfad. När man är i lane mot honom så måste man fan köpa boots i början annars är man fucked.

Tycker att han är balanserad. Hans skada faller av i mid- och lategame trots allt.
  • 0
Citerar Iqaros:
Citerar Williamo:
Dom borde seriöst nerfa Brand. Han är väll den ända championen som alldrig blivit nerfad. När man är i lane mot honom så måste man fan köpa boots i början annars är man fucked.

Tycker att han är balanserad. Hans skada faller av i mid- och lategame trots allt.


Håller med dig. Om man inte får en bra farm de första 20 min så är han ganska svår att göra något vettigt med. Dock är det sällan man inte får farm med Brand... Om man möter morgana i mid kan det bli jobbigt, då hennes spell shield sabbar allt.
  • 0
Spelar typ ingen roll vem man spelar med om man möter Morgana. Hon är ju utnämnd queen bitch av en anledning.
Krax.
  • 0
Ashe
Infinity Edge
Bloodthirster
Phantom Dancer
Black Cleaver
Bloodthirster

Slakt
Fuck Yeah.
  • 0
Jag är nere djupt i elo-hell som det kallas just nu, och det känns förbannat jobbigt att ta sig upp faktiskt. Ingen som har lust att dou-quea så att man iallafall har någon vettig att spela med, och inte massor med nötter?
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Citerar Dudibay:
Spelar typ ingen roll vem man spelar med om man möter Morgana. Hon är ju utnämnd queen bitch av en anledning.


Eller så dodgar man skill-shots.
  • 0
Citerar fookUnb:
Ashe
Infinity Edge
Bloodthirster
Phantom Dancer
Black Cleaver
Bloodthirster

Slakt


fast det funkar jue på alla AD carrys, inte bara ashe
  • 0
Citerar fookUnb:
Ashe
Infinity Edge
Bloodthirster
Phantom Dancer
Black Cleaver
Bloodthirster

Slakt


Lägg till en frozen mallet vettja.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Citerar JORGIL:
Lägg till en frozen mallet vettja.

varför? hon har ju redan slow på sina pilar. då känns ju berzerker greaves eller en till phantomdancer mera värt.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Zudd
"Infinity Edge
Bloodthirster
Phantom Dancer
Black Cleaver
Bloodthirster"



Dual PD > dual BD imo

Beror mkt på fiendelaget iofs, hah.
Zudd, Zukk, Zudd
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!