Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spelhjälp!


Under de senaste månaderna har jag försökt hitta ett rätt nytt RPG spel. Jag har redan spelat falloutserien samt The Elder Scrolls serien och Mass Effect.
Jag vill verkligen hitta ett nytt roligt spel, men kan för allt i världen inte hitta någonting..

Någon som kan ge förslag på något roligt RPGspel? det kan även vara ett singleplayerlir, och alla förslag är välkomna!
  • 0
Hard to be a god kanske, eller Risen eller Time of Shadows? Finns hur många som helst som precis har släppts de senaste 2 veckorna. Men du kanske är ute efter ett till 360?
Battlefield 3
  • 0
Dragon Age släpps ju om en dryg månad, du kanske kan kika lite närmare på det?

Om du vill ha något att spela precis nu så finns ju Neverwinter Nights 2 till PC.
Fuck yeah!
  • 0
Citerar Reklam Posten:
Hard to be a god kanske, eller Risen eller Time of Shadows? Finns hur många som helst som precis har släppts de senaste 2 veckorna. Men du kanske är ute efter ett till 360?


De 2 senaste veckorna? Är dessa spelen du nämnde?
  • 0
Borderlands släpps rätt snart. Annars måste jag tipsa om Puzzle Quest: Challange of the Warlords, finns till alla konsoller för en billig penning så det kan vara värt att testa.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
The Witcher: Enchanted Edition.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!