Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Heroes of Newerth - Officiella tråden


Håller med om Swiftblade. Han är en rolig hero att spela. Zephyr är helt ofattbar stark i late game.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Chronos är den hero som är bäst late game. Finns nog ingen hero som tar Chronos 1on1 late game om man har rätt gear.
  • 0
Citerar homojacke:
Chronos är den hero som är bäst late game. Finns nog ingen hero som tar Chronos 1on1 late game om man har rätt gear.


Jo då! Dark Lady kan ta han *LOL!*
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Det är Open Beta nu! Så passa på!
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
äre någon som vet när de stänger betan på HoN ? sitter och funderar och ja tror att spelet har haft den längsta betan genom tiderna !
  • 0
Citerar andigo:
äre någon som vet när de stänger betan på HoN ? sitter och funderar och ja tror att spelet har haft den längsta betan genom tiderna !


S2games vill inte säga release datumet. De säger att spelet ska vara väl balanserat och alla heroes ska vara klara. Det är som sagt 12 heroes kvar.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Citerar Frantz3n:
Citerar andigo:
äre någon som vet när de stänger betan på HoN ? sitter och funderar och ja tror att spelet har haft den längsta betan genom tiderna !


S2games vill inte säga release datumet. De säger att spelet ska vara väl balanserat och alla heroes ska vara klara. Det är som sagt 12 heroes kvar.


ja till skillnad från dota som va helt obalanserat .. ja ska dom släppas innan spelet släpps då ? ... gillar inte de nya menyerna, men inget lagg mer när man letar severs det är ett STORT +
  • 0
Tycker att spelet i sig är riktigt nice men suger att inte köra med kompisar... Jag har ALDRIG någonsin varit med om att så många ska klaga på en om man råkar göra något fel eller så... Har aldrig kommit med i en match de fåtal gånger jag kört online där folk inte klagar på en... Helt sjukt.
Och framförallt med tanke på att jag joinar där de ber om just "noobs" så det känns lite wtf. Om de nu vill ha noobs så ska de väl ändå inte bara klaga på en xD Ge en lite vettig kritik istället för bara att säga att du suger, m.m...

Så om man ska spela HoN och gilla det måste man antingen vara en sådan som verkligen ignorerar dem andra TOTALT/roar sig med att göra dem ännu argare eller vara något av en naturbegåvning... Och sist men inte minst, ifall man inte är en naturbegåvning måste man verkligen ha någon som lär upp en eller köra med kompisar...
Kommer själv knappast köpa spelet pga just att alla är så otroligt otrevliga... När folk svär åt varandra så fort man råkar dö, inte använder en magi vid perfekt timing... Då har spelet förlorat sitt värde när det endast är online...
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar andigo:
Citerar
ja till skillnad från dota som va helt obalanserat .. ja ska dom släppas innan spelet släpps då ? ... gillar inte de nya menyerna, men inget lagg mer när man letar severs det är ett STORT +


Det vet jag inte. Själv tycker jag menyerna är hur sköna som helst.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Citerar Axelorio:
Tycker att spelet i sig är riktigt nice men suger att inte köra med kompisar... Jag har ALDRIG någonsin varit med om att så många ska klaga på en om man råkar göra något fel eller så... Har aldrig kommit med i en match de fåtal gånger jag kört online där folk inte klagar på en... Helt sjukt.
Och framförallt med tanke på att jag joinar där de ber om just "noobs" så det känns lite wtf. Om de nu vill ha noobs så ska de väl ändå inte bara klaga på en xD Ge en lite vettig kritik istället för bara att säga att du suger, m.m...

Så om man ska spela HoN och gilla det måste man antingen vara en sådan som verkligen ignorerar dem andra TOTALT/roar sig med att göra dem ännu argare eller vara något av en naturbegåvning... Och sist men inte minst, ifall man inte är en naturbegåvning måste man verkligen ha någon som lär upp en eller köra med kompisar...
Kommer själv knappast köpa spelet pga just att alla är så otroligt otrevliga... När folk svär åt varandra så fort man råkar dö, inte använder en magi vid perfekt timing... Då har spelet förlorat sitt värde när det endast är online...




du har helt rätt , låter som på dej att du är ganska så ny med spelet. men det är för dej att bara köra "no stats" så länge och träna upp dej tills du känner dej bättre . men ja om man lär sej så tycker man själv att det är störande när folk inte kan allt ,lite självklart tycker man .. men mitt tips är att spela seriösa nostats rundor tills du känner dej bättre sedan ta stats och PWNA SÖNDER !!!

Tillagt 2010-04-01 21:02:
Citerar Frantz3n:
Citerar andigo:
Citerar
ja till skillnad från dota som va helt obalanserat .. ja ska dom släppas innan spelet släpps då ? ... gillar inte de nya menyerna, men inget lagg mer när man letar severs det är ett STORT +


Det vet jag inte. Själv tycker jag menyerna är hur sköna som helst.



ja men de är väl bara att lära sig man vänjer sig väl
  • 0
Någon som testat The Chipper? Själv finner jag honom riktigt rolig, heltuff modell.
  • 0
ja kommer fan inte in ! mitt crashar när ja patchar !
  • 0
Grabbar, kolla in denna
http://www.youtube.com/watch?v=RJ_LMk2qClY

Riktigt bra gjort i mitt tycke.

Har endast testat The chipper via practice mode. Han kommer att bli nerfad ^^
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Citerar Frantz3n:
Grabbar, kolla in denna
http://www.youtube.com/watch?v=RJ_LMk2qClY

Riktigt bra gjort i mitt tycke.

Har endast testat The chipper via practice mode. Han kommer att bli nerfad ^^


ja faktiskt grymt bra gjort ! , nja vette fan om han kommer de ! han e support så han får inte så många kills om man inte ks.ar
  • 0
Vafalls, har inte hört om The Chipper, (har inte spelat Hon på ett bra tag), enda jag sett om honom är en kort video på Youtube. Är han en ny hero?, eller någon från Dota?.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Penn
  • Penn
Han borde nerfas... hans rockets skadar ju sjukt mycket.
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Vafalls, har inte hört om The Chipper, (har inte spelat Hon på ett bra tag), enda jag sett om honom är en kort video på Youtube. Är han en ny hero?, eller någon från Dota?.


Japp, det är en ny hero. Han är en blandning.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Har spelat en hel del Heroes of Newerth på senaste tiden, gillar det skarpt. Dock så är jag ganska värdelös, men blir bara bättre och bättre hela tiden, om jag får säga det själv. =)

Spelar mest som Engineer och Magmus, vilka spelar ni som?
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Citerar Hönken:
Har spelat en hel del Heroes of Newerth på senaste tiden, gillar det skarpt. Dock så är jag ganska värdelös, men blir bara bättre och bättre hela tiden, om jag får säga det själv. =)

Spelar mest som Engineer och Magmus, vilka spelar ni som?


Håller med, ett av dom bästa spelen på länge.

Jag tycker Predator är hur cool som helst. Annars Pyromancer.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Nån som vill köra 5 vs 5?
Idag är historia imorgon.
  • 0
Jag kör i stort sett alla heroes med undantag för bla. Hag, mq, succ och någon mer.

Tillagt 2010-04-15 18:43:
Citerar f0mpy:
Någon som känner för att starta en guild i HoN ?


Skulle vara kul, guilden jag är med i är bara en random slackin guild som aldrig vill spela.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Blood Hunter var väldigt trevlig också när jag körde honom förut!
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
  • Penn
  • Penn
Djurade Pred rätt hårt ett tag, tror min totala summa med honom ligger på 45% eller så kanske, haha.

Annars så är Demented Shaman en klar favorit, hans healing gör ju honom övermäktigt.
  • 0
Har aldrig kört DotA, hade aldrig riktigt ens förstått vad det var. För några veckor sen fick jag en invite av en kompis. Shit vad detta är svårt. Moon Queen är den enda jag kan köra med utan att faila totalt.
ROLFMAO xDD
  • 0
Citerar Penn:
Djurade Pred rätt hårt ett tag, tror min totala summa med honom ligger på 45% eller så kanske, haha.

Annars så är Demented Shaman en klar favorit, hans healing gör ju honom övermäktigt.


Shaman är nog den farligaste support heron av dom alla.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!