Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

DOOM - Officiell tråd


Jag såg att det fanns massa DOOM 3/4 trådar, men ingen officiell DOOM tråd för allt DOOM!

Allt DOOM här!
DOOM, II, Final, 3, 4, filmen, RPG, böckerna.

Tillagt 2009-10-13 15:36:
Spelar just nu massa DOOM till XLA, och DOOM 3 till PC. Har oxo DOOM 2 nästan klarat på PC.
Har klarat ut Final DOOM många gånger...

Är någon med på DOOM deathmatch?
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
  • Ric
  • Ric
Måste ta och skaffa Doom snart, ett riktigt bra spel.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Vet någon några bra singleplayer-moddar till Doom (1)? Ju längre desto bättre. Har testat Castlevania: Simon's Destiny och kan rekommendera den till de som gillar den typen av spel.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Citerar Sarge:
Vet någon några bra singleplayer-moddar till Doom (1)? Ju längre desto bättre. Har testat Castlevania: Simon's Destiny och kan rekommendera den till de som gillar den typen av spel.


Brutal Doom?
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Project Brutality är bättre än Brutal Doom. Min favorit för tillfället är dock High Noon Drifter.
  • 0
Citerar Jönåker:
Project Brutality är bättre än Brutal Doom. Min favorit för tillfället är dock High Noon Drifter.


Jag har även testat Project Brutality och gillar den skarp. Det jag är ute efter är dock främst moddar med egna kampanjer.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Någon som vet när Xbox one X patchen kan tänkas komma?
  • 0
Citerar Sarge:
Det jag är ute efter är dock främst moddar med egna kampanjer.


Brutal Doom 64?
Ett helt eget spel, baserat på Doom till N64.

Men antar att du redan lirat det eftersom du har koll på Brutal Doom.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Citerar Jakkal:
Brutal Doom 64?
Ett helt eget spel, baserat på Doom till N64.


Brutal Doom 64 har jag missat. Ska kolla upp det. Tack!
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!