Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mass Effect 2 - Handling/Spoilers


  • I
  • I
Citerar torbli79:
Det var många sömnlösa nätter under den genomspelningen.


Det kan jag tänka mig.

Citerar torbli79:
Gjorde/klarade det mesta, men har inte kört en enda av de DLC som finns, så omspelningsvärdet är högt enligt mig just nu.


Jag har inte heller spelat något DLC, faktiskt.

Citerar torbli79:
Haha, jaha. Minns inte om det brukar vara en standardtid, men typ mitt på dagen?


Jag hoppas på det.
Ad finem ambulo.
  • 0
Det där med dåligt samvete känns ganska speciellt med Bioware då karaktärerna är så välutvecklade, i andra spel som Fable 2 har jag inte de kvalen.
"In nature, fathers are known to eat their young. Is it because they're delicious? No it's because they wanna give their female, bear, giraffe, what have you, the honeymoon they never had."
  • 0
  • I
  • I
Citerar Bakabo:
Det där med dåligt samvete känns ganska speciellt med Bioware då karaktärerna är så välutvecklade, i andra spel som Fable 2 har jag inte de kvalen.


I Fable 2 kunde jag göra vad jag ville, liksom i Oblivion, men som du sade: Biowares karaktärer är mer välutvecklade och levande.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Citerar Bakabo et där med dåligt samvete känns ganska speciellt med Bioware då karaktärerna är så välutvecklade, i andra spel som Fable 2 har jag inte de kvalen.

I Fable 2 kunde jag göra vad jag ville, liksom i Oblivion, men som du sade: Biowares karaktärer är mer välutvecklade och levande.


Håller med till punkt och pricka. Dock känns det som att karaktärerna i Oblivion bara är hjälpmedel eller i vägen.
Angående ME2 och dess karaktärer finner jag, av någon anledning, bara Anderson, Illusive Man, Garrus, Tali, Jacob, Miranda och Thane intressanta.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
  • I
  • I
Citerar Sarge:
Angående ME2 och dess karaktärer finner jag, av någon anledning, bara Anderson, Illusive Man, Garrus, Tali, Jacob, Miranda och Thane intressanta.


Jag kan faktiskt inte heller komma på någon annan som är intressant. Synd att Wrex inte kunde följa med en i besättningen. Honom gillade jag.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Jag kan faktiskt inte heller komma på någon annan som är intressant. Synd att Wrex inte kunde följa med en i besättningen. Honom gillade jag.


Jo, Wrex var också härlig. Tyvärr blev han dock dödad av Ashley i min etta.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
  • I
  • I
Citerar Sarge:
Jo, Wrex var också härlig. Tyvärr blev han dock dödad av Ashley i min etta.


Jag var väldigt mån om att han skulle överleva, särskilt eftersom jag aldrig spelade men någon annan än honom och Garrus genom första spelet, förutom Liara, vid något tillfälle.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Synd att Wrex inte kunde följa med en i besättningen. Honom gillade jag.


Det kunde inte Liara heller
"In nature, fathers are known to eat their young. Is it because they're delicious? No it's because they wanna give their female, bear, giraffe, what have you, the honeymoon they never had."
  • 0
  • I
  • I
Citerar Bakabo:
Det kunde inte Liara heller


Hon hade bra Biotics, men utöver det var hon inte särskilt intressant.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Hon hade bra Biotics, men utöver det var hon inte särskilt intressant.


Menade mer att både Liara och Wrex nekade att följa med i "ME2".
"In nature, fathers are known to eat their young. Is it because they're delicious? No it's because they wanna give their female, bear, giraffe, what have you, the honeymoon they never had."
  • 0
Citerar I:
Jag var väldigt mån om att han skulle överleva, särskilt eftersom jag aldrig spelade men någon annan än honom och Garrus genom första spelet, förutom Liara, vid något tillfälle.


Jag använde Ashley och Garrus under en majoritet av min speltid, men bytte ut Ashley mot Wrex strax innan Virmire... Det verkar nästan som att hon blev svartsjuk.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
  • I
  • I
Citerar Sarge:
Jag använde Ashley och Garrus under en majoritet av min speltid, men bytte ut Ashley mot Wrex strax innan Virmire... Det verkar nästan som att hon blev svartsjuk.


Backstabber, haha.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Backstabber, haha.


Det verkar så, ja.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
  • I
  • I
Citerar Sarge:
Det verkar så, ja.


Jag gillade henne aldrig. Hon var så gnällig.
Ad finem ambulo.
  • 0
Idag släpps nya dlc. Spännande!
  • 0
Citerar I:
Jag gillade henne aldrig. Hon var så gnällig.


Hon var tänkt att bli min romans, men det gick inte som jag hade tänkt mig på något sätt.

Citerar Th3 End:
Idag släpps nya dlc. Spännande!


Yay, blir hem och kolla direkt!
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Woooh! Laddar hem LotSB nu!

1.52 GB! Bioware ljög inte när de sa att detta är deras största DLC hittills.
I'm Commander Shepard, and this is my favorite post on Gamereactor!
  • 0
Måste säga Lair of the shadowbroker är den bästa bioware har gjort inom mass effect världen, det var spännande,utmanande(svårare än något annat i spelet på insanity, roligt som fan(massvis med ingame jokes), grymt bra slut. Och Shadow Broker var en riktigt bra överaskning!

Köp köp köp!
  • 0
Nice, har precis köpt den. Nedladdningen går långsamt dock (för låg nätverksuppkoppling), men senare ikväll ska jag lira det med min kvinnliga Adept då jag är 100% på att hon haft förhållande med Liara i första och varit helt fri från kärlen i andra delen till nu d.v.s.
  • 0
  • I
  • I
Citerar Th3 End:
Nice, har precis köpt den. Nedladdningen går långsamt dock (för låg nätverksuppkoppling), men senare ikväll ska jag lira det med min kvinnliga Adept då jag är 100% på att hon haft förhållande med Liara i första och varit helt fri från kärlen i andra delen till nu d.v.s.


Nice. Jag har inte kunnat ladda ner än, eftersom min bror ockuperar TV:n.
Ad finem ambulo.
  • 0
Vad fan händer med PC-versionen? Har Bioware somnat eller?
"I'm glad that they had these glam hair-bands back then, it was like, without heaven there is no hell, you know what i'm saying. Without glam, thrash wouldn't have a target!"
  • 0
Kommer väl.

För att undvika spoilers så hänvisar jag er till spilerfri tråden eller ingen alls. You have been warned
  • 0
Citerar Th3 End:
Kommer väl.

För att undvika spoilers så hänvisar jag er till spilerfri tråden eller ingen alls. You have been warned


Sant!

Vad tyckte du om rasen Shadow Broker tillhörde? Sjukt grymt tyckte jag
  • 0
  • I
  • I
WTF? Jag kan inte ladda ner LotSB! Jag kan inte ens hitta det.

Tillagt 2010-09-07 18:14:
Hittade det nu.
Ad finem ambulo.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!