Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Metro 2033 [Officiell tråd]


Det finns väl inga pistoler som använder sig av military grade ammo? Hittar inget sätt att se hur mycket av den finare ammon som jag har, man ser ju typ ingen skillnad på de olika ammo sorterna
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
Det är väl så att håller man in ''ladda-knappen'' lite längre så matar man in den lite finare ammon?
  • 0
Citerar Halfwaybeef:
Det finns väl inga pistoler som använder sig av military grade ammo? Hittar inget sätt att se hur mycket av den finare ammon som jag har, man ser ju typ ingen skillnad på de olika ammo sorterna


Nej jag tror inte att pistoler kan ha militär ammo. Om du laddar normalt så tror jag att du kan se hur mycket militär ammo du har. Den skiner mer än den andra.



Citerar fabbiedodo:
Det är väl så att håller man in ''ladda-knappen'' lite längre så matar man in den lite finare ammon?


Japp!
"You did good son, you did good"
  • 0
Alltså hur mycket längre då? Räcker det med en liten knapp tryckning för mycket för att man ska ladda in sina pengar i sitt vapen eller måste man hålla in länge?
  • 0
okej, tack så mycket för de snabba svaren
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
Forumet = snabba svar, det finns där för du ska kunna få snabba svar ;)
  • 0
Har spelat i någon timme och måste applådera atmosfären och stämningen, riktigt grymt. Flyter även riktigt fint på min halvgamla dator på rätt höga inställningar, förstår inte varför alla verkar ha haft problem med att få det att flyta.
:3
  • 0
Citerar fabbiedodo:
Alltså hur mycket längre då? Räcker det med en liten knapp tryckning för mycket för att man ska ladda in sina pengar i sitt vapen eller måste man hålla in länge?


Håll inne R (PC) slå laddar du med militärammo.
"You did good son, you did good"
  • 0
Då har man klarat av det, fy vilket underbart spel. Storyn och atmosfären är helt unik
Tur nog stötte jag inte på några buggar genom spelet som jag har läst mig till att andra har haft problem med.
Får nog bli en andra genomspelning snart för att få se det andra alternativa slutet.
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
WTF helt jävla uselt. Spelet ville spara när jag sprang runt med trasig mask uppe på utan och inte en ny närheten. De första usla tillfälle jag stött på i detta spel. >:C
"Dagon är en fin pojk."
  • 0
Citerar Dagon:
WTF helt jävla uselt. Spelet ville spara när jag sprang runt med trasig mask uppe på utan och inte en ny närheten. De första usla tillfälle jag stött på i detta spel. >:C


Men så är det ju i alla spel.. man kommer till en vis zone och får checkpoint. Spelet kan ju inte bestämma vilket tillfälle som passar just spelaren bäst. Jag hade aldrig något problem med att hitta en ny gasmask, fanns alltid någon nära till hands.
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
Fruktansvärt bra spel, ja är helt såld. Säger bara en sak. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Nu har jag klarat metro 2033 och jag är riktigt imponerad av spelet, det är ett av de bästa jag spelat, visst det har sina brister, men i det stora hela så är det ett mästerverk. Att de blandade in scifi i storyn är ju så bra och grafiken är så ruskigt bra.

10/10 KÖÖÖÖÖP
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Ingen som gillade mereo 2033 eller ?
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
  • Rash
  • Rash
Inte köpt det jävla spelet än >.< Jag är otroligt fattig atm, men snart så! Förhoppningsvis.
"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
Hoppas det kommer till PS3!
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar Guendolin:
Hoppas det kommer till PS3!


Det lär inte komma till ps3, men får du chansen att spela det på xbox 360 eller pc så bör du göra det.
Jag gillar spelet skarpt och rekomenderar det varmt, grym handling och väntar spänt på att de gör metro 2034
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Det lär inte komma till ps3


Hört samma sak om Bioshock, m.f. + att detta spel en gång i tiden faktiskt utvecklades till PS3.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar Guendolin:
Citerar neostar:
Det lär inte komma till ps3


Hört samma sak om Bioshock, m.f. + att detta spel en gång i tiden faktiskt utvecklades till PS3.


De har redan gått ut med att det inte kommer, de skrotade det tll ps3 då maskinen är för jobbig att programera till. Köp xbox 360 om du inte har det
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Någon mer än jag som hoppas på ett metro 2034 ?
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Köpte nyss, vet inte om jag ska spela på ryska, gillar originalspråk mycket mer men om de inte har fixat subs till bakgrundskonversationer så är det ju inte värt det, har de det?
  • 0
Får verkligen säga att jag älskar spelet. Hade gett det 9/10. Länge sen jag spelade ett så stämningsfullt spel.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
Grymt spel! Atmosfären är ju grymt fantastisk. Men tycker det var lite kort...
  • 0
Citerar neostar:
Någon mer än jag som hoppas på ett metro 2034 ?


Behöver inte hoppas längre. Its coming
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!