Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

League of Legends


Riktigt bra turnering de där. Väldigt roligt att Europa visar sig vara så starka med. Räknar GG som Europa

Tillagt 2013-01-20 20:37:
Citerar Iqaros:
Det sa jag väl inget annat om?


Nope men du antydde att andra tycker något annat? Och det stämmer väl. Han är en hyfsat komplicerad gubbe med hög skillcap och ganska hög nivå att lyckas med.

Sejuani btw <3
  • 0
Citerar Nizyo:
Nope men du antydde att andra tycker något annat?

Nej, skrev ju bara att det förekommer mycket nidbilder där han är med. Är ju bara att göra en google-sökning på "league of draven".
  • 0
Citerar Wrench:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XdN
67NuhMW4#t=158s

Rätt så nice.


Nu har jag inte sett hela gamet och är rent allmänt emot att folk drar en backdoor men det där måste nog ändå vara en av de snyggaste jag sett.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Hade han inte gjort det hade SK förmodligen vunnit. '^'
  • 0
Citerar Iqaros:
Nej, skrev ju bara att det förekommer mycket nidbilder där han är med. Är ju bara att göra en google-sökning på "league of draven".



Det är ju ett skämt. En av hans repliker är väl "League of Draven" eller?
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
Det är ju ett skämt. En av hans repliker är väl "League of Draven" eller?

Japp, det är det.

Tillagt 2013-01-21 14:15:
Har fått dodga två rankade matcher idag på grund av trollerier... trist att man ska behöva vänta en timme för att få köra igen på grund av idioter.
  • 0
Känner mig förudmjukad efter aram-gamesen igår kväll >:
We are Ebonheart. We are as one. And by this, our victory is assured.
  • 0
Har lirat lite mer rankat nu och fått lite tur när det gäller lagmedlemmar... så ligger just nu på 5 vinster och 3 förluster och en ELO på 1399! Helt godkänt, än så länge.
  • 0
Citerar EXECUTEMYRABBiT:
Känner mig förudmjukad efter aram-gamesen igår kväll >:


Du tog emot alla spjuten med ansiktet.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Kazeus:
Du tog emot alla spjuten med ansiktet.


haha, jo jag kände också det, vet inte riktigt vad som hände där, skyller på min sömnbrist antar jag
We are Ebonheart. We are as one. And by this, our victory is assured.
  • 0
Körde nyss en rankad match som Nocturne i djungeln. Började skitdåligt med att deras djunglare (Master Yi) får två snabba kills på bot och midlane. Sedan när jag håller midlane åt Fizz så kommer plötsligt Blitzcrank och hookar mig från ingenstans och de tar död på mig. Med detta så har Yi 3 kills och jag har 0 kills och en death, vilket gör att när Yi plötsligt invaderar min djungel så är jag chanslös. Efter en stund så vänder dock hela och Fizz får plötsligt ett par kills, och våran Katarina på toppen har lyckats hålla sig förhållandevis bra i matchen. Ett par ganks i buskarna senare och våran Varus har också börjat få en hel del kills. Vi vinner till slut matchen med 47/39 i kills och Katarina fick en pentakill.

Det var en rolig match, och även om jag började dåligt (ca 0/5/2) så lyckades jag ändå göra nytta i mitten och slutet av matchen som tank (6/10/22)....
  • 0
Citerar Iqaros:
Katarina på toppen


Voyboy era
  • 0
Citerar Nizyo:
Voyboy era

I det här fallet handlade det mer om att två låste in sig för mitt-position... Och eftersom det var en Mordekaiser på toppen och Evelynn i mitten så valde Katarina att gå topp. Hon byggde för övrigt tank i början med en Warmogs...
  • 0
Citerar Iqaros:
Hon byggde för övrigt tank i början med en Warmogs...


Det förvånar inte mig Ny meta. Däför Elise bara blir mer och mer gudomlig. Kul när någon går tillbaks och köper ett giants belt. GG Elise Q ^^
  • 0
Vad är det som gör Elise bra numera? Inte att jag inte håller med, utan att jag har inte så stor koll på henne eller vilka champs som är bra på topp-nivå.

Vet mest att Talon/Riven spammas i Normals, och att alla vill köpa en Black Cleaver nu.

Känns som att den nya sättet att lira borde passa Mundo dunderbra.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Vad är det som gör Elise bra numera?


En av hennes attacker gör skada utifrån ditt HP i %.
Hennes harass är extremt svår att uthärda och att hon tradear bra mot Top-champsen, tycker jag iaf
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Vet fortfarande inte vad jag tycker om S3... Gillar vissa saker, men tycker inte om hur man ändrat så pass så att armor är värdelöst numera...Finner inte saker som Thornmail som en bra konter längre till jobbiga autoattackare exempelvis och bursten på vissa champs är ju sjuk...
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
På vilket sätt är armor värdelöst?
  • 0
Citerar Kanutus:
Hennes harass är extremt svår att uthärda och att hon tradear bra mot Top-champsen, tycker jag iaf


Tradear gudomligt. Q harass är grym. Sätter man en E stun så hinner man lägga Q och skicka ut en W för att sedan gå in i spiderform och köra Q-W för att sedan avsluta bytet med E som gap closer. Sjukt bra och rolig gubbe!

Ganska roligt, tänkte på ett scenario när jag cyklade hem från gymmet förra veckan (fråga mig inte varför). Tänkte att jag va Elise top och blev jagad mot motståndarnas golems. Tänkte hur nice det skulle vara att bli det och dra sig mot röd buff via golems och hoppa upp med E och släppa ner sig vid golems. Exakt det hände och det kändes riktigt bra. Fett nice att lura dom så
  • 0
Citerar The LOL object:
Thornmail


Har alltid tyckt att Thornmail är total värdelös, jag kan verkligen inte se skillnaden den gör, kanske skulle ta och leta upp en video på Youtube som visar skillnaden med och utan Thornmail.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Iqaros:
På vilket sätt är armor värdelöst?


Antar att han syftade på att man i stort sett nästan kan ta ner motståndarens armor till 0 med hjälp av en black cleaver och kanske en last whisper
We are Ebonheart. We are as one. And by this, our victory is assured.
  • 0
Skit i att det är en Singed guide, scrolla ner under alla Singed tips and tricks, "Item Stats Analysis". Väldigt bra info om armor och hp som countrar BC/LW.

http://www.lolking.net/guides/38109
  • 0
Citerar Iqaros:
På vilket sätt är armor värdelöst?


Tycker inte man märker av det då saker som Pantheon eller Talon kommer där med sina Black Cleavers/Last Whispers... Warmog rush på typ varje champ numera... Vilket känns tråkigt.

Tillagt 2013-01-24 20:25:
Citerar Kanutus:
Citerar The LOL object:Thornmail

Har alltid tyckt att Thornmail är total värdelös, jag kan verkligen inte se skillnaden den gör, kanske skulle ta och leta upp en video på Youtube som visar skillnaden med och utan Thornmail.
'

Lyckats döda ett en del idioter (Yi, Tryndamere, Ashe) med hjälp av den.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!