Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed III - Officiell tråd


kommer det att finnas co-op splitscreen??? skulle vara så nice att lira med brorsan under lovet
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Aaandy:
http://assassinscreed.ubi.com/ac3/en-US/interactivetrailer/?utm_so
urce=interactive&utm_medium=PR&utm_campaign=press

Interaktiv trailer. Vet inte om den redan länkats, men om den har det är den värd att nämna igen.


Riktigt läckert gjort. Ser verkligen fram emot spelet!
  • 0
Fan vad gott! Såg såg nyss att mitt exemplar skickades igår från webhallen. Det var tidigt
  • 0
Tror jag cyklar till Elgiganten och köper mitt. Fan va sugen jag vart då

Såg just en genomgång av alla spel vilket va välbehövligt då jag inte spelat klart Revelations. Storyn i sig är väldigt episk imo!

Ska bli sjukt nice att löpa på öppna fällt, undvika 1000skott och mörda alla!
  • 0
Citerar Nizyo:
Tror jag cyklar till Elgiganten och köper mitt. Fan va sugen jag vart då

Såg just en genomgång av alla spel vilket va välbehövligt då jag inte spelat klart Revelations. Storyn i sig är väldigt episk imo!

Ska bli sjukt nice att löpa på öppna fällt, undvika 1000skott och mörda alla!

Var det denna?
http://www.ign.com/videos/2012/10/26/assassins-creed-in-5-minut
es?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_me
dium=social
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Tänkte boka AC3 nu på spelbutiken men såg att de fått in en ny edition, "Bonus Edition". Någon som vet vad som ingår i denna utgåva?

https://www.spelbutiken.se/catalog/product/76337-assassin_s_cree
d_iii_3_bonus_edition_nordic_ps3
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar gurage:
Var det denna?
http://www.ign.com/videos/2012/10/26/assassins-creed-in-5-minut
es?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_me
dium=social


Tack för länken! Blev Extremt sugen på att lira klart Revelations!
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar gurage:
Citerar Nizyo:Tror jag cyklar till Elgiganten och köper mitt. Fan va sugen jag vart då

Såg just en genomgång av alla spel vilket va välbehövligt då jag inte spelat klart Revelations. Storyn i sig är väldigt episk imo!

Ska bli sjukt nice att löpa på öppna fällt, undvika 1000skott och mörda alla!
Var det denna?
http://www.ign.com/videos/2012/10/26/assassins-creed-in-5-minut
es?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_me
dium=social


Yep bror!

Förresten vet ni något om quick time events i spelet? Såg att någon gnällde över det men personligen gillar jag de. När kommer det att användas?
  • 0
Citerar Playarn:
Tänkte boka AC3 nu på spelbutiken men såg att de fått in en ny edition, "Bonus Edition". Någon som vet vad som ingår i denna utgåva?

https://www.spelbutiken.se/catalog/product/76337-assassin_s_cree
d_iii_3_bonus_edition_nordic_ps3


Måste också få veta detta fort så jag i fall att kan avboka min "vanliga" utgåva innana den skickas!!!
I haven't failed, I've found 10,000 ways that don't work
  • 0
Citerar Lockpicker:
Måste också få veta detta fort så jag i fall att kan avboka min "vanliga" utgåva innana den skickas!!!


Jag bokade i alla fall den utgåvan nu, blir en överraskning vad som kommer med
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
  • Felx
  • Felx
Själv har jag inte heller lirat Revelations, hoppas inte att det gör något.
  • 0
Citerar Felx:
Själv har jag inte heller lirat Revelations, hoppas inte att det gör något.


Då borde du verkligen titta på videon som nyss blev länkad, som recappar storyn. Det kommer att behövas.
Stoffman94
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar stoffman94:
Då borde du verkligen titta på videon som nyss blev länkad, som recappar storyn. Det kommer att behövas.


Jag gjorde det, och måste säga att den var väldigt bra. Ska nog kolla en gång till för att försäkra mig om att jag inte missat något.
  • 0
Okey gubbs, KRÄVER ETT SVAR! Har avbokat min standard-utgåva till PS3 för att istället boka Bonus Edition. Men nu är det ju så här att releasen är om... 2 dar? 3? Så
eftersom det är helg så är jag jävligt osäker på om de(Spelbutiken.se) kommer kunna skicka tills releasedagen? Need it on day 1!
I haven't failed, I've found 10,000 ways that don't work
  • 0
Citerar Lockpicker:
eftersom det är helg så är jag jävligt osäker på om de(Spelbutiken.se) kommer kunna skicka tills releasedagen?


Har inte Spelbutiken ett sådant erbjudande att om du bokar/beställer innan klockan 16:00 eller 15:00 så skickas det samma dag.
Men då kanske de skickar ditt spel så fort dem får de i butik, lager.

Men jag skulle inte ha så stora förhoppningar p.g.a att jag inte fått det dagen innan release
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Kanutus:
Citerar Lockpicker:
eftersom det är helg så är jag jävligt osäker på om de(Spelbutiken.se) kommer kunna skicka tills releasedagen?


Har inte Spelbutiken ett sådant erbjudande att om du bokar/beställer innan klockan 16:00 eller 15:00 så skickas det samma dag.
Men då kanske de skickar ditt spel så fort dem får de i butik, lager.

Men jag skulle inte ha så stora förhoppningar p.g.a att jag inte fått det dagen innan release


Ok tack. Släpps det den 30? För då är det ju kört, även om man beställer innan 16.
I haven't failed, I've found 10,000 ways that don't work
  • 0
31:a, i Europa.
  • 0
Bokade mitt via ubisofts hemsida, min freedom edition är i tyskland och kommer fram i övermorgon, kan knappt bärga mig!! så nära men ändå så långt bort!
  • 0
Citerar Nizyo:
Yep bror!

Förresten vet ni något om quick time events i spelet? Såg att någon gnällde över det men personligen gillar jag de. När kommer det att användas?

Tror det mest har vid när stora djur attackerar dig. Typ Björnar, vargar och renar/älgar
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Damn, damn, damn. Nu börjar man ifrågasätta om man ska skaffa det till PC eller Xbox. Jag har spelat de tidigare på Xbox och älskar att samla Achievements med jämna mellanrum, men mina kompisar kommer skaffa det till PC och kommer få högre upplösningar (som jag annars inte bryr mig om så mycket). Hur var det tidigare AC-spelen till PC? Var de värda att nämna som PC-versioner eller är det bara upplösningar och 60 frames som jag egentligen inte prioriterar så hemskt mycket?

Faaaaast... jag orkar nog inte vänta den extra tiden iofs
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar gurage:
Tror det mest har vid när stora djur attackerar dig. Typ Björnar, vargar och renar/älgar


Okej tack

Tillagt 2012-10-28 17:48:
Citerar Humanisten:
Faaaaast... jag orkar nog inte vänta den extra tiden iofs


Xbox! Soffa! <3
  • 0
Citerar Humanisten:
Faaaaast... jag orkar nog inte vänta den extra tiden iofs

Tänk på DRM också... Fast om du kommer köra mycket multiplayer så är väl PC bäst.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar gurage:
Tänk på DRM också... Fast om du kommer köra mycket multiplayer så är väl PC bäst.


Ubi skulle väl lätta på sin DRM?
Menmen, jag tar det nog till Xbox för traditionens och Achievements skull.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Beställde Xbox-versionen nu. Får hoppas att Spelbutiken skickar det i tid
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!