Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Batman: Arkham City


Citerar Two-Face:
Kan man gå tillbaka och göra sidouppdrag eller man måste börja om?


Du kan fortsätta spela efter huvudstoryn, ja.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Two-Face:
Snabb fråga, efter man klarat av kampanjen. Kan man gå tillbaka och göra sidouppdrag eller man måste börja om?


Det är bara att fortsätta farma prylar och sidouppdrag efter att du klarat det.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Man tackar för snabba svar!
Pick a side!
  • 0
Ett rolig glitch som jag stötte på igår. Jag spelade New Game+ och i början av spelet när jag precis hade tagit på mig dräkten och skulle till domstolen så slogs jag mot Two-Faces män och en av dem sa någonting med "Your butler isn't here Wayne!" Och jag bara gapflappade xD Hur i hela friden visste han vem Batman var
  • 0
Fan vad jag älskar Easter Eggs. Besökte Calander Man förut.
Indecent exposure is fun.
  • 0
En detalj jag fann roande i spelet förresten... Promotar WayneTech tjuvar och brottslingar? För det är dom som står för Catwomans uppgraderingar

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
En detalj jag fann roande i spelet förresten... Promotar WayneTech tjuvar och brottslingar? För det är dom som står för Catwomans uppgraderingar


Det är inte så att Batman och Catwoman samarbetar till viss mån då?
Dessutom har väl dem haft en romans någon gång har jag för mig, inte för att det kanske skulle göra att de litar på varandra iofs.
Stay out of my shed
  • 0
Citerar Mc Gregor:
Det är inte så att Batman och Catwoman samarbetar till viss mån då?


Dom har inget officiellt sammarbete vad jag vet. Hon verkade ju egentligen mera köra sitt egna race.
Och jag skulle knappast hjälpa mitt ex att bli världens bästa inbrottstjuv
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Mc Gregor et är inte så att Batman och Catwoman samarbetar till viss mån då?

Dom har inget officiellt sammarbete vad jag vet. Hon verkade ju egentligen mera köra sitt egna race.
Och jag skulle knappast hjälpa mitt ex att bli världens bästa inbrottstjuv


Spoiler:Hon hjälpte ju Batman då han kollapsade senare i storyn. Jag råkade faktiskt skita i det i början och ta pengarna och sticka iväg. Men sen kom eftertexterna upp xD
  • 0
Har någon hittar "Tyger brain" riddle-grejen?

För jag letar som satan men hittar inte. Tips på vart i amusment mile man finner denna skulle äga. Blir fan lätt upprörd!
  • 0
Citerar Kaiser:
Spoiler:


Kinda/sorta/perhaps Spoiler:Fast det gör henne inte direkt deltagande eller en helt aktiv del i det hela.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag har inte kunnat får koden till Catwomen att funka.
Det står att den redan har används...
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
  • kraz
  • kraz
Sådärja, då var man klar med storyn. BRA SKIT.
Spoiler:Gillade faktiskt slutet alot. Sista bossen var väldigt bra och att se Batman slåss med svärd var nog det bästa.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
et mörkaste endingen som jag någonsin sett i ett spel. När eftertexterna kommer...det här var ett riktigt mörk Batman historia, and i like it! Spoiler poiler poiler:Lite synd att clownen dog dock. Fast man vet aldrig om han..



Det har nog att göra med attSpoiler poiler poiler poiler:detta var sista gången Mark Hamill gjorde rösten till Jokern. Så i framtid lär det väl nästan bli nån klon liknande Joker med annan röst eller nånting sådant

Edit
lite drygt när man citerar en post med spoiler att spoilern inte följer med som den ska eller så har jag missat något.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Vad jag har fattat rätt så måste man vinna story mode på normal eller hard för kunna spela med andra dräkter i storyn?
Jag som vann på easy och nu måste jag göra om allt igen på normal.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Citerar Sparda:
Spoiler


Spoiler:Någon klon-liknande Joker? Låter inte särskilt troligt
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Sparda:
Spoiler


Jag hoppas att inte Rocksteady gör fler Batman-spel efter detta. Dels för att de fyllde detta med alla möjliga skurkar, samt att detta konceptet är nog det maximala. Tycker de kan ge sig på något nytt nu!
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Sparda:
Spoiler


Jag hoppas att inte Rocksteady gör fler Batman-spel efter detta. Dels för att de fyllde detta med alla möjliga skurkar, samt att detta konceptet är nog det maximala. Tycker de kan ge sig på något nytt nu!


Det finns fortfarande hur mycket skurkar som helst kvar. Man-Bat, The Ventriloquist & Scarface, Azrael, (Vi fick aldrig veta vad hans riktiga mål var. så han kan vara skurk också) Red Hood, Black Mask, Killer Croc och många många mer som inte är så kända. Exempel är Great White Shark som är hur cool som helst. Och förtjänar att komma i rampljuset!



Det kan utspela sig i HELA Gotham City. Man besöker även Blackgate fängelset och andra ställen som vi inte ens kan tänka oss. Man kan köra fordon exempel. Nää jag tror att Rocksteady grejar det!
  • 0
Striden mot Spoiler:Ra's al Ghul var något av det bästa jag sett i spelväg på väldigt länge.
  • 0
Enda spelet med Batman jag vill se nu är Batman Beyond. Det skulle helt klart vara riktigt jäkla tokballt.

En ärrad gammal Bruce som leder en ny ung Batman. Det låter bra i mina öron.


Sådär, klarat exakt allt i sotry/sidequests nu. Började på new game+ för att se hur det blir. Ska bli spännande att spela igenom det på perverst skitsvårt!
  • 0
Batman beyond låter troligt om man tänker på detta easter egg: Spoiler:http://www.youtube.com/watch?v=yStCr8Ttwck
Don't ever back down
  • 0
Oj...Spoiler:han dog.

Tillagt 2011-10-27 22:35:
Cat-Woman är så jävla sexig.
  • 0
Spoilervarna gärna. För våra forumiteter som inte klarat spelet ännu.


Beyond skulle vara så jäkla coolt. Speciellt för att fiende-floran finns och är häftig!
  • 0
Citerar shadow of theguild:
Spoilervarna gärna. För våra forumiteter som inte klarat spelet ännu.


Hm, kanske det. Jag var inte särskilt specifik därför lade jag inte till någon spoiler-tag. Går ju inte lista ut min spoiler om man inte spelat spelet.
  • 0
Citerar Th3 End:
Hm, kanske det. Jag var inte särskilt specifik därför lade jag inte till någon spoiler-tag. Går ju inte lista ut min spoiler om man inte spelat spelet.


Sant. Men ändå. Nu kanske det var jag som klumpade mig...


Sådär i förbifarten. Är det bara jag som inte kan överhuvudtaget få "Pay ypur respects"-trophyn?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!