Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

League of Legends


Citerar Nizyo:
Precis. Finns en del riktigt roliga support items nu. Jag tycker allt är nice. Skönt med förändring och nya sätt att bygga champs på.

Befinner mig i Edinburgh sedan september och har inte hunnit testa de nya förändringarna (eller champions för den delen), ser fram emot att få spela igen vid jul. Jag tycker att de flesta förändringarna verkar vara till det bättre i alla fall!
  • 0
Spekar på EUNE men funderar på att byta till EUW. Men vet inte om det är värt det. Är det mer engelskspråkiga spelare och trevligare spelare på EUW?

En annan liten fråga... Om ens namn är upptaget när man byter server, får man då välja ett nytt?

Om ja - funkar det att jag skapar ett smurfkonto med mitt nuvarande namn, för att göra det "upptaget" och på så vis få byta namn gratis? (A)
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Citerar ICApåse:
En annan liten fråga... Om ens namn är upptaget när man byter server, får man då välja ett nytt?


Ja.

Citerar ICApåse:
Om ja - funkar det att jag skapar ett smurfkonto med mitt nuvarande namn, för att göra det "upptaget" och på så vis få byta namn gratis? (A)


Ingen aning. Men trolligtvis ja, namnet är ju taget vare sig du har spelat 0 games eller 1000.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Kazeus:
HoG tillbaka?


Nej tant, Neeeej. Läs om läs rätt.

"Confirmed by Xypherous that this item is NOT returning."
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
De nya skinsen som kommer i länken ovan, de champsen har redan så många så det räcker och blir över...
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Alexis:
Citerar Kazeus:HoG tillbaka?

Nej tant, Neeeej. Läs om läs rätt.

"Confirmed by Xypherous that this item is NOT returning."


Uppdaterat sedan jag länkade, stod att den var i filerna, men att inget var bekräftat än.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar ICApåse:
Spekar på EUNE men funderar på att byta till EUW. Men vet inte om det är värt det. Är det mer engelskspråkiga spelare och trevligare spelare på EUW?


Mer eller mindre fritt från polacker, ryssar och sånt där. De flesta pratar engelska. Trevligare, bitch please. Tillåt mig att skratta! LoL comminutyn (in-game) är en lost cause. Alltid är det någon som gnäller eller trakasserar någon medspelare. Men så är det, bättre att lära sig hantera det och bli immun.
  • 0
Citerar Nizyo:
Alltid är det någon som gnäller eller trakasserar någon medspelare. Men så är det, bättre att lära sig hantera det och bli immun.


Igår blev jag supertrakasserad bara för att jag pingade i början. De sa att jag skulle sluta spela och dö istället och de ville reporta mig. :>
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Snowy Day Ziggs ser nice ut!
Och de nya champen (inte Nami, utan hon Vi) verkar tråkig...
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Börjar tröttna på LoL pga alla douchebags det finns. Hade ett RIKTIGT JÄVLA ASKASST game med Diana nu. Blev krossad mid av Katarina och då var genast lagets Vayne på mig, som lyckats få ett par kills. Jag hatar när folk tror att de är professionella bara för att de lyckas carrie:a laget. Och jag vet att jag inte ska ta det seriöst, men faaaan vad sur jag blir när folk inte kan acceptera någons misstag. Nästan så jag har lust att skicka Almqvist efter dem med ett järnrör.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Nästan så jag har lust att skicka Almqvist efter dem med ett järnrör.


HAHA Det där gjorde min morgon!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar ICApåse:
Spekar på EUNE men funderar på att byta till EUW. Men vet inte om det är värt det. Är det mer engelskspråkiga spelare och trevligare spelare på EUW?


Folk pratar mer engelska på EUW.
Dock är de helt besatt av META.
För kung och fosterland!
  • 0
Riot måste glömt att göra Black Cleavers passive unique. Ser Talon döda tanks på en combo.
  • 0
Citerar Frasse6:
Riot måste glömt att göra Black Cleavers passive unique. Ser Talon döda tanks på en combo.


Det är åtgärdat i nästa patch. Iaf på PBE atm. Black Cleaver, Last Whisper, Black Cleaver .. vadsom efter det på Talon och många andra gubbar. Abuse it while you can
  • 0
Citerar Nizyo:
Abuse it while you can


Åh det gör jag!

2-3 cleavers på Riven, Talon och Zed varje runda. Helt vansinnigt att de inte räknade med att cleavern skulle bli så där vansinnig om den passiva inte var unik :<

Förresten, mitt under ett game igår så kastade LoL ut mig och jag kunde inte reconnecta. Så jag provade att starta om LoL, då tvingade den mig att ladda ner samma update på ~220 MB IGEN innan jag fick komma in.

Hur fan händer det ens? Det hände bara mig i den matchen också.
  • 0
Lite klantigt att inte ha den som den blir i nästa patch från början men man kan inte vänta sig så mycket omtanke när man pratar om Riot.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar The LOL object:
Och de nya champen (inte Nami, utan hon Vi) verkar tråkig...


http://i.imgur.com/A5IG7.jpg

Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Alexis:
Citerar The LOL object ch de nya champen (inte Nami, utan hon Vi) verkar tråkig...

http://i.imgur.com/A5IG7.jpg


HA!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Jag körde Shaco igår då min ulti glitchade fast som tusan. Efter att klonen dött gick inte abilitien på cd nå mer. Så i de resterande 35 minuterna kunde jag inte använda ultin... Dessutom hade de en Shaco som självklart kunde använda ultin okej så man hamnade ju i ett rejält underläge- Vad tusan var det för nått?
Hjärtat sitter till vänster
  • 0
Citerar BananKisEn:
Jag körde Shaco igår då min ulti glitchade fast som tusan.


slutade läsa
We are Ebonheart. We are as one. And by this, our victory is assured.
  • 0
Unstoppable in Season 3...!

After 4 ranked games...
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Så då har man testat ta upp spelet efter en lååång paus. Och så har de dessutom äntligen lagt till en ny vettig support, <3 Nami.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Skulle vilja ha någon att spela med.
Så om någon vill spela, på eu west, så heter jag icedoor
I feel HC
  • 0
Citerar icedoor:
Så om någon vill spela, på eu west, så heter jag icedoor


Tar mig friheten och addar dig! Marzet är mitt nick.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!