Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur spelar du?


Vi alla spelar på vårat egna lilla vis i (exempelvis) actionspel är du en Tuffing som springer fram med UZI'n eller är du en campare som håller ögat i scopet och ligger med bra översikt uppe på en kulle eller något annat. Hur spelar du är frågan?
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Citerar MatApan:
Hur spelar du är frågan?


Så här.
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Jag spelar oftast en god karaktär i roll- och äventyrspel, medan jag är något av ganska diskret spelare online. Smyger oftast runt på egen hand oberoende av mina kamrater, och försöker ligga i bakhåll för fiender. Min statistik brukar vara ganska bra, även om jag inte brukar hinna döda så väldigt många innan rundan är över.
  • 0
Vanligtvis så campar jag med en automatkarbin vid ett onormalt ställe där de erfarna spelarna inte hittar en.
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Ja brukar rusha å helst döda nån innan ja dör själv
Människor. Snart förbjudna ombord på flygplan av säkerhetsskäl.-Mikael Sundberg
  • 0
Jag kör med lite splinter cell känsla och blir jag märkt så springer jag emot dem och bara skuter som en galning
http://twitter.com/hasona94
  • 0
Citerar hasonap:
Jag kör med lite splinter cell känsla och blir jag märkt så springer jag emot dem och bara skuter som en galning


Jag brukar bara rymma mot mina teammates....
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Citerar Truesk8er:
Citerar MatApan:
Hur spelar du är frågan?


Så här.

Haha!
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Jag brukar strunta i vad som händer och utforskar banan. Men om banan är trång och full av fiender så är det bara att kuta fram och skjuta!
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Eftersom det varit 2 år sedan jag skrev så har jag ändrat taktik. Nu så ser jag till att hålla mig i skuggan av mina Teammates och avancera framåt bakom dem!
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Jag brukar spela passivt och ta det lugnt. Observerar motståndet och och inväntar rätt tillfälle att slå till. Om jag inte tror att jag kan matcha motståndarens kraft eller teknik så försöker jag antingen sätta press på dem så mycket som möjligt utan att sätta mig själv i för stor fara. Om jag tror att jag matchar motståndarens kraft eller teknik så försöker jag ge skenet av att vara sårbar och lockar fram en onödigt riskfylld attack från deras sida.

I exempelvis Halo så tycker jag det är rätt kul att bli jagad utan sköld, att försöka göra det mest ovanliga eller rentutav otänkbara för att förvirra och lyckas fly brukar få mig att flina dumt. Ett ögonblicks paus från allt vad heter rationellt tänkande.
Krax.
  • 0
själv så älskar jag att spela taktiskt och väldigt brutalt men kan också vara väldigt covert om det krävs. det roligaste jag kört online var MAG när alla samarbeta mot att vinna och man var teamleader och ledde sitt lag raka vägen till seger
Sic Parvis Magna
  • 0
Rushar väl antar jag. Är inte speciellt mycket för att campa.
Eller tja, rusha är väl att ta i (så vida det inte gäller Team Fortress 2 och jag spelar som Scout). Försöker att försiktigt jobba mig framåt och få träffar när någon fiende visar sitt fula nylle.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Är ofta support i spel, medic i BFBC2, healer i MMOs etc I spel som TF2 gillar jag alla klasser dock, utom Spy.

I rollspel som Dragon Age och Mass Effect spelar jag ofta som god, eller blandat.
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!