Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mass Effect Collectors på Webhallen??


Jag hade förbeställt Mass Effect 2 på webhallen, den skulle släppas den 4:e men jag fick ett mail idag som sa att den fanns att hämta redan idag. Är det någon annan som också fått ut sin Collectors Edition tidigare än vad som var väntat? (frågar så jag slipper åka in i onödan om det är fel) (jag har ringt men jag kan inte nå själva butiken i sig utan bara webhallen kontoret)
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Citerar outcast:
Jag hade förbeställt Mass Effect 2 på webhallen, den skulle släppas den 4:e men jag fick ett mail idag som sa att den fanns att hämta redan idag. Är det någon annan som också fått ut sin Collectors Edition tidigare än vad som var väntat? (frågar så jag slipper åka in i onödan om det är fel) (jag har ringt men jag kan inte nå själva butiken i sig utan bara webhallen kontoret)


Du kommer kunna hämta det. Det datumet var ju bara när de trodde att de skulle få in spelen.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Du kommer kunna hämta det. Det datumet var ju bara när de trodde att de skulle få in spelen.


Ok, har fått svar på annat forum att många fått sin collectors idag. Väldigt konstigt dock då killen på webhallen supporten trodde det blivit ett felutskick och att de skulle komma in den 4:e. inte så bra koll isåfall
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Officiell tråd det finns. /zwqase